2019. augusztus 18., vasárnap

Hozzászólások

(#1) b.


b.
(nagyúr)

Abu gratulálok , szokásos. ;]

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#2) sati válasza b. (#1) üzenetére


sati
(addikt)

;]

(#3) smc válasza b. (#1) üzenetére


smc
(őstag)
LOGOUT blog

Úgy tudtam, hogy első leszel. ;]

i53570-2x4GB-GTX1050TIWF2OC4|MSSURBOOK|IPP12.9|MIMIX2

(#4) Balika911


Balika911
(nagyúr)

Párszor már felmerült bennem, hogy PC-re vajon miért nincs olyan eljárás, mint PS-en a dinamikus felbontás, illetve checkerboard rendering.

Most a DLSS-ben mintha egy hasonló koncepciót látnék visszaköszönni ("4K esetében [...] DLSS-nél 2880x1620 pixelt kell számolni"), aztán majd kíváncsi leszek a gyakorlatra.

[ Szerkesztve ]

JBL Studio 220 hangdoboz eladó

(#6) b. válasza Balika911 (#4) üzenetére


b.
(nagyúr)

Mindkettőnek megvan a maga nyűgje ahogy nézem még.. de itt [link] pl a DLSS sokkal szebb eredményt hoz, mint a TAA főleg a piros felkiáltójel melletti bokornál látható a TAA összemosott mivolta és a növényzeten is észrevehető a talajon. Ilyen helyeken jónak néz ki a DLSS, míg kisebb felbontású, vékony vonalakból álló felületeknél meg a TAA hoz jobb eredményt, pl a rendszámtábla felirata vagy a vezetékek.

érdekes , mert az említett cikk is többnyire pozitívan említi a DLSS általános működését.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#7) Balika911 válasza b. (#6) üzenetére


Balika911
(nagyúr)

Engem inkább az érdekel, hogy melyik milyen gyors. Ezeket a kiragadott dolgokat lehet, észre se veszem a játék közben, a render sebessége (FPS) viszont elég feltűnő.

[ Szerkesztve ]

JBL Studio 220 hangdoboz eladó

(#8) #41354240


#41354240
(törölt tag)

4k AA.. Ezek se tudják, mit melegítsenek még rá Gémer József apukájára.

(#9) b. válasza Balika911 (#7) üzenetére


b.
(nagyúr)

Így van egyetértek. 25 % sebességkülönbség elég jelentős, akár egy lépcsőnyi kártyaugrást/ különbséget is jelenthet. Nézve a videót 2160P ben nem nagyon látok különbséget talán annyit, hogy a TAA sok helyen elmosódottabb, ezért furcsa ez az általánosan jobb kijelentés.
persze azért több játékból lenne érdemes levonni a következtetést.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#10) Duck663


Duck663
(aktív tag)

Teszt

NAVIgre, ez már valami! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#11) schwartz válasza b. (#1) üzenetére


schwartz
(addikt)

Kurvara unalmas mar a piszkalodasod, legkozelebb ird meg te a cikket... Kulonben a DLSS meg otvar. Pont.

(#13) schwartz válasza Cobra652 (#12) üzenetére


schwartz
(addikt)

A szemem szerint, otvar. (nekem ez a lenyeg es nem az amit az nv hablatyol rola es probalja lenyomni a torkomon) Amit meg Abuval muveltek, az egyszeruen gyomorforgato. Olyan eros vadak mellett, hogy elcsalt tesztek, kellene nemi bizonyitek is reszedrol, hogy elcsalt. (az eredmenyek pontossagatol fuggetlenul a rossz szandek bizonyitasa vegett) Tolem nagyobb nv-s talan meg Egon sem volt ;] de mostanra annyira megutaltam a ceget, hogy szamitasba sem jonnek a termekei. Es nem Abu vagy a cikkei miatt, hanem mert ugy erzem az nv hulyenek nezi es telibeszarja a vasarloit.

(#14) b. válasza schwartz (#11) üzenetére


b.
(nagyúr)

menő vagy nagyon jó érveket soroltál fel mint például "ótvar" .vega 56 mellett gondolom telik premiumra is aztán mehet az ignore gomb.
Véleményt írtam le, én nem vádaskodtam, ennyi. Hidegen hagysz.
Gondoltam hogy NV hater vagy, le se kellett volna írnod.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#15) Abu85 válasza Cobra652 (#12) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Meg lehet nézni a képeket a hírben. Nem rejtettük el őket. Mindenki eldöntheti maga, hogy a TAA a szebb, vagy a DLSS. Mivel képekről van szó, így bejönnek bizonyos szubjektív szempontok, mert simán lehet, hogy valakinek a DLSS fog jobban tetszeni. Ezt természetesen elfogadom, semmi gond nincs ezzel. Én megpróbáltam általános objektív szempontok alapján értékelni a képminőség közötti különbséget.
A teljesítményt az első bekezdésben linkelt hírben már lehetett látni, de a hír is leírja, hogy a DLSS gyorsabb.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#16) b. válasza Abu85 (#15) üzenetére


b.
(nagyúr)

Nincs ezzel gond ha objektív az ember, de az objektivításhoz hozzátartozik az is hogy nem csak a negítívumokra térsz ki és a jövőbeli lehetőségekről sem szabnad elfeledkezni.
Nem csak sebseségbeli előnye van a DLSS nek, hisz nincs meg aza bizonyos elmosódottság, amit fentebb belinkeltem, ami sok emberkét vissza tart a TAA maximális használatától. mint ahogy természetesen vannak hátrányai is az eljárásnak ez tény és vitathatatlan. Remélem lesznek még ez irányban fejlesztések és NV-s projektek ahova több pénzt áldoznak a háló fejlesztésére.Jelenlegi fromájában én sem vagyok elhasalva tőle, de azért nem rossz.Több dolog azért kifogásolható a DLSS alatt, például azok a vezetékek kiábrándítóak voltak az oszlopokon.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#17) Bici válasza Cobra652 (#12) üzenetére


Bici
(nagyúr)

Felesleges ilyenen vitazni, hogy otvar, vagy sem. Ez egy szubjektiv dolog.
Az szerintem is elegge nV parti jellemzes, hogy minimalis minosegromlas, de lehet, hogy masoknak mas az izlesuk.
Az en szemem es izlesem szerint a DLSS kepminosegbeli hatranyait nem tudjak ellensulyozni azok az esetek, ahol a TAA marad alul.
Ha a sebesseget is figyelembe vesszuk, akkor mar mas a helyzet.

A technologia fejlodhet meg boven.
Szerintem a visszajelzesek alapjan az nV tuti racuppan majd a kifogasolt esetekre, es akkor mar mindjart atmehet a dolog teljesen pozitiv iranyba.

[ Szerkesztve ]

GEIL EVO CORSA 2X4 GB 2133 MhZ CL9 kit eladó

(#18) lezso6


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

"A haj például ennek pont az ellentéte, ugyanis látható, hogy azzal a TAA nem igazán birkózik meg, de a DLSS igen jól kezeli. Persze itt hozzá kell tenni, hogy maga a haj annyira vékony geometria, hogy arra érdemes külön analitikai élsimítást alkalmazni, viszont ilyen a HairWorksbe nincs beépítve, ami nélkül az effekt megjelenítése eleve igen rossz minőségű, így a DLSS alapvetően ezt tudja kompenzálni."

Pont ez jutott nekem is eszembe. A HairWorks elég ronda spagetti közelről, nem csoda, ha a DLSS ezen javít. Igazából a Hairworks-be kéne inkább integrálni a DLSS-t.

A villogás engem nagyon idegesít, pont ezért szoktam bekapcsolni az AA-t, így a DLSS nálam nem nyerő. De ne felejtsük el azt, hogy a DLSS itt nem 4K-ban fut. Így pedig nem fair az összehasonlítás. Összevetném még a 4K+DLSS, 4K noAA és 1620p noAA, 1620p TAA verziókat is, remélem erről lesz teszt.

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#19) Abu85 válasza b. (#16) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Helyette van máshol elmosódottság, ami ötből négy képen elég jól látszik. Az a baj, hogy beleélted magad, hogy a DLSS egy csoda lesz, de én már egy vagy két hete írtam pont neked, hogy nem lesz az, mert van elég sok problémája, ugyanis elég drága ám jó hatásfokú neuronhálót tréningelni. [link] - ebben a képben sok dolog benne van. Látszik rajta, hogy a DLSS elég jól bánik a hajjal, vagyis alapvetően a vékony, analitikai élsimítással nem lekezelt geometriával, de látszik a többi is, ami nem szép. Az elmosódottságra pedig nézd meg a fazon arcát, az ingét, mögötte az italok címkéjét, meg a recéket, amik DLSS mellett ott vannak. Ezt egyszerűen nem lehet úgy értékelni, hogy nem léteznek. Na meg persze igazából az sem segít, hogy az FFXV ritka ronda.

(#18) lezso6: A DLSS sose fut natív felbontáson. Amint bekapcsolod a beállított felbontás 75%-án számol a program. Ez így van kialakítva. Nyilván ez egy döntés, nem technikai akadály, de az aktuális SDK így működik. A programfejlesztő ebbe nem szólhat bele.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#20) b. válasza Abu85 (#19) üzenetére


b.
(nagyúr)

Ez tény, csak kérdés mit veszel észre ebből játék közben. nagyon sok múlik azon milyen minőségben fogják beültetni egy egy játékban., mennyire lesz hatékony a háló satöbbi.
Mint írtam én nem vártam tőle csodát, de nézve a tesztelt játék videót nem látok közte feltünő különbségeket. csak azt , hogy TAA nál szinte mindenhol jelen van ez az emosódottság, DLSS nél nem mindenhol.
természetesen én nem állítottam meg és kockáztam ki, mert hogy ezek a hiányosságok jelen vannak az tény.
RTX 2060 nál jól jöhet , hisz míg egy full TAA visszalőné teljessítméyben egy kategóriával lejjebb, a DLSS segítségével ez elkerülhető lesz a sebesség előnye miatt.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#21) -RARA- válasza Abu85 (#19) üzenetére


-RARA-
(senior tag)

Bár lenne már mindenkinek 16k vagy 32k felbontású monitora és végre véget érhetne a 20 éves élsimítás háború ;]

A 7. napon a mindenható megteremté az embert. A 8. napon az ember megteremté a mindenható Google-t.

(#22) Bandit79 válasza Cobra652 (#12) üzenetére


Bandit79
(tag)

+1 ezért fut el a Ph mellett az idő, mert nem pártatlanok..
Gondolom nem véletlen más oldalak már gyorsabban tudnak szpozori hardver darabokhoz jutni stb..amiből mehetnek a tesztek ami szinte régebb töredéke itt..
Amúgy , ha már NV : [link]
ez se rossz, pedig pl egy haj tressfx re is ajnározó cikkek jöttek, aztán abból teljes játékban nem sokat tudtak kezdeni vele..

[ Szerkesztve ]

(#23) b.


b.
(nagyúr)

Itt [link]egy szuper teszt a TPU tól lehet húzogatnia képeket midnen féle élsimítással. Szinte az összesnek van hátránya én úgy látom. van amiben a DLSS a jobb van amiben az TAA." it depends"

lezso6: Milyen villogásra gondolsz? látszik a YT- videón?

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#24) b. válasza Bandit79 (#22) üzenetére


b.
(nagyúr)

Na azért szerintem is átmegy a másik oldalra a dolog, még ha az első kommentem félig meddig trollkodásnak/ piszkálódásnak is szántam Abu részére, nem ennyire vészesn komoly a helyzet szerintem ennél a hírnél, igaza van sok mindenben amit leírt.
peace. :R

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#25) lezso6 válasza b. (#23) üzenetére


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

Ez nem mozgókép. A villogást csak mozgóképen látod. Nekem ez az egyik bajom vele. A másik a részletek elmosása. Nem rossz, de van még mit javítani rajta.

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#26) Abu85 válasza -RARA- (#21) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Egyébként maga az irány nem rossz, mindegy, hogy most viccesnek tűnik a képek alapján. Csak a fejlesztők nyilván átgondolják, hogy komoly pénzt költsenek-e egy jó neuronháló tréningelésére, miközben a vásárlók töredéke tudja csak elérni. A kiadás oldalon egyszerűen még nem éri meg. De mondjuk két év múlva, amikor a Microsoft talán olcsón ad hozzáférést az Azure-ba, ha a program DiretcML-t használ, akkor ebből még tényleg lehet valami, mert egyrészt egyre több hardveren lehet majd elérni, másrészt a tréning is olcsóbb lesz.
Azt kell itt elképzelni, hogy van egy kiadói büdzsé ezekre az effektekre. Ez elég pici szokott lenni, és kb. addig tréningelnek ma, amíg a büdzsé engedi. Játékról van szó, ha szar a neuronháló, akkor sem történik semmi, ez nem önvezető autó, nem veszélyeztet emberéletet. Abban biztos vagyok, hogy nem a nagy felbontás a jövő, hanem az ehhez hasonló trükkös megoldás, csak nem a mai lehetőségek mellett.

(#22) Bandit79: A TressFX elég sok helyre bejutott már. Kevesen tudják, de már több Sony egyik stúdiója, a Guerrilla Games is erre épít. Az elmúlt tíz évben ez az egyetlen komplex effekt, ami vitte valamire. Meg is érte az 5.0-s verziót. Ez önmagában egyébként probléma is, mert rengeteg pénzért fejlesztenek effekteket az AMD-nél és az NV-nél, de a legtöbb elhal az 1.0-s verziónál. Ez felveti a kérdést, hogy megéri-e ezeket fejleszteni, mert nem valami jó arány, hogy a több tucat megoldás 95%-a érdeklődés hiányában nem érte meg a 2.0-s verziót.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#27) tibaimp


tibaimp
(őstag)

A 25% + az azért nem rossz!

Ez csak az RTX-ek kiváltsága lesz?

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#28) Yutani válasza tibaimp (#27) üzenetére


Yutani
(nagyúr)

Nyilván, ez az egyik selling pointja az RTX szériának.

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

(#29) arty válasza b. (#23) üzenetére


arty
(addikt)

nekem annyi a gondom, hogy pont a 4k által kapott "extrarészletesség" látszik itt-ot eltűnni... az ipar magát hajszolja a 4k irányába, aztán azt renderelni meg "minden kevés" és kezdődik a gányolás, végül ott vagyunk, ahonnan elindultunk... (de legalább el lehetett adni a 4k kijelzőket is és a 20xx kártyákat is :D )

persze, ha valaki a streamelős konzolokat is elfogadható képminőségűnek gondolja/várja, annak ez még mindig bőőőven jó :D

[ Szerkesztve ]

stadion, kisvasút, freemail

(#30) b. válasza arty (#29) üzenetére


b.
(nagyúr)

na igen, egyetértek ezzel teljesen.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#31) Televan


Televan
(veterán)

Nem úgy volt hogy 4K felbontás mellett nem kell élsimítás? Vagy az csak néhány 4K huszár vágyálma volt? Most meg itt DLSS -rel szórakoznak,nem értem én ezt.

???

(#32) tibaimp válasza Yutani (#28) üzenetére


tibaimp
(őstag)

Értem, köszi.

Televan: ez egy jó kérdés!

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#33) s4hu|SyD^


s4hu|SyD^
(őstag)

Őszintén FXAA-n kívül szinte az összes élsimítás úgy elmossa a képet, hogy könnyezik a szemem néha. Ha már azt megoldják, hogy ne legyen elmosott mégis az élek ne legyenek recések akkor engem megvettek. Majd alakul ez pár év múlva. De egyébként 4k-ban minek már élsimítás?

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#34) Shing


Shing
(őstag)

Sztem alapból kuka ami képi hibát eredményez. Képösszehasonlításon jobban látni, hogy közel sem tökéletes.
Nem csodálnám ha eredeti felbontás élsimitítás nélkül is jobb lenne néhány helyen. Fura, hogy a kötél nem tud kirajzolódni ilyen felbontásokon...

Sztem maradjunk a jó öreg natív felbontás+AA kombónál. Konzolon is ratyi a felbontás trükközés, ott is lehetnek képi hibák, sokszor furán homályos a kép, pl. RDR2 olyan elmosódott még Pro-n is mintha 720P-ben futtatnám.

Anti-hype

(#35) #45185024 válasza Shing (#34) üzenetére


#45185024
(törölt tag)

Nemcsak a kötél nézd meg a darut is a videón, kifejezetten szemsértő a jelenség.
Pont ezért hozták létre ezt a történetet hogy az ilyesmi ne látszódjon...
Objektivitásról meg b ne beszéljen mert nem objektív , ami sok helyen szemsértő az NEM jó ennyi.
Lehet állítgatni meg lesznek előnyei de a minőségromlást beállítani nem láthatónak az a
a fanság keményen.

[ Szerkesztve ]

(#36) b. válasza #45185024 (#35) üzenetére


b.
(nagyúr)

hülyeségeket beszélsz, szokás szerint, Senki nem állított ilyet amiket leírsz én sem.[link]
Veled ellentétben nem az előnyeit látom csak hanem a hátrányait is, mint minden élsimítási eljárásnak.TAA sem jobb ennél semmivel, mert erőforás igényesebb jóval.Attól hogy van DLSS a TAA elérhető ugyan úgy az RTX tualjoknak, ez nem egy kötelező opció. Mindenki eldönti mi neki a legjobb, objektívan. Nálad nagyob hozzáértők is ezt nyilatkozták, hogy van ahol jobb van ahol roszabb a DLSSsok mindentől függ..
Ettől függetlenül egy fejlesztés, törekvés arra ami az egytelen értelmes megoldás jelenleg, hgy értékelhető maradjon az élsimítási eljárás és a teljesítmény/ képminőség áldozat hányadosa. Ez lesz a jövő nem pedig az hogy 4 K felbontást 4x mintavételezünk mert arra hardver még a tervekben sincs nálatok meg főleg nem. A fanságról meg objektivításról te aztán ne beszélj.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#37) -RARA- válasza Abu85 (#26) üzenetére


-RARA-
(senior tag)

Nyilván, persze én is tudom hogy ó dolog, és örömteli dolog hogy cégek pénzt és energiát költenek élsimítási eljárásokra. Ez egy remek dolog. Én is használok valamilyen élsimítást mindig ha a gépem bírja.
Nekem azzal van csak bajom hogy az élsimítás mindig is egy óriási erőforrás zabáló dolog volt, illetve hogy nem találnak ki egy olyan szabványt ami tökéletes, és helyzettől, enginetől, hardvertől függetlenül tökéletesen és egyformán működik.
Persze ilyen sosem lesz, már csak azért sem mert az engine-k, a shadermodellek, a directX és minden egyéb folyamatosan fejlődik. Tehát ami eddig jó volt, az máshoz már nem feltétlen... De hát ez van :U :P

A 7. napon a mindenható megteremté az embert. A 8. napon az ember megteremté a mindenható Google-t.

(#38) #45185024 válasza b. (#36) üzenetére


#45185024
(törölt tag)

Nem beszélek hülyeséget. Pontokba veszem ha úgy jobb.
1. Nexus egy jó videós és jó hogy erről csinált videót mert nem kell a PRnak bedőlni.
2, Mi a baj azzal hogy be lett hozva PH-ra ? láthatóan ez sokaknak már eleve fáj vajon miért...
3. Igazad van választható , de nem a megfelelő helyen de ezt lezso kifejtette....
ezt adnám is mert a rasztás hajú résznél pl nem látszik (ha az ember nem nézne a srác mögé a polcra az éles dobozszélekre maga a haj rendben van)
Mindez tehát nem volna baj ha nem a DLSS és az 1,db játékot tartalmazó RT-vel adnák el az új NV generációt.
És a PR NEM ezt mondja hogy néhol nem látható a különbség. Hát ez a baj.

[ Szerkesztve ]

(#39) arn


arn
(nagyúr)

A rtt mindenki ekezte, hogy nem tajkepszimulator, meg minek, akcio kozben nem latni. Ezt lehet? :D

Oszinten szolva en nem nagyon hasznalok uwqhd felbontasnal aat, meg blurt se.

RETRO HW-t veszek (VLB, Pentium, Tseng, GUS, Roland, etc)

(#40) lezso6 válasza -RARA- (#37) üzenetére


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

Régen az MSAA tök jó volt (perf / quality terén), csak ugye az átlátszósággal nem tud mit kezdeni, illetve az új motorok technikai okok miatt nem képesek támogatni.

Én régebben nem értettem a sírást az AA miatt, hogy homályos, mivel nem ezt tapasztaltam. Aztán rájöttem, hogy ezeknél az új post-process AA-knál eléggé gyakori ez a jelenség. De ezekben van a jövő, motorra szabott custom AA-val lehet a legjobb eredményt elérni ma. Csak hát ugye nem minden játéknál van jól megírva az AA, már ha egyáltalán van.

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#41) b. válasza #45185024 (#38) üzenetére


b.
(nagyúr)

Látod még azt sem érted mi az amit nem értesz.Olyan dolgokról beszélsz amikről nem volt szó. és senkinek nem fáj hogy be lett ide hozva, mert a média nemzetközileg pozitívan hozta be a DLSS-t, nem lehúzás szintjén.Lehetőséget látnak benne, Az más téma hogy Abu nem látja benne ezt,de ezt már megszoktuk.
Soha nem állította senki sem, hogy nem fog látszani néhol a képminőség rovásra a DLSS,főleg ha kinagyított képkockákat nézegetsz és erre köpködsz, de törekedni lehet arra hogy ne látszódjon.
Pont ez a lényege, hogy ha nincs elég erőforrásod, akkor az élsimításról nem kell lemondanod cserébe, vagy döntened hogy magas felbontás vagy élsimítás. Arra törekszenek, hopgy a 75 % alárenderelés nem látszódjon a felskálázott minőségnél de közben használhass élsimítás.
Maga az eljárás minősége pedig nagy mértékben függ attól, hogy fogják beültetni a fejlesztők az adott játékba , hogyan lesz leképezve rá a háló és mennyi energiát és pénzt fektetnek bele.Csak úgy mint minden ficsőr, ez is attól függ mennyi pénz és energia lesz erre rááldozva. ha elég, akkor látványosan és szépen fog működni, ha meg semmi ,akkor meg megy a levesbe.
Egyetlen egy játékból felesleges bárminemű következtetést levonni., be van harangozva még 30 másik játék erre majd akkor lehet rinyálni meg fanoskodni ha azokról kijött a teszt.
Jelenleg ott van fent a YT videó 4 K ban meg lehet nézni.[link][link] Ha te a DLSS rosszabbnak látod annyival a TAA nál, amennyivel több erőforrást hagy a kártyádban a sebességben akkor nem lehet ezzel mit kezdeni. felesleges teszteket meg kinagyított képkockákra hagyatkozni, hanem a saját szemeddel nézd meg mit látsz ebből játék közben.
aki RTX 2060 kártyát vesz biztos nem fog azon sírni, hogy 4x TAA helyett, ami amúgy téglává varázsolná a kártyáját a legtöbb játékban esetleg DLSS-t kell használnia, mert az is jobb, mint ha nem tud használni semmit

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#42) Puma K


Puma K
(veterán)

Élsimítás...?

Ahol csak lehel DSR/downsampling-et használok Nv driver-ből: 4, 2,25 vagy 1,78-as szorzóval, és pápá recés élek. A simaság meg 0%-on.

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#43) lezso6 válasza Puma K (#42) üzenetére


lezso6
(VARÁZSLÓ)
LOGOUT blog

A DSR az abszolúte bruteforce AA. :D De legalább mindenhol működik és a minőség is a legjobb.

Primitív kérdésre nincs helyes válasz.

(#45) Puma K válasza lezso6 (#43) üzenetére


Puma K
(veterán)

Ha bírja a vas akkor had szóljon! ;]

DSR-en kívül amit használok a recés élek eltüntetésere az a FXAA... nem eszik sokat de legalább csinál valamit a semmihez képest.

Az MFAA-t próbálgattam még anno GTA V-tel, de emlékeim szerint vagy nem működött és valamit nem jól állítottam be-csináltam, vagy tényleg csak annyit tudott mint amit tapasztaltam.

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#46) Abu85 válasza Cobra652 (#44) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

[link] - Ez a jövő. Olvasd el mit írtam. Csak a mai formája még nagyon kezdetleges. Két-három év múlva már ennél jobb lesz. Nem az elvvel van a probléma, hanem azzal, hogy borzasztóan korlátozott a büdzsé tréningelni. És ennél az élsimításnál nagyon fontos dologról van szó, mert a minőséget a tréning biztosítja, nem pedig a hardver. A VGA itt szart sem ér, ha nem elég jó a neuronháló.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#47) Duracellm...


Duracellm...
(veterán)

Olyan szürkések és homályosak tűnnek ezek a képek, hova vigyem fókuszállításra és színkalibrálásra az LCD monitorom, ahol rendesen meg is csinálják :W

;] :DDD

(#48) Menthirist


Menthirist
(veterán)

Az nv mellesleg nem egy képén a 1080 Ti-n futó TAA fps-ét hasonlította a 2080 Ti-n futó DLSS-éhez...

Csak hogy az ember képet kaphasson (NOT) mennyivel gyorsabb a dlss a taa-nál

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49) Kopi31415 válasza schwartz (#13) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Nem Abu volt, de bizony kellett tesztet vissza vonni és utólag módosítani már idén.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#50) távcsőves válasza Menthirist (#48) üzenetére


távcsőves
(senior tag)

It's... just... works.... :D

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.