- Apple notebookok
- Acer Nitro V 15: amikor az jó ár-érték arány a cél
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
ph Az Intel látványosan az AI-ra fókuszál, ami nem feltétlenül baj.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Azon gondolkozok hogy ezek a jatekonkent elojovo bugok kinek a hibai? Az AMD/Nvidia drivere nem felel meg a szabvanynak, vagy a jatekengine, vagy az egyedi dolgok amiket a jatek fejlesztoi hozzatettek? Ha azt nezzuk, hogy az AMD es Nvidia kesziti a javitasokat, feltetelezhetjuk, hogy naluk van a hiba. Ezek szerint a drivert nem tesztelik rendesen kiadas elott es gyakorlatilag folyamatosan betatesztelnek nekik a jatekosok?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
gejala
őstag
Van, hogy driver hiba, van, hogy a játék problémáját javítják driveresen.
De azt te se gondolhatod komolyan, hogy leteszteljék a drivereket több millió különböző PC-n, több tízezer különböző játékban. Erre csak a játékosok képesek megjelenés után.
Bugok mindig is voltak minden driverben és mindig is lesznek. Ami az egyik PC-n működik, az a másikon nem. Az egyik játékban nem csinál galibát, a másikban igen.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Pont azert vannak szabvanyok, hogy ne kelljen tesztelni millio kombinaciot, csak tartani azt ami a szabvanyban van. Legyszerusitve, az aramszolgaltato se foglalkozik azzal hogy mit dugnak a konnektorba es hogy az mukodik-e vagy sem. Nekik csak tartani kell a szabvanyos feszultseget, frekvenciat, a jelalakot a racsatlakozasi ponton es azt hogy szerzodott teljesitmeny is meglegyen.
A Direct X, Metal, Vulkan szabvany gondolom bonyolultabb de azert lehet irni teszteket arra is sot akar sajat benchmarkot, vizualis tesztprogramot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Emilió
junior tag
2%-ot hoz a konyhára....
A józan ész nem ajándék, hanem büntetés, mert nap mint nap meg kell küzdened azokkal, akiknek nincs. Főleg a kis trollokkal, akik lenyúlják az idézeted, és azt hiszik, ettől okosnak tűnnek majd.
-
gejala
őstag
Szoftvereknél teljesen mást jelent a szabvány, mint a fizikai világban. A DX11/DX12/Vulkan annyit garantál, hogy futni fog a játékod az ezt támogató hardveren. Azt senki nem garantálja, hogy jól. DX12/Vulkan ráadásul low-level API, aminek pont az a lényege, hogy olyan kódot írsz, amilyet akarsz.
Egy szoftver úgy fut és annyira bugos, amilyenre megírod. Lehet, hogy instant kék halált kapsz a játék indításánál, de attól az még szabványos DX11 kód, ami lefutott a DX11 hardvereden.[ Szerkesztve ]
-
NandoXXL
senior tag