- Raspberry Pi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h-yle
addikt
A felhő egy ilyen bicikli.
Kérdés mi a termék és mi a támogatási periódus. B2C termékek esetében én 10 évet tartanék reálisnak, azután a legtöbb HW helyett úgyis új cuccot vesz az ember.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Victoryus94
őstag
Szerintem a hivatalos forgalmazás megszüntetése után 3-5 év az az időszak, amikor már elgondolkodhat a gyártó egy szolgáltatás lekapcsolásán - főleg ha az a termék működésképtelenségéhez vezet.
(Persze ha több milliós szolgáltatásról lenne szó az megint más dolog, de ez nem az a kategória.
-
Hiftu
senior tag
válasz Victoryus94 #3 üzenetére
Ezért rossz az online kapcsolatra/felhőre épített termék vagy szolgáltatás. Ha a gyártónak úgy hasznos, akkor nyugodt szívvel kihúzzák alólad a szőnyeget.
[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver