Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Lacccca87 #102 üzenetére

    Attól függ, hogy mikor járt nálad a GeForce. Az NV csak nemrég tért át az emulációra. Előtte a mintavételezőbe való bekötést támogatták. Az nekik is gyors, csak ezt elvetették. Valószínűleg azért, mert a tesztekben tényleg izomprocesszorokkal mérnek, ahol egy CPU oldali binding kiegészítést nem gond, viszont gond lehetne abból, ha kifut az erőforrásból a hardver, és ezt inkább nem várták meg. Elhanyagolható az a teszt, ahol átlagos processzorokkal nézik a hardvert.

    Ezek nem fícsőrök, hanem a működés alapvető feltételei. Minden API alkalmaz bekötést. A DX11 szimpla CPU oldali binding API-t használ erre, a DX12-től kezdve van lehetőség a közvetlen bekötésre, vagy a mintavételezőbe vagy a multiprocesszorba.

    Mint írtam ez a jelen. Nézd meg a tesztet, hogy mennyire lelassul DX12-ben a GT 1030, holott semmi nem indokolja. DX11-ben ugyanezekben a tesztekben fel is gyorsul. Egyszerűen a szoftver oldali DX12 implementáció limitekbe ütközik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák