- 3DMark Vantage eredmények
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen egeret válasszak?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
-
AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
it A Meta felügyelőbizottsága megvizsgálja, hogyan kezeli a Meta az AI-generálású, celebeket érintő pornográf tartalmakat.
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy több évvel ezelőtti játékban nincs annyi interframe kommunikáció, mint egy friss játékban. Nem annyira bonyolult a leképező.
(#10) jacint78: A PCI Express késleltetése sokkal kisebb, mint a hidas megoldásoké. Az SLI-é majdnem 2 ms, ami azért jó 7-8x több, mint egy XDMA-s késleltetés. De ez nem annyira kritikus tényező. A sávszélesség kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.