Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
Gratula hozzá! Ennyi pénzért én valami leharcoltabbat vártam. De a kép alapján kinézetre is abszolút vállalható.
Megjegyzem, én sem szeretek vezetni. De ez azért van reményeim szerint, mert még kezdő jogsim van, olyan 700-800km-et vezettem le eddig 10-15km-es szakaszokon. Leghosszabb utam valamivel volt több mint egy óra.
Első autómat nyár végén veszem majd, addigra jön össze a pénz. A hosszú autókat nem szeretem, Nissan Note-on tanultam vezetni, b.nőméknek csak kombijaik vannak, előző munkahelyen sem kis autóval kellett járkálni néha.
Legnagyobb gond, hogy az eddigi levezetett távot 6 különböző verdával tettem meg, egyszerűen saját kocsi nélkül nem tudom megszokni egyiket sem.Ja
-
freeknight
őstag
380-ért nagyon jó vétel volt ez az autó, főleg annak fényében, hogy milyen keveset kellett eddig ráköltened.
Rozsdával hogy áll? Én még a nyáron a helyedben megejtenék egy alvázvédelmet, persze csak ha meg akarod tartani hosszabb időre.
A klíma 90%, hogy kompresszoros lesz, ez a "csak fel kell tölteni" a létező legrosszabb nepperduma. Én erre csak azt tudom mondani, hogy ha csak fel kell tölteni, akkor vigye el az eladó feltölteni, utána megveszem.
Bár mivel neked nem hiányzik, meg az autó vételárát szem előtt tartva nem lényeges a dolog.
Szóval csak gratulálni tudok, nagyon ésszerűen választottál autót, 1,8-al még erő is van benne. -
freeknight
őstag
Ne mondj ilyet, hogy nem szeretsz vezetni, 800 km az semmi, ez alapján nem tudod eldönteni
Majd ha lesz egy kis rutinod, simán lehet, hogy megszereted a dolgot.
Vagy nem, de én azt mondom, inkább menjen valaki papósan 80-al odafigyelve, de legalább tudja magáról, hogy nem szeret vezetni, és tudja a határait. Ez ezerszer jobb, mint a boyracer-ek, akik miután beletettek anyuci Corsájába 10ezret, azt hiszik, hogy ők Schumacher, aztán nekik lehet 130-al főúton életveszélyesen előzgetni. -
d@vee
őstag
válasz freeknight #3 üzenetére
Egészen magabiztosan vezetek, volt már pár neccesebb helyzet (vadállat elémugrott, elémtolat a semmiből valami nőlény, "figyelmes" román sofőrök, stb..), de nyugodtan elreagáltam.
Mondjuk most majdnem minden nap vezettem, már kezdek kevésbé viszolyogni a dologtól, mint mikor 1 hónap kihagyás után kell mennem valahová.
Na majd a saját autómmal még a sarki boltig is kocsival megyek, hogy szokjam.Ja
-
válasz freeknight #2 üzenetére
Rozsda a kerékjárati íven kicsit eszi. 2-3 évre tervezem. Klímát ja hagyom. 425ért volt hírdetve én meg ajánlottam 380-at, de az volt az érzésem hogy kevesebbért is odaadta volna. Ezekre nincs kereslet azért kerül ennyibe. Sokan tartanak a nagyobb motoroktól pláne autom. váltótól mert az igaz hogy drága ha bedöglik. (100e a bontott és nehéz szerelni, javíttatni nem éri meg)
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
twollah1976
őstag
Ha valaki nem szeret vezetni akkor minek vesz autot?
Ha "felsz" a forgalomban azzal csak sajat magadnak es masoknak artasz.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
válasz twollah1976 #6 üzenetére
Nem szeretek az nem azt jelenti hogy félek. Habár való igaz hogy 2 éve délutáni csúcsban kamionok között szarul éreztem magam az M0-áson.
A kezdetekben valóban féltem, bevallom így van. Pl: Amikor elöszőr vezettem Pesten.
2005-ben szerezten jogsit de sokáig nem használtam aktívan. Aztán előző cégnél kellett menni sokat mindenfelé.
Legnagyobb baromság lett volna nem vezetni. Aztán ha nem lenne kocsim igen sok dolog elérhetetlen vagy nehéz lenne.
Az autó nekem olyan mint mondjuk a fogmosás vagy a borotválkozás szóval amit nem szeretek de meg kell csinálni mert szükséges. A-ból B-be eljutni valahogy el kell. Bevásárolni valahogy kell. Gyereket ide oda vinni...stb.
A városon belül ha tehetem inkább gyalog megyek, bár ennek az is az oka hogy nincs parkoló. Ja és nem az első kocsim (az egy calibra volt) de az első az amivel már törődök is.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
twollah1976
őstag
válasz MasterDeeJay #7 üzenetére
Na igen.
Aki videki annak eleg szokatlan a pesti forgalom.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
sanzi89
addikt
válasz twollah1976 #6 üzenetére
Én se szeretek vezetni, de vannak alkalmak amikor muszáj autóba ülni. Meló miatt, család miatt, stb. Ha tehetem bringával járok mindenhova.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Lord Myn
senior tag
Én imádok vezetni (mondjuk már túl vagyok a félmillán km-ben) és bármivel elmegyek aminek 4 kereke van. Volt egy időszakom, amikor idegesített engem is bp-i dugóban ülés, de azután (mivel egy ideig a belvárosban dolgoztam) volt egy félévnyi tömegközlekedés ( ), azóta a dugókat is sokkal jobban viselem. Pl. ha 5-tel tudok csak araszolni fél órán keresztül, eszembe jut, hogy milyen "f*sza" volt a tömött metrón 8 millió ember között aszalódni, ahol frankón terroristákkal szimpatizáló tömegpusztító gondolataim voltak és mindjárt nem is olyan rossz egyedül, egy kényelmes autóban, zenét hallgatva tötymörögni.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
Krugszvele
aktív tag
"Az emberek bele se gondolnak, hogy micsoda költség a munkába járás... és járnak!"
-
marositech
senior tag
Gratulálok, hogy egy "roncsot" feltámasztottál. Bár az automatát nem igazán értem...
De ha megfelelően ápolod és mindig cseréled rajta a dolgokat 500e km-t is elérheted.Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
Majd megkedveled szerintem, én is viszonylag friss jogsis vagyok, nagyjából annyit vezethettem mint te, talán kicsit többet. Ha lesz saját, és megszokod, akkor azért könnyebb lesz. Én jogsi óta 90%-ban egy típust vezettem, azzal már eléggé magabiztosan is megy a vezetés, szóval úgy könyebb lesz.
Ééés igen, itt jön ki a hártánya, hogy kis autóval tanultál vezetni. Nagy autóból könyebb később egy kicsibe átülni, és megszokni.A cikkben lévő autóhoz: Meglepően jó szerintem az árához képes, és is rosszabbra számítottam, de nem voltak fatális hibái az autónak, jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz marositech #13 üzenetére
Ennyből nem sok minden jön ki, nagyon nem kellett feltámasztani, beültem és használtam, ha baja van megcsinálom. Nem bonyolut dolog, szerintem kispénzűek ezt csinálják.
Automata kényelmi dolog, és miért ne? Bár pontosan nem tudom mennyit ehet egy ugyanilyen 1.8 -as astra kézivel de feltételezem érezhetően nem sokkal kevesebbet. Szóval nekem ez előny.SyMbioTe
Köszi! Lehet csak szerencsém van, fórumon ahogy nézem kerülik/nem ajánlják az 500e alatti G astrákat.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Csabroncka
addikt
válasz MasterDeeJay #15 üzenetére
Szerintem ebben a vásárlásban azért van némi mákod is, de hát a szerencse kovácsolásához is részben ész kell
Friss jogsisoknak! Minél ótvarabb, régebbi autót vezetsz magabiztosan, netán nagy dobozost a 'B'-ig annál komfortosabban érzed magad egy új modern autóban.
Azért élmény az ember számára amikor, a zsigában húzod a szivatót, vagy a kormányba kapaszkodsz a megfelelő fékerő biztosításához. Ennél már csak egy kormányváltós kétütemű nagyobb élmény. Érdemes kipróbálni, ezek után egy elektromos szervó nagyon finom mechanika tud lenni és a fék is leheletre fog...
"in medias res"
-
bul07
nagyúr
Ez egy kicsit furcsa
2017.06.01. - 2018.03.22.
Hivatalból átmenetileg kivonvaA képen milyen antenna lehet a seggén?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Igen ki volt vonva biztosítás nem fizetés miatt volt ideiglenesen kivonva. ~10eft volt kormányablaknál visszaállítani. Előző tulaj elhunyt és kereskedőnek adták el.
Két antennája van, a hátsó most pici. A tetőnél mentek kábelek, és van nyoma hogy valami fényhíd lehetett rajta. Lehet taxi, rendőr, polgárőr...stb volt de a motor állapotán látszania kellene vagy cserélték valamikor. 2013 elöttről nincs infó, akár mi lehetett.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz MasterDeeJay #18 üzenetére
- Lehet vontatni, bizonyos feltételeket szigorúan betartva
- a tetején egy cb-antenna van azon a képen."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
marositech
senior tag
válasz MasterDeeJay #15 üzenetére
Automata inkább a dugóban nagy segítség. De sejtem nem Budapest szintű városban teljesíted a távot reggel 8 és 10 óra között. Kézivel számolj 1 literrel kevesebb értéket. De a lényeg, van egy jó kocsid, oszt jólvan!
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)