- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
értem szóval akkor ez egy negatív dolog mindeképpen ne is erőltessük. mert mi van akkor ha! Szerencsére HBCC és minden egyéb perfekt.
DLSS tesztek jobb minőségűnek hozzák ki jelenleg ezt az élsimítási megoldást, mint a hagyományost.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
carl18
addikt
2500 dollár? Elhiszem Nvidia elég vastagon áraz manapság. Ez a 2000 széria nagyon túlárazott lett, szerintem aki kártyát akar várja ki az nvidia 7 nanométerét. Ez hozhat valódi előrelépést, ott végre lesz valódi sebesség fejlődés.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában mindegyik között van különbség, csak az a helyzet, hogy a sugárkövetés nem egy olyan eljárás, aminek állandó hatása van a képre. Pályánként változó, hogy mit látsz. Szóval a különbségeket pályánként kell keresni, mert például van olyan környezet, ahol aztán az off és az ultra között sincs látható különbség. És ilyen környezetben csak azt látod, hogy az fps-ed esik. De persze ez érthető, attól még nem adnak fémes hatást a betonnak, mert valamit mutatni kellene a sugárkövetésből. Ott kell nézni, ahol a különbség látszik.
[link] - Itt látható az összehasonlítás különböző területeken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HBCC nem egy szoftveres megoldás, hanem egy hardveres lapalapú menedzsment. Annak alapvetően még szoftveres támogatás sem kell, csak lehet hozzá írni, ha valaki akar.
Itt egyébként nem arról van szó, hogy a DLSS hasztalan, hanem megvannak a maga hibái, ahogy más AA-nak is. Például az, hogy a natív felbontás 75%-ával dolgozik, és ha bizony a neuronháló nem tökéletes hatékonyságú, márpedig nem fognak heteket tréningelni egy kb. 85%-os neuronhálóért, akkor bizony a kép egyes részein jobb lesz a minőség, mint a natív felbontáson, míg más részein rosszabb. Ettől a DLSS nem lesz rossz, csak pro/kontra érveket lehet felhozni mellé, mint a többi AA-nál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sinesol
veterán
Na ennek odab@szós teljesitménye lesz, az biztos, bár játékra kicsit drága.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit79
aktív tag
Ez mindig is így volt egy új techel...
Miért mikor bejött a PureHair egy R9 Fury x kb 25 fps-t produkált ,pedig az nem e teljes képernyő számolása, ja és kb 15 min.-el az is gáz, . Nem tudom azóta hol tart a dologmennyit bírnak vele, de ez pont ugyanilyen, majd kiforrják a hardverek magukat nyerserőben, cak várni kell. -
félisten
ezt már azóta tudtuk, hogy megvolt az RTX bemutatója. OTT már CEO elmondta hogy nem mindenhol fogja az élsimítást alkalmazni az eljárás. jelenleg a játékokban amiben tesztelték a legjobb megoldásnak tartják, 75 % ide vagy oda, észrevehetetlen..Innentől kezdve a HA a fejlesztőkön múlik, nem az eljárás hatékonyságán.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a gépidőn múlik. A fejlesztő leginkább bérel gépidőt az NV-nél, ahol tréningelnek maguknak egy neuronhálót, mert a saját stúdiójukba bizony eléggé költséges lenne összerakni egy szuperszámítógépet. De ugye az NV-nek ott a Saturn, viszont ezt nem használhatják ám ingyen. Ez a gép majdnem fél megawattot fogyaszt óránként, amit bizony a bérlőnek ki kell fizetnie, nyilván egyéb költségek mellett, hiszen a hűtés sem csak a semmiből szerzi magának az energiát, és egy akkora gépnél az is combos költség. Tehát az egész minősége attól függ, hogy mennyi pénz van arra, hogy megtalálják az adott tréning során a leghatékonyabb neuronhálót. És mivel játékról van szó, így annyira azért nem fogják törni magukat, mert ha mondjuk ennek a hatékonysága eléri a 60%-ot, akkor az már jó (beleszámítva, hogy a legtöbb fejlesztő csóró, vagy a kiadó smucig). A legrosszabb ami történik, hogy időnként ronda lesz a kép egy része. De ez nem veszélyeztet életeket, mint mondjuk az önvezető autóknál, ahol azért igen jó neuronhálót kell találni, hogy problémamentesen működjön. 100%-os ez sem lesz persze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bandit79
aktív tag
-
félisten
remélem egyszer megérem azt az időt hogy valamiről pozitívan fogsz nyilatkozni, amit az Nvidia tálal eléd. Szerintem nem fogom.
nem érdekel mennyi a hatásfoka vagy mennyibe kerül a fejlesztőknek. ha működik egy élsimítási eljárás és szebb képet eredményez mint a TAA ráadásul 40 % kal gyorsabb akkor innentől nem érdekel a többi. majd ha lesz ronda vagy rondább DLSS játék mint TAA akkor térjünk erre vissza.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem azon múlik. Nekem tetszik a DLSS, csak látom a hibáit is, a gyorsulásnak ára is van a képminőségre, jobb lenne ha a natív felbontás is beállítható lenne, és akkor legalább az AA nélküli szintnél nem lenne rosszabb az eredmény a problémás részeken. Ezernyi olyan eljárás van, ami tetszik, de kb. mindegyiknek van valami hibája. Ettől az adott eljárás nem lesz rossz. Igen ritka egyébként a tökéletes megoldás. Már csak amiatt is, mert akkor nem kellene tovább dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
csak nem mindegy hogy az egyik térfélen állandóan a hibát látod és tálalod a másiknál meg az előnyt és tálalod ha a fejlesztésekről van szó. Másról nem akarok nyilatkozni se belemenni ebbe a témába, de ezt én így látom.
nekem még TAA egyetlen egy játékban sem tetszett soha. Értelmetlen mosott képet eredményez.Soha nem is kapcsoltam be.Inkább legyen recés de éles.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Bandit79
aktív tag
Amit fentebb linkeltem vga tesztet. ott is kapott egy Tetszett plecsnit a ATI RV670 .. és konklúzióban próbált jót találni bennük. Meg is találta a kis tesót, hogy még árban jó lehet ,ha az ember hajlandó elnézni pár apróbb dolgot, melegedés stb.. Igen a Ph-n az NV nek sokkal többet kell az asztalra letenni.. Nincs evvel semmi baj ,megszoktuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem tudok hibát találni bármiben.
A hiba a komplex rendszerek sajátossága. Van egy problémád, és van egy csomó alternatív megközelítés, amelyek eltérő előnyöket és eltérő hátrányokat adnak. Akármilyen AA-t hozol fel, egyik sem tökéletes. Megkockáztatom, hogy a brute-force SSAA-nál jobbat soha senki nem fog csinálni. De ezt megközelítőt igen, ami nem zabálja le annyira a teljesítményt. A legjobb megoldásnak egyébként az analitikai AA-k kombinálása tűnik. Ezzel az a gond, hogy sok kutatást igényel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
Nagyon állat ez a kártya. Aláz gyaláz.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ForRedGlory
félisten
Na ha már ölre mentek, akkor itt a hozzá való olvasnivaló is.
DICE Prepares "Battlefield V" RTX/DXR Performance Patch: Up to 50% FPS Gains
-
mpioca
tag
A különbség az, hogy az RTX felezi az FPS-t minimális grafikai javulásért cserébe. A Crysis nem csak technológiai háttérben, hanem tényleges látványban is korszakalkotó volt. És a RTX brutális teljesítményigényére még rátevődik az elborult árazása a generációnak. Nem tudom, hogy tudja épeszű ember ezt a generációt támogatni és védeni. Ezt mondom úgy, hogy én is Nvidia GPU-t használok egyébként.
-
hombre[EU]
veterán
válasz ForRedGlory #70 üzenetére
Gondolom mi van a patch-ben. Kicsit visszavettek a minōségbōl,hozzáadtak egy adag pre-baked lightmap ahol csak lehet
Life, Uh, Finds A Way
-
arn
félisten
Amugy az amd kezd kapcsolni, hirtelen 380-480 eur kornyekere zuhantak a legdragabb (asus strix) kartyak is.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
rumkola
veterán
Az AA is felezte sokszor, ráadásul csúnyított is.
Valami 40K-ért vettem akkoriban 8600GT-t, mert a 1xxezres 8800 túl drága volt. Ráadásul akkor a forint is másfélszer erősebb volt, szal kb,. ugyanott vagyunk. Ja, és a 60FPS álom volt, most meg 100+ nem egyszer.
Nem mellesleg a jólétünk tükre az, hogy egyre drágábban is megvesszük a cuccokat... (ram, vga, telefpn)[ Szerkesztve ]
-
mpioca
tag
A sugárkövetés technológia, nem vitatom, hogy óriási potenciált rejt, azonban jelenleg alig megkülönböztethető a raszterizálással előállított jelenet a sugárkövetéssel készülthöz képest. Nyilván ehhez az is hozzájarul, hogy a technológia gyerekcipőben jár, a reszterizálás pedig teljesen kiforrott módszer lett az évek alatt. Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy a valósidejű sugárkövetés a játékfejlesztési lehetőségek, a grafikai dizájn egyszerűbbé tétele és a grafikai hűség szempontjából is a jövő, de jelenleg nem sokkal több, mint érdekesség.
-
s.bala31
őstag
válasz ForRedGlory #70 üzenetére
Láttad hogy a cikk alatt BReal AMD promóter is tiszteletét tette? Rég láttam itt ph-n hsz-ét, úgy látszik már kinőtte a hazai fórumokat (persze lehet csak véletlen egybe esés a névválasztás
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Akula #82 üzenetére
Ez inkább arra szolgál, hogy a data set be is férjen a VRAM-ba, mert elég sok olyan helyzet van, ahol a 24 GB is kevés. Ha nincs elég VRAM-od, akkor tényleg csak egy out of memory üzenetig jutsz el. Kiírja a program, hogy nincs meg a hardver hozzá, és nem tudja megcsinálni, amit kérsz. Ezért van a Quadro modellen 48 GB. De az se mindig elég ám, például egy filmes data set megvan 1-2 TB is. Szóval azt a vizualizáláshoz fel kell bontani ~48 GB-os szeletekre. Ha nincs ilyen VGA-d, akkor ~24 GB-osra kell felbontani. Ha ennyi sincs, akkor ~11 GB-osra, ésatöbbi. Alternatív megoldás a szarni rá, és a Vega elvben 512 TB-ig megcsinálja felbontás nélkül, ez viszont elméleti határ, az SSG 2 TB-ja fölé itt sem éri meg menni. De most nem erről van szó, hanem arról, hogy maga a probléma, hogy nagyok lehetnek a tartalmak, tehát minél több memóriával rendelkező GPU-t veszel, annál kevesebb részre kell bontani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi hihetetlen nincs benne. Egy bitang egyszerű megoldást alkalmaz az AMD. A vezérlő a fedélzeti memóriát gyakorlatilag cache-ként kezeli, és hardveres formában tölti bele a megcímzett lapokat a rendszermemóriából. Az egyetlen említésre méltó dolog, hogy az SSG API-val bájtszintű elérésre is képes a vezérlő, vagyis flash-alapú tárolókat is direkten el tud érni, akár közvetlenül, akár a helyi hálózaton keresztül.
Alapvetően a bájtszintű elérés kivételével a Volta és a Turing is tudja ugyanazt, de muszáj mellé IBM hostot rakni, hogy működjön is. Tehát egy x86/AMD64-es host mellett ez a képessége az NVIDIA GPU-knak használhatatlan.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Nincs X86 licensz náluk.Sajnos.
IBM vagy esetleg ARM mellet teljesednek ki jelenleg.
2009 ben még úgy volt hogy gyártanak valami X86 alapú chipet.Aztán ment a levesbe.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
ATi GAMES
tag
És tessék megint egy már-már agyatlanul túlárazott kártya...
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCPOOVQF1ff2oAL3strJ_5Uw
-
Egon
nagyúr
-
Sylvanas
csendes tag
Iponon a mai napig aktívan próbálja áttéríteni az embereket zéró sikerrel
MSI Z370 Tomahawk, i7 8700k @ 4.70GHz, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz CL16, Asus TUF RTX 3080 OC, Samsung 970 EVO 500GB, FSP Hyper S 700W, Noctua NH-D15, Coolermaster MasterBox 5, Acer Predator XB271HU IPS
-
Cancer
senior tag
A Planetside ha 1650/med-ben beesik 9fps alá, akkor respawn-olok a pusztában. Ott megint örülök a 30-40 fps-nek. Aztán a Hybrid crossfire-rel 12 volt az alsó határ...a teteje felment akár 50-ig... kicsit a gyermekkoromat idézik ezek a pillanatok, csak ott nem Vanu és sugárágyú volt, hanem Jancsi és Juliska a diakockákon.
Szépek ezek a kártyák, viszont szerintem kezd elmenni az iPhone X irányába. Túlárazott luxustermék. Azon kívül, hogy "nekem ilyen is van" ad valami többlet értéket? Mindemellett valóban szépek a demó videók a Bf V-ből, bár ahol pont nem arra fókuszált a kamera, nem tükröződött a tank képe a vízben... Így nekem ez kicsit mesterkélt volt.
Természetesen üdvözölendő, hogy lassan egy Marvel film grafikájával ellátott játékban fogunk VR játszani, ahova egyébként szükségtelen a 4-8-16-32k-s felbontás...Ugyanis lassan visszakanyarodunk az objektívek/szemlencse "felbontására", ami kb akkora elvi harc, mint, hogy 40-60 fps fölött már nem érzékeli az agy a "simább" mozgást.
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
-
Ragnar_
addikt
Navégre
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
félisten
igen a samsung 8 nm a cél vele vagy a TSMC 7 nm.Eredetilega samsung 10 nm re volt tervezve a Turing és az RTX[link]
Most már ha őket választja NV a refreshre akkor a Samu 8 nm érkezik ott vagy TSMC 7 nm.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Samsung 10 nm halfnode-ja lenne a 8 nm. Ugye elvileg ott akart gyártani a Turingot az NV a 10 nm-es node-on, csak hát mégse jött össze. A Turing lapkák méretén látszik, hogy ezeket kisebb csíkszélen kellett volna legyártani, így a 2080 Ti lapkája pont akkora lenne, mint az 1080 Ti-é. Most viszont a 2070 lapkamérete lett ekkora. A samsungos teória mellett szól az is, hogy a kisebb Pascal kártyák (1060 alatt) GPU-i a Samsung 14nm LPP gyártósorain készülnek.
Elég fura harc lenne amúgy, ha az NV nagyobb node-on gyártana, mint az AMD. Az eredmény kb az lenne, hogy az AMD kártyái versenyképesebben lennének a gyártástechnológiai előny miatt, viszont az NV sokkal nagyobbat kaszálna a kártyákon, mivel nem a TSMC horror árú 7 nm-es node-ján gyártatna. Ebből az AMD csak úgy jöhet ki (pénzügyileg) jól, hogy ha komoly piaci részesedést szerez. De a jelenlegi információk alapján ez enyhén szólva is csak egy leányálom.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
core i7
addikt
Amiatt az 1 nanométer miatt lesz meg 4K ban RTX onnal a 120FPS
Viccet félretéve Elvileg nem csak ez számít ,hogy 7 vagy 8 mert Intel 10 nanoja jobb lesz TSMC vagy Samujétól mert annyi tranzisztort belepakolnak vagy mi (már nem tudom) lényeg ,hogy emiatt is késik mert túllőtték valami 2,7 es szorzóval a tranzisztorsürüséget azthiszem miközben ez 1, valamennyi szokott lenni. Hát ezt jól megírtam[ Szerkesztve ]
-
félisten
ez nem igaz szerintem, Intel jelenleg technológiai hátrányban van TSMC vel szemben és pár évig abban is lesz.ezért nem közölnek már adatokat míg régen ez volt a ló amit ütöttek.Persze a tőzsde a legfontosabb.
A Turing jelenlegi gyártása pedig közelebb áll a 14 nm gyártáshoz. Pár paraméterben fér csak bele a 12nm szabványba a GLoFo miatt kamuzták be illetve csinálték ezt ,mert ők előbb hirdették a 10 nm gyártást.
Ha már Intel akkor kb ez az Intel 14++nm gyártásának felel meg.
Ehhez képest a TSMC 7 nm vagy a Samu 8nm half node kb 50 % előrelépés lesz teljesítmény és / vagy fogyasztás terén.A valódi körmét kb akkor fogja megmutatni a Turing , ráadásul az sem mindegy mennyiért gyártják le nekik ezeket a GPU kat, mert az egyik legdrágábban legyártott széria lehet NV történelmében ha igazak a pletykák. Nem feltétlenül ezen a szérián keresnek a legjobban hiába ennyi az ára.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Sinesol
veterán
Erősen kétlem, hogy versenyképesebb lenne az AMD, most léptek csíkszélességet az RX590-el, és csak átlag 15-20%-al erősebb a 480-nál, miközben 30-40%-al többet eszik, ráadásul drágább is. Amíg továbbra is csak a GCN-t foltozgatják, addig nem lesz ott jelentős előrelépés.
-
Ragnar_
addikt
Az csak egy uccsó ráncfelvarrás volt a polarison, amit akkor érdemes megvenni, ha nincs legalább 580/1060 teljesítményű kártyája valakinek, és kapja a 3 játék kupont, úgy viszont gyakorlatilag kihagyhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
A GloFo 12 nm az egy half-node, szóval 14+ nm. A TSMC 7 nm-re lépése az egy dupla lépés lenne, hisz kihagyják a 10 nm-t. Ha meg az NV a Samsung 8 nm-t használná az csak 1 node-nyi lépés, mert az valójában 10+ nm.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
bot1978
senior tag
Egy kétszázezres kártya ma már az ára miatt sikeres?
Le vagyok maradva.
A 2070, mint legsikeresebb kártya hmm. Ja, hogy lesz, de mitől? Ha kijön egy ocó, vacak hűtéssel, meg kevesebb dedikált memóriával 130-150k-ért? Háát, nekem 2 éves a 1060-am, anno vettem 62k-ért, 12+24 hó garral most kéne eladnom. Tegyük fel el tudom adni 50-ért. Nekem dalolva rá kéne fizetni még 130k-t és venni egy 2070-et?
Vagy én nem kellek a legsikeresebb kártyának? Mi kell manapság a sikerhez? Elvesztettem a fonalat asszem. -
félisten
Igen valószínűleg könnyen elvesztetted a fonalat ha értelmezni sem sikerült mit írtam.
"2070 valószínűleg a legsikeresebb RTX kártya lesz az ára miatt,"
62 K ért te 3 Gb verziót vettél maximum.
jelenleg a 2070 1080 + 5-10% teljesítményű és 170 K tól van az ára azaz olcsóbb mint az 1080. Igen valószínűleg ez lesz a 3 kártya közül a legtöbbet eladott az ára és az ár / értéke miatt. Szerintem nem nehéz ezt értelmezni. Arra fizetsz te rá dalolva amire akarsz nem értem ennek mi köze van ahhoz amit leírtam.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bot1978
senior tag
Gondoltam a legsikeresebb VGA ára a jövedelemmel és a vásárlóerővel lesz megfelelő arányban nem más extrém szinten túlárazott VGA árával.
Oké, hogy nyugatEU-ban jobban keresnek, de ez még ott is sok.Értem, hogy 2017 Q3 kilőtt a gaming gpu eladás és rekord meg őrület, de már nincs bányászláz, szóval nincs meg nekem, hogy szerinted a 170k az önmagában hogy a rákban lehet a siker kulcsa csak mert a 1080 még mindig túlárazott (mint az összes többi)
Most vagy arra gondolsz, hogy emelkedni fog az árfolyama ezeknek a zsetonoknak újra, vagy arra, hogy mindenki hülye. Reméljük nincs igazad.
-
félisten
Újra leírom:
"2070 valószínűleg a legsikeresebb RTX kártya lesz az ára miatt,"
Még mindig nem érted. 3 féle RTX kártya közül, tehát az RTX kártyák közül valószínűleg a 2070 ből adnak el a legtöbbet az ára miatt + ez ár / értékben már ugyan azt hozza mint az 1080.
Tök mindegy hogy 5 darabot adnak el belőle és mennyibe kerülnek ha a 2080 TI ből meg 3 darabot akkor a 2070 a legsikeresebb az RTX kártyák közül ...ennél érhetőbben már nem tudom ezt neked elmagyarázni hogy megértsd.
egy generáción belül is van legsikeresebb , legtöbbet eladott. .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bot1978
senior tag
Jó, de ez már erőszak.
Szerintem inkább ne erőszakoljuk meg a siker szóval, főleg annak ismeretében, hogy hivatalos egér és billentyűzet támogatást kap a konzol. Így meg aztán már pláne konkurenciája lesz a dedikált VGA-nak a játékosok körében. Az Xbox One árához képest is elképesztő, hogy mennyire el vannak ezek szállva a VGA-k árával még mindig. Döbbenetes.
A bányászokra van ez árazva még mindig. -
félisten
Kb ugyan az, hogy te vagy az ügyeletes anonim beszóló ember itt,minden szakmai hozzászólást nélkülöző beböfögésékkel, mert ilyet még nem láttam tőled. Neked találták ki az internetet.
Nem látok semmi kereszteslovag vagy Nv fan dolgot a fenti eszmefuttatásban.Nem ajnároztam a szériát nem is húzom le, nem ekézem AMD-t állandóan .
Nem azért mert NV hanem mert az RT lesz a jövő remélhetőleg. kb a valós RT eljárásoknak és grafikai minőségnek a töredékét tudja vissza adni e z a pár fény / árnyék/ tükröződés effekt.Beszélhettem volna éppen autóról is bármiről, nem ez volt a lényege a mondandómnak.
Minden szériának van egy húzó terméke ha sikeres ha nem, az adott termékskálán belül akkor is az a legjobb eladásban, ár/értékben ilyesmi, még ha globálisan szar is az egész széria.Szerintem ez jelenleg a 2070 mert RT nélkül sem rosszabb sem a teljesítménye sem az ára a GTX 1080 nál. Ha ezt te nem érted meg és te ezt látod benne az téged minősít.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
vicze
félisten
válasz ForRedGlory #70 üzenetére
És valóban megdobta ennyivel, most már játszható 1080p-ben 2080Ti-on. Viszont a DICE szinte semmit nem csinált, túlnyomórészt az nV driver feltelepítés adja a sebesség növekedést, a játék patch nem sok vizet zavar.
Mivel a VRAM használat közben valamiért megugrott 8GB fölé, így a többi kártyán azért lehetnek gondok. -
Weareus
addikt
Van olyan játék, ahol még lassabb is, mint a 2080Ti
Persze, ok, nem játékokra szánt kártya.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Heroes fan
őstag
[link] Nevetséges értékek. Ezt még 2060 is tudja full hd-ba
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...