Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Friss adatok érkeztek a Lunar Lake-MX-ről
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Meglepően erős: MSI Katana 15 B13V notebook
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sTERNI
senior tag
Nem gondoltam volna, hogy egy bekezdésben látni fogom valaha a "stratégiai játék" és a "motion blur" kifejezéseket, együtt.
A fene gondolta, hogy ettől lesz igazán jó a játék."You travel with fascinating companions, Doctor."
-
alevan
őstag
Na, már csak egy noti kelessz ami meghajtja a játékokat.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
MASSlag
tag
A motion blur gondolatmenettel nagyon egyet tudok érteni. Egy normális blur nagyon sokat tudna dobni a játékmeneten. Mondjuk nem tudom hogy oldják meg a cgi minőséget. Egy hatékony render engineben is legalább feleződik a sebesség egy normális blur-től.
Nagyon testszik a játékmotor. A múltkori videóban brutális volt a csatajelenet. Elfogadnék egy Sinis of a Solar Empiret, vagy Supreme Commander 3-at ilyen motorral.Ha már ennyire rágyúrtak a DX-re, akkor gondolom nem nagyon várható az OpenGL támogatás (linux kilőve). Leglább mantle lesz.
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Rayyy
senior tag
Én azt nem tudom még elképzelni, hogy hogy nem lesz a mblur zavaró Akárhogy is, az valamilyen elmosás lesz, az elmosás pedig nekem mindenképpen zavaró fps-nél (eddigi tapasztalataim szerint). Mondjuk stratégiánál el sem tudom képzelni. Maximum mikon pannelem a pályát... de arra meg minek? Persze lehetnek még gyors mozgású egységek is... nem tudom.
Minden a legnagyobb render!
-
C1trom
tag
Az emberi szem nem fps alapon működik, így egyes véleményekkel ellentétben nagyon is látható különbség van 24-30-60-90 és még 120 fps között is, de ez szituáció függő.
Minél gyorsabban mozog valami a képernyőn, annál nagyobb fps érték kell ahhoz hogy folyamatosnak tűnjön a mozgás Viszont egy mozdulatlan fal vagy egy nagyon lassan mozgó valami 5 fps mellett is olyan folyamatosnak tűnhet mint 1000 fps mellett.
Én nem ismerem ennek a motornak a motion blur mechanizmusát, de optimális esetben a motion blurt úgy (és csak akkor) kellene alkalmazni hogy ha egy objektum gyorsabban mozog mint amit a képkocka renderelési sebesség még simán meg tud jeleníteni, akkor kellene automatikusan alkalmazni. Ennek az előnye hogy mindig minden kb egyenletesen folyamatosnak és simának tűnik, nem érezni az fps hullámzásokat, a hátránya hogy minden hardveren más mennyiségű motionburt alkalmazna.. de pl konzolon ez nem lenne gond.
-
MCBASSTION
aktív tag
a multkori cikkben le van irva:
"Ennél is érdekesebb, hogy a Nitrous grafikus alrendszere nem képez le, illetve nem árnyal háromszögeket. A fejlesztők itt a RenderMan koncepcióját másolták, így az árnyalás egyedi mintapontokon történik, majd ezt követi a raszterizálás. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy a már árnyalt objektumok akárhányszor kirajzolhatók, ami a számos új generációs effekt megjelenítésében nyújt segítséget."a lenyeg az, hogy ahhoz hogy 'filmszeru' legyen sokszor kell lekepezni egy objektumot idoben kis elteresekkel, es ezt atlagolni. ehhez kepest amit jelenleg csinalnak a jatekokban az csupan egy durva kozelitese ennek.
Tehat nekik nem kerul kb semmibe meg 10x lekepezni ugyanazt, igy a motion blur, depth of field, etc. effektek a filmes modszerrel is megvalosithatoak ertelmes sebesseg mellett.[ Szerkesztve ]
windows7sins.org
-
dgabor80
tag
Csak virágoztassák már fel végre a stratégiai játékokat...nagyon sokan várnak már rá!!!
„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
7Heads Drago
veterán
Egy új Warcraft ráfèrne a gamerekre ilyen motorral. 1-1 varàzslatnál látványos lehet a blur.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
olbaidhun
őstag
Azért egy sc-ben szerintem nem az egyszerre megjelenő egységmennyiség a kulcsfontosságú dolog.
Nem véletlenül van limitálva.. akár a sakk.
Annó red alertben láttam mire képes több száz mamuttank, csak esély nem volt a tömeggyártásra az idő miatt.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte Új, Airpods Pro 2 Lightning
- Beszámítás! Gigabyte B760M i5 13600KF 32GB DDR5 500GB SSD RTX 3090 24GB ZALMAN Z1 Plus Gigabyte 850W
- NAS konfig - i5 7500T, 8gb ram, AsRock H110M-ITX, Fractal Design Node 304
- Beszámítás! Asrock B550 R9 3900X 32GB DDR4 240GB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG CORSAIR 850W
- Beszámítás! Asus B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RX 6700XT 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 650W