Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz bambano #23 üzenetére

    Hogyan irnad le ugy, hogy az IT-erdeklodo, de ilyen teren egysegsugaru lyuzer tovabbra is elso olvasasra megertse, minel kevesebb angol kifejezest hasznalj, de a lenyeg azert atjojjon?

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz scyllarus #30 üzenetére

    Te komolyan azt hiszed, hogy a Google-nel az a par ezer szakmailag nem eppen labtorlo szintu mernok, aki beletolt par ezer munkaorat a droidba elhitte, hogy a huaweinel volt egy erosebb belmozgas, es ebbol olyan szintu telefonos OS lett, amitol tartaniuk kell? De megaz, hogy elhittek konkretan megijedtek tole? :U

    Nem, a gugli, meg az osszes tobbi nagy IT (meg egyeb) ceg nem azert panaszkodott, mert megijedtek, hogy az akarmelyik kinai vallalat majd fel ev alatt lehagyja oket fejlesztesben, hanem mert az egesz kereskedelmi haboru artalmas, mikozben valos koncepcioja meg kituzott celja nincs neki.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Egon #34 üzenetére

    Most sem kell annyi ram a telefonba, illetve ami kell, az se elsosorban a droid miatt. Amiert sokan azt hiszik, hogy annyi ram kell, az a samu marketinggepezete, ami belehengerelte az emberek fejebe, hogy tobb ram == jobb telefon. Erre tett meg a oneplus egy egeszseges lapattal, aztan bumm, itt vannak 8GB rammal szerelt telefonok, amikben a kovetkezo 3 evben minimum 2GB csak arra lesz jo, hogy a fogyasztast meg az arat novelje. Ezen felul meg 2GB lesz a teljes elettartam alatt haromszor kihasznalva, a maradek meg az, aminek haszna is van.