Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A probléma az az ilyen felvásárlásokkal, hogy gyakran célzottan az az elvárás az új tulaj részéről, hogy a brand name vigye a hátán az egészet miközben neki nem kell beletenni a pénzt a fejlesztésbe. Ha pedig ez bekövetkezik, pár év alatt lelakják a márkanevet. Ha elveszlik a bizalom, utánna hiába változtatnak pozitív irányba, hosszú idő és rengeteg pénz kell majd visszaszerezni azt.

    Ez történt az összes ilyen céggel. Egy részük ma is csak a névből akar megélni, mint pl. a Grundig, ami egyszerűen csak nevet ad az elektronikai hulladékhoz. Másik részük, mint pl. - ezek szerint - a Sharp vagy Philips meg abban a fázisban van, hogy épp próbál magának újra nevet szerezni. A fiatalok nem ismerik, a többieknek meg vegyes a véleménye attól függően hogy a márkáról még eladás előttről van jellemzően pozitív tapasztalata, vagy az eladás után futott bele negatív dologba.

    Egy biztos: A mai TV piacon fél gőzzel, fél lélekkel nem lehet messzire jutni, olyan dinamikusan változik a beépített technológia. Mindennek klappolnia kell. A panelt, az elektronikát, az okos TV hardverét és szoftverét is fejleszteni kell. Ha bármelyiket félvállról veszik, maradnak a futottak még kategóriában.

    Belépő és középszinten gyakran a panelen buknak el, de az egész árszegmensre jellemző az okos tévé platform fejlesztésének mellőzése. Azt gondolják, hogy elég ha van, a minőség meg a user experience az nem számít...miközben talán a legfontosabb, mert a lassú lagos menü / csatornaváltás, hiányzó vagy bugos appok tönkreteszik a tévézés élményét. Egy modernebb távirányító is elvárás ma már, a smart tv funkciók miatt. Kvázi egy távirányítóval kell kiváltani egy billentyűzetet és egeret, ergonomikus módon.

    Nálam a Philips és Sharp is benne van a kalapban, de rendes részletes tesztek híján kicsi az esély, hogy ezekből veszek, felvállalva, hogy vásárlás után nálam derül ki valami kritikus hiány vagy probléma.

    A Philips esetén nem kicsit meglepő volt, mikor pár napja megnéztem egy MM-ben, hogy a gyári demo láthatóan nem a képminőséget, hanem az Ambilightot akarta demózni, ami akármilyen cool is, mégis csak másodlagos a képminőség után. Sharpot nem láttam...bár mondjuk nem is kerestem. Jellemzően az LG és Samsung van a főporondon, majd utánuk a Sony és a Panasonic, meg kicsi Philips.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák