Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz kikikirly #23 üzenetére

    Az Abu által példaként hozott shader model 6 egy baromi jó cucc ám egyébként, nagyon sok olyan újítást hoz amire szükség lenne az új futószalag mellett. Nem igazán jó hogy nem azon át oldják meg a PC portokat ..remélem nem az lesz mint az 5.0 nál aminek kellett vagy 5-7 év mire elterjedt.....
    Nem arról van szó csak itt hogy egy fejlesztő beépíti ezt a kódot egy fordítóval megoldva könnyedén. Nem ez a probléma. Persze jobban fog futni AMD kártyán ,majd Nvidia megoldja izomból vagy mindegy. Igazából a probléma az ,hogy az érkező új API így háttérbe lesz szorítva. Az lenne a jó ,ha minden RT játék ami megjön Pc re ezt a szabvány API-t használná ez lenne fejlesztve és kicsiszolva.( persze a Vulkan más tészta)
    Ezek a konzolok is hamarosan gyengék lesznek velük együtt a PS5 raytracing megoldása is és teljesítménye is. 2 év múlva már itt lesz a Hopper Nvidiának, az Ampere is és az RDNA 2 is.. ezek lényegesen túl fognak mutatni Raytracing terén is a mostani konzolokon, már az is lehet, hogy a z RDNA 2 is és az Ampere is ,de ezt nem tudjuk még.
    Addigra egy kiforrott DXR 1.1 Api amin sok tapasztalatot szereztek a fejlesztők minden kártyán ( Nvidia ,AMD , Intel) nagy előny lenne.Ez rövid távú előnyös megoldás, de egy érkező új API nak ez is pont elég nagy hátráltató tényező, évekre visszaveti.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák