Hirdetés

2019. április 18., csütörtök

Hozzászólások

(#1) SonicX


SonicX
(fanatikus tag)

én még mindig azon vagyok hogy van amit megéri felhőbe küldeni, vonatkozik ez játék és más számításra is, de egyes játékstílusoknál szerintem sosem lehet azt az alacsony latency-t elérni felhős számítás esetén amit ne lehetne észrevenni, konkrétan az akciódúsabbakra kell itt gondolni mint az fps, vagy a verekedősök, még az autóversenyeket is ide sorolnám, egy körökre osztott rpg pl simán el mehetne ott, de egy god of war már nem

The Fastest Thing Alive

(#2) MongolZ válasza SonicX (#1) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)

Inkább mondjuk azt, hogy ameddig ekkora a késleltetés, addig alig van olyan játékstílus, ami elviselhető lenne így.
Az egy dolog, hogy bizonyos stíusoknál "nem számít", de rengeteg embert idegesít, hogy kattint valamire, és várnia kell 0,1-0,5 mp-et, hogy történjen valami...

(#3) SonicX válasza MongolZ (#2) üzenetére


SonicX
(fanatikus tag)

0.1mp a limit ami felett már idegesítő tud lenni, tapasztalatom hogy a koca játékos is észreveszi hogy nem 40ms az általa játszott mmorpg-ben a ping hanem 100ms, főleg ha épp nagy akció van, szal szerintem amíg nem tudnak stabilan 100ms alá menni az elküldött parancs és a visszakapott kész render frame között, addig számomra biztos halott a felhős game

The Fastest Thing Alive

(#4) hombre[EU] válasza SonicX (#3) üzenetére


hombre[EU]
(őstag)

Inkább stabil 30. 1-2 frame az még teljesen rendben van
Google cloud gamingrōl olvastam és az Odysseyben az 50 feletti ping már kellemetlen volt számukra

[ Szerkesztve ]

you must be the change you wish to see in the world

(#5) laposonly11 válasza SonicX (#3) üzenetére


laposonly11
(senior tag)

Ó hogy fene a jó dolgotokat! De sakkozni azért csak lehet így, szóval inkább örüljetek a felhőnek... ennek a nagy semminek! :))

???

(#6) Geri Bátyó


Geri Bátyó
(senior tag)
LOGOUT blog

Biztos én vagyok értelmetlen, de hiába fejleszt valaki akármilyen hardvert, a késleltetés elsősorban a kiépített hálózattól függ. Teljesen mindegy, hogy miféle "hiper-szuper" felhő van, ha a netem vacak.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#7) laposonly11 válasza Geri Bátyó (#6) üzenetére


laposonly11
(senior tag)

+1
Át kell költözni japánba, vagy dél-koreába, ott már a net mindenho, csúcssebességű. Japánban még ingyen netes mobilt is adnak turistáknak, ha kérsz stb.

???

(#8) hombre[EU] válasza Geri Bátyó (#6) üzenetére


hombre[EU]
(őstag)

Én nem látom azt a nagy halmazt/tömeget aki erre vevō lesz. AAA játékokat akarnak streamelni, ok, de kinek? Szinte fillérekért vehetsz konzolt(xbox,ps,nintendo), már olcsón építhetsz fullhd-re pc-t, valójában a hardware a legolcsóbb,mert a többszörösét költöd software-re. Hardcore játékokat akarnak a casual rétegnek eladni (?) valószínūleg drágábban mintha megvenné a hw-t. Nem látom azt a "kemény magot" amire lehet alapozni,ami fentartja ezt a rendszert.
A mobilra streamelésben nagyobb a potenciál, de oda szerintem fog kelleni az 5g (latency miatt)

[ Szerkesztve ]

you must be the change you wish to see in the world

(#9) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

A felhős játék szerintem komolytalan elgondolás, nálam mindig a poén, hogy ilyen is van kategóriába esik, de gyakorlatban nem játszanék így.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#10) Ribi válasza hombre[EU] (#8) üzenetére


Ribi
(PH! nagyúr)

Azért ne becsüld alá a kazuár közösséget.
Kendikráss is igen népszerű, igaz az elfut bármin. Lehet behoznak valami hasonlót amihez kell ilyen izé.
Egyre inkább az előfizetés fele megy a legtöbb játék + ha nincs net nem is fut. Na egyszer majd kitalálják, hogy kell majd a felhős gyorsítás vagy hasonló. Csak hogy kelljen valamire használni kötelezően.

(#11) h_143570


h_143570
(PH! kedvence)

A felhos jatek az ultimate DRM, nincs lokalis valtozat. Azaz nem lehet feltorni, elopni vagy barmilyen formaban birtokolni.
Lejart az elofizetes? Akkor buktad a teljes jatek gyujtemenyedet, meg talan a menteseidet is.

[ Szerkesztve ]

(#12) M@cika válasza h_143570 (#11) üzenetére


M@cika
(senior tag)

Én speciel akkor inkább nem játszom azokkal a játékokkal. Csakis offline - megvettem és futtatom a gépemen - játékok jöhetnek szóba. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy ilyenekkel szivassanak, hogy előfizetés meg egyéb nyalánkságok. Nyilván ez senkit nem érdekel, ettől még simán bevezethetik.

Nasit a kis fehér medvének!

(#13) h_143570 válasza M@cika (#12) üzenetére


h_143570
(PH! kedvence)

Szinten igy vagyok az egeszel. Nem vagyok nagyon hajlando olyan digitalis javakat venni amiknel eselyem sincs archivalasra.

(#14) Ribi válasza h_143570 (#13) üzenetére


Ribi
(PH! nagyúr)

Mint a bank számlád ;]

(#15) h_143570 válasza Ribi (#14) üzenetére


h_143570
(PH! kedvence)

Bankszamla eseten van lehetosegem archivalni, fel tudom venni KP-ba vagy konvertalhatom arany ekszerekre.

(#16) Duracellm...


Duracellm...
(PH! kedvence)

A 10. év telik a larrabee projektet felett, ideje volt újabb célokat kitűzni.

Szerintem a xeon phy-vel eljutottak addig hogy, a bővítő kártya használatával járó kellemetlenséggel együtt, már minden akadályt elhárítottak a sikere elöl, de az mégsem jött. Most, meg egy újabb bővítőkártyás projekt jön, amivel betörhetnek a HPC szegmensbe...

[ Szerkesztve ]

(#17) Duracellm... válasza Duracellm... (#16) üzenetére


Duracellm...
(PH! kedvence)

Relatíve gyorsan, mert 2020-ra már mindenki felhőben fog játszani, vagy ilyen szolgáltatást fog értékesíteni... :U

jav.: ...addig, hogy, a...

[ Szerkesztve ]

(#18) hardzsi2 válasza laposonly11 (#5) üzenetére


hardzsi2
(fanatikus tag)

Sakkozni, azt lehet nagyban is, és még csak a cikkbeli szerverparkok sem kellenek hozzá: lichess.org

flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

(#19) MeszesKPT


MeszesKPT
(fanatikus tag)

Az áttörés még mindig várat magára, pedig mikori lemez már ez.

(#20) ddekany válasza Ribi (#10) üzenetére


ddekany
(PH! kedvence)

Kalózkodás ellen meg előfizetéses modelhez azt gondolom nem szükséges technikailag ilyen brutál és késleltetés problémás megoldás, hogy mindent a központban futtatunk. Ha a játék a késleltetésre nem annyira kényes részeket a szerveren futtatja, vagy akár csak ha bizonyos adatokat mindig netről töltöget be játék közben, akkor nem valószínű, hogy valaki készít egy "törést", ami offline menne, mert vagy szinte lehetetlen, vagy csak túl nagy munka, és ahhoz képest aligha termel elég pénzt. (És akkor még ott a multiplayer sok játékban, ami megint nehéz ügy lehet tört változattal.) Ha pedig a felhős játék platform normál, azaz nem felhő-exkluzív játékot futtat, akkor semmit nem ér mint kalózkodás elleni védelem, hiszen az emberek beszerezhetik a normál "hazavihető" változatot törve, mint eddig is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.