- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neovenator
senior tag
Na, akkor érdemes volt előre hisztizni az előző hírnél, hogy nincs szabványos API tamogatása...
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Komplikato
veterán
Az Unreal Engine nyilván az Intel, AMD és NVidia megoldásait is támogatni fogja, de a saját eljárásukhoz elvileg elég a shader model 5.0 támogatás is. Kíváncsi leszek majd az első, minőséget összevető tesztekre.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Komplikato #2 üzenetére
Hát ha olyan lesz a támogatás, mint az UE4-ben, akkor sok szart nem fog érni. Mert oké, hogy opció a DLSS, de nem kompatibilis például a DoF effekttel. Tehát vagy ez, vagy az alapon működik most a támogatása. És ugyanez igaz a TAAU-ra is, azzal sem működik a gyárilag beépített DoF effekt. Egyedül az FSR, ami kompatibilis az összes UE4 pipeline-nal. A magam részéről ezt nem nevezném szélesebb körű támogatásnak. Beépítették az eljárásokat, de többnél leszarták, hogy korlátokat generál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
Áruld már el nekem, hogy a filmeseken kívül ki a francot érdekel a DOF meg hasonló filmes effektek? Nem tudom elképzelni azt a helyzetet, mikor a koca gamer azt fogja figyelni, hogy most milyen lenyűgöző ez a mélységélesség effekt vagy milyen jó ez abkromatikus abberáció...
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Komplikato
veterán
OFF: Amúgy eléggé érdekes, hogy a filmeseknek, akiket ez is érdekelhet, meg a száz féle objektív emulálása, azoknak NEM az 5-ös verziót upgradelték, hanem a szintén béta 4.27-et.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Beerheart
csendes tag
Én például be szoktam kapcsolni őket. Nekem tetszik (ha jól van megcsinálva). Gyanítom azt is, hogy nem én vagyok az egyetlen, mert miattam nem foglalkoznának a fejlesztők a beépítésükkel.
[ Szerkesztve ]
The system can not detect parking spaces made after detecting or before detecting; --- Renault
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
addikt
Van választási lehetőség, nem muszáj DLSS-t használnia annak, aki odavan ezekért az effektekért. Ha valaki mindenképpen be akarja ezeket kapcsolni a legjobb minőségben, akkor egyszerűen kikapcsolja a DLSS-t és úgy játszik. Nekünk meg az átlag koca gamernek meg jó lesz a DLSS a jobb teljesítményért a csillivilli effektek nélkül.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hopkins95 #10 üzenetére
A valóságban az történik, hogy a fejlesztők nem is engedélyezik azokat az eljárásokat, amelyek a pipeline-jaikkal nem kompatibilisek. Ezért nincs engedélyezve a TAAU egy csomó UE4-es játékban.
#11 Busterftw : Főleg, hogy elég sokban különbözik. Itt elmagyarázza a kifejlesztője: [link]
#12 morgyi : Papíron a Navi 14-ben megvan hozzá a hardver, de nem elérhető szabványos API-ból. A Navi 10-ben a hardveres alap sincs meg.
Ha ezek maradnak a követelmények, akkor szabványos API alatt Turing, Ampere és RDNA 2 kell majd hozzá.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #14 üzenetére
Ugyanaz a Navi 14, csak van benne pár extra operáció. De mint írtam azon sem fog futni. A gond az, hogy az Intel kódjának shader modell 6.4 kell minimum, azt pedig nem lehet akárhogy támogatni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK