Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Obliterátor
tag
Szeretem azt olvasni egy új játék engine-nél h több szál, új api x% teljesítmény + !
-
GodGamer5
addikt
Abu: A Doom-ban már a tech6-ot használják, dx12-vel?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
#16939776
törölt tag
Dark Messiah of Might and Magic nagyon jól ment anno, alacsony FPS-el nem is tudtam volna közelharcban helytállni. ilyen 30-40FPS-t produkáló "szép" játékot inkább ne adjanak ki, ne ez legyen az irány
-
nagyúr
Kíváncsi leszek csúsznak e vele emiatt, bár jövő nyárig ráérnek pofozgatni (Q2 megjelenés van ígérve)...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
azert az UE3 a maga idejeben egy szep, eleg jol skalazodo motor volt. tokeletesen jol mukodott a celra.
remelhetoleg az idTech 6 stabilabb lesz, mint a sok szempontbol katasztrofalis idTech5.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
O_L_I
őstag
Na még egy két év és tényleg igaz lesz az a kb 4 éves mantra, hogy játékhoz muszály a minimum négy fizikai mag...
-
#06658560
törölt tag
"A VoidEngine emiatt egy úgynevezett munkarendszerű motor, amelynek van egy fő szála sok másik munkaszállal. A fő szálak végzik lényegében a munkaszálak vezérlését, a skálázódás pedig igen komoly lehet, mivel a 6-8 magos processzorokat is ki lehet használni, de a fő cél a kifejezetten gyorsan terjedő négymagos lapkák hatékony befogása volt."
Mi van?
-
#06658560
törölt tag