- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Mini PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- RAM topik
Hirdetés
-
No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
gp A PC-s early access változat a mai naptól végre elérhető lesz minden érdeklődő számára.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Miért érzem azt, hogy ezt az egészet azért támogatja az Intel, mert így a driveres hátrányaikat a piac fogja megoldani?
-
alevan
őstag
OK, hogy sebességelőny nem lessz. Viszont lasabb sem lessz?
Az Intel szerint az lenne az ideális, ha az OpenGL és a DirectX 11 direkt támogatását a távolabbi jövőben le lehetne állítani, és ezek helyét átvenné egy Vulkan és DirectX 12 API-n futó wrapper. Ennek következtében a meghajtók fejlesztése leegyszerűsödne, miközben a fejlesztők továbbra is képesek lennének futtatni – egy nem natív eléréssel – az OpenGL és a DirectX 11 API-ra írt programokat.
Máris a spóroláson ját az eszük.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
félisten
Kérdés, hogy ezeket a wrappereket ki fejleszti majd mekkora költségvetéssel?
Ha jól értem, akkor ez a réteg fogja a DX11/OpenGL optimalizációt biztosítani, amit eddig a gyártók végeztek jókora költségvetéssel (nV + AMD).Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Fiery
veterán
"Máris a spóroláson ját az eszük."
Igen, az Intel abszolut sporolosra vette a figurat ujabban
[lIntel Research and Development Expense (Quarterly):
2.995B for March 31, 2015][Advanced Micro Devices Research and Development Expense (Quarterly):
242.00M for March 31, 2015][NVIDIA Research and Development Expense (Quarterly):
348.25M for Jan. 31, 2015L][ Szerkesztve ]
-
polika
senior tag
E válasz (igen, igen nincs összefüggés)
Nem hiszem hogy azt az R&D-t a driver implementációkra fordítják. Az ott a hardver, a csíkszélesség további csökkentésére fordított összeg, ami tényleg szép méretes és biztosítani fogja az intel gyártástechnológiai előnyét, viszont a drivereik vélhetőleg maradnak ugyanolyan kakik, ill open szószon alapuló (linux).
-
Fiery
veterán
En csupan arra probaltam ravilagitani, hogy nem a sporolas az oka annak, ha valaki nem akar olyan szintre jutni a driver optimalizacio kapcsan, ahol most az AMD es nVIDIA all jelenleg. Brutalis meretuek a drivereik, a letezo osszes jatekhoz tobb-kevesebb sikerrrel hozza van igazitva a hardver -- de ennek tenyleg van ertelme? Ha igen, akkor miert akar(t) mindenki a low-level utra lepni, beleertve a hardver- es jatekgyartokat is? Nem lehet, hogy az Intel ezuttal okosan kimarad(t) az ertelmetlen, veget nem ero driver foldozasbol, es inkabb azt propagalja, hogy csinaljuk maskepp, ertelmesen, okosan? Ha az Intel negyedevente cca. 3 milliard dollaros R&D-jehez hozzaadod az AMD _teljes_ R&D-jet (amiben rengeteg minden van, nem csak a videodriver fejlesztes koltsege), me'g akkor sem lenne oriasi a kulonbseg a mostani allapothoz kepest. Nem mondom, hogy meg se kottyanna az Intelnek, de nem is lenne keptelen elkepzeles ennyivel tobbet kolteni. Ergo, nem azon mulik ez, hogy az Intel nem akar erre penzt aldozni, hanem sokkal inkabb azon, hogy nem latjak ertelmet ezzel foglalkozni. Egyszerubb, ha okosabban oldjak meg a problemat, mar ha meg lehet oldani okosabban. Ennyi erovel az Apple-tol is vehetnenek peldat, mondhatnak, hogy a pre-DX12 es az OpenGL 4.x vonal olyan f*s, mint a Flash, es 2017-tol csak DX12 es Vulkan tamogatast adnak a Cannonlake-hez mondjuk. Persze -- a jatekpiacon legalabbis -- nincs akkora erejuk, hogy ezt megtegyék, de erdekes lepes lenne, es erdekes helyzet ele allitana a jatekgyartokat is. Nem fog megtortenni, nem is erdemes errol beszelgetni, csak mint irrealis lehetoseget vetettem fel
[ Szerkesztve ]
-
vinibali
őstag
ha már nagyon megreformálják a Vulkan-nal a piacot, célszerű lett volna itt is lépni egy nagyot és minden gyártóspec kiterjesztést betiltani!
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
-
Hiftu
senior tag
De igen, sporolni akarnak. Melyik vállalat nem választaná, hogy mások ingyen elvégzik a munkáját. Lehet, hogy sokat költ az Intel, de a driver írás nincs a prioritásuk elején.
Ha wrapper osztályok lesznek a régi és az új interfacek között, akkor ki lesz a felelős az esetleges kékhalálokért?
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver