Hi​rde​t​és

2018. április 24., kedd

Hozzászólások

(#1) BenceShearer


BenceShearer
(fanatikus tag)

Egyre szimpibb ez a vulkan API. AMD-n, NVIDIA-n is gyors.....ellenben a DX12-vel.

Vajon a GCN4 támogatja majd? Jó lenne.

(#2) Pepeeeee


Pepeeeee
(PH! addikt)

Ez is úgy kezdi majd a pályafutását hogy beleépül a Doom-ba ?

Evolúcióm: R9 Fury-> Rx 480-> Ref Vega 56-> Asus Rog Strix RX Vega 56

(#3) CPT.Pirk


CPT.Pirk
(PH! félisten)

Ez az a hír ami érdekes, mert VulkanAPI, de ugyanakkor relatíve kevés információt hordoz többségünk számára, mert nem igazán vágjuk, hogy mit csinál a raszterizáló és az miért jó.

Szóval értjük mi, hogy gőzgép, de mi hajtja? ;]

(#4) Blazs120gl válasza BenceShearer (#1) üzenetére


Blazs120gl
(fanatikus tag)

Sajna a Vulkan és a DX12 sebességét nem az API határozza meg, hanem hogy a program core/szálkezelésben és memória kezelésben Vulkan/DX12 barát módon lett-e megtervezve/megírva. Sok játék csak egy wrapper-t kapott a régi létező architektúra fölé, így nincs mitől felgyorsuljon a render-elés. :(

(#5) Blazs120gl válasza CPT.Pirk (#3) üzenetére


Blazs120gl
(fanatikus tag)

(#6) GodGamer5 válasza Blazs120gl (#4) üzenetére


GodGamer5
(senior tag)

Igen ez egy nagyon szomorú dolog, lassan vehetnék a fáradtságot a fejlesztők és átírhatnák végre az engine-ket natív dx12/vulkan-ra optimalizált felépítésűvé.

"Komolyan, neha ugy erzem, az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszamitogepekkel szopnak..."

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.