Hirdetés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Notebook hibák
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Samsung The Serif: leteszteltük a matt kijelzős QLED tévét
- Plazma TV topic
- 3D nyomtatás
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvi0813
tag
Sziasztok!
Dx12 alatt csak 60-75%-on teker csak a GPU, CPU 40% körül ez mitől lehet?
Emiatt nagyon beesik az FPS és droppol is elég sokszor.
DX11 alatt semmi gond 95% fölött megy folyamat a GPU 100FPS+
De Dx12-ben csak 50-60 FPS és bedroppol 20 alá is(akkor is ha RTX OFF)Ryzen 2600X
Nvidia 2070 Super
16 Giga RAMKöszi:
Gábor -
Psychopeti
senior tag
Erre is fog jönni vagy 2 nap múlva egy hotfix?
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
Predatorr
őstag
Kis felbontás? FHD? Alacsony grafikai beállítások?
Játék profilt állítsd max teljesítményre, játékban kapcsold ki az opizimalizálásokat.
4k-ban én nem tapasztalok ilyesmit 2080-nal sem...
Esetleg megy vmi monitorozó progi, amely ütközik dx12-vel?Hy-le: OC-vel sem melegszik a ref (!) 2080-am 83°C fölé, kánikulában.
[ Szerkesztve ]
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
-
#92006144
törölt tag
Forza Horizon 7
Ez ilyen időutazós driver? -
h-yle
addikt
Értem, hogy nála off, de mindegy mert a baj az, hogy nem 100%-on pörög a GPU, és azért alacsony az FPS.
Erre javasoltam, hogy clean driver reinstall, mert a probléma az én példámból kiindulva (akinek működik RTX on/off 100% GPU) nem globális, lehet csak az ő gépén van elszállva valami, így hátha a reinstall segít.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
nexplo
őstag
Még jó hogy nem PUBG-hez adtak ki valami frissítést hogy használható legyen. Csúcsgépen sem hasít ez a finoman szólva is bughalmaz szoftver
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
Rexcor
őstag
Forza Motorsport 7 továbbra is játszhatatlan ezzel a driverrel. A korábbi driver óta a single player pályákat nem tudja betölteni, töltés közben mindig kifagy a játék. Reméltem hogy ez megjavítja, de mégsem...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Darth_Revan
veterán
Remélem jobb mint az előző (436.02) mert az rettenetes volt.
Ugyan laptopon próbáltam ki amiben csak minimálisan tulhajtott (4.5 GHz) 8700k van és rtx 2080 gyári órajelen de vagy a cpu-t nem kezelte megfelelően és nem jól renderelte a frameket (próbáltam latency csökkentés off-on-ultraval is) vagy a laptop gsync van megint elqrva, mert apró mikroakadast lehetett látni
RoTTR dx12 alatt csak picit de Metro 2033 redux alatt eléggé szembeötlő volt.430.86 alatt nincs ilyen gond.
-
ledgeri
nagyúr
Csak realizáltam, hogy vicces, hogy a 7 támogatott, a 8(.1) támogatott, de a win10-ből csak X-Y támogatott...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Vesa
veterán
436.15 lesz az!
A Vulcan javítás nem érkezett még meg? NMS miatt kérdem.
A tudomány a valóság költészete!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Köszi, javítva.
Az NMS-hez majd alkalmazásoldali javítás kell. Ezen dolgoznak a fejlesztők, az NV is adott nekik egy rakás GeForce-ot nemrég. Úgy néz ki, hogy a GeForce-ra való optimalizálás részben kimaradt, aminek az okát nem tudni, de mivel a Beyond update-et kizárólag Radeonon írták meg, így utólag hozzá kellett volna igazítani a kódot a GeForce-okhoz. Legalábbis ez a szokás a Vulkan fejlesztéseknél, mert fejleszteni Radeonon sokkal célszerűbb az RGP+Renderdoc miatt, ez a párosítás ugye GeForce-on nem elérhető, de utólag lehet profilozni az NV hardvereire, tehát ebből nem szokott gond lenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zef
tag
Nagyon jópofák az új fícsörök a 436.xx-ben. Kipróbáltam a 27" UHD-s moncsin integer scalinggel a 1080p-s felbontást, végre pixeles ahogy kell Mintha csak egy 27"-es FHD előtt ülnék ... Cserébe tegnap youtubeozás közben egyszercsak elfeketedett a 2 moncsi közül az egyik, gép lefagyott, majd 10 másodperc után rebootolta magát.
... Úgyhogy visszatettem egy 431.60-as drivert.
[ Szerkesztve ]
-
Gomez1984
aktív tag
MSI 2070 Super
i7 8700RTX Ultrán szépen megy 50-60 FPS 1080P alatt, de szintén el akar égni a kártya (82 fok)
Pedig jól szellőző házam van. -
Turcsika
junior tag
Az miért van hogy steamen csak 2020-at írnak a Control játékra?
-
oriic
HÁZIGAZDA
1060-as kartyaval probalta valaki a jatekot?
Live-Die-Respawn
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egy dolog, de a fejlesztéshez más kell. A Vulkan címeknél a Renderdoc az egyik kritikus debug eszköz, aminek csak Radeon GPU Profilerrel van interoperabilitása. Óriási előny a fejlesztésnél, ha valami furcsaságot látsz a debugnál, akkor abból kapsz egy RGP profilt, vagyis a problémás események azonnal megtekinthetők az egyik programból a másikba ugorva. Nem mindegy, hogy átláthatatlan mennyiségű eseménynél manuálisan keresed ezt ki, vagy gombnyomásra ugrassz.
Ezt egyébként simán meg tudná oldani az NVIDIA is, mert a Renderdoc egy nyílt forrású program, aminél aztán bármilyen nyílt forrású profilozóval biztosíthatnak interoperabilitást, de az NVIDIA a saját profilozóját nem akarja megnyitni. Így viszont hátrányban vannak a Vulkan fejlesztéseknél, mert GeForce-ot csak az utolsó szakaszban látnak a játékok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A nyílt forráskódú eszközökkel és kódokkal csak azt lehet elérni, hogy a fejlesztő a programot jobban tudja optimalizálni, tehát xy GPU-n gyorsabban fusson az elképzelése. Az NVIDIA érdekeivel ez szembemegy, mert ők akarják kontrollálni, hogy egy effekt vagy eljárás mennyire gyorsan fut egy GPU-n, így nagyon pontosan be tudják állítani, hogy 4K 60 fps-hez, WQHD 60 fps-hez, Full HD 60 fps-hez milyen árszintű hardver kell. A probléma igazából csak annyi, hogy az Intel és az AMD nem igazán foglalkozik ezzel, így ők megnyitnak mindent, az eszközeiket és effektjeiket, vagyis a fejlesztők tudnak igen jelentősen optimalizálni, így az NVIDIA az érdekeit csak akkor tudja elérni, ha zárt kódot szállít az alkalmazásba. Emiatt van az, hogy bizonyos GameWorks effektek lassan futnak ahhoz képest, amit tud egy másik alkalmazásban a hasonló minőségű effekt. Dizájnból úgy van felépítve, hogy egy kívánt sebességgel fusson, mert így szolgálja a hardvereladásokat. Függetlenül attól, hogy ha másképp építették volna fel az eljárást, akkor ugyanazokon a hardvereken sokkal gyorsabban tudna futni. És mivel nincs nyílt forráskód, illetve licenchez kötött a legkisebb módosítás is, így a fejlesztők hiába látnak dolgokat, nem tudják gyorsabbra megírni, ha más nem, akkor a licenc akadályozza ezt meg. Végeredményben az egész egy üzlet, ha nem tetszik, hogy szándékosan lassú kódot futtatnak a hardvereden, akkor ott a konzol. Arra nagyon rá van optimalizálva minden.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Drazn
kezdő
Folyamatosan droppol az fps