2019. augusztus 17., szombat

Hozzászólások

(#1) haxiboy


haxiboy
(addikt)

Minden szép és jó...de miért pont a PC-re kell butításokat alkalmazni? Szerintem bőven megvannak az erőforrások, a másik hogy kezd elterjedni a GCN, jön a DX12...hol a probléma?

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#2) pkornel


pkornel
(aktív tag)

Sony-nak is van Dx12 szintű API-ja? Vagy ha az kijön akkor az xbox egy kicsi előnyt szerez?

(#3) xtremez válasza haxiboy (#1) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

Közös memória sehol nincs és a többi extra fícsőr is hiányzik. Ezt nem tudom, hogy fogják megoldani ?

pkornel:Sonynak van saját API-ja

[ Szerkesztve ]

(#4) Abu85 válasza haxiboy (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ami a Fita 14-nél. A gépek nagy többségében nincs hardveresen megosztott virtuális memória. EZ egyrészt szoftveres, másrészt hardveres probléma is. Ha készen is lesznek a szoftveres alapok ehhez gyorsan, mert idén készen lesznek, akkor is előbb terjednie kell az APU-knak.

(#2) pkornel: A Sony libGNM API-ja jobb. Semmi előnyt nem szerez ezzel az Xbox One. Maximum az MS szerez előnyt, hogy az Xbox One játék átvihető mobilra és PC-re a DX12 alatt.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#5) bunfi válasza Abu85 (#4) üzenetére


bunfi
(őstag)

Viszont a DX12-ig az eredeti menetrend szerint még van 2 év.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#6) xtremez válasza Abu85 (#4) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

Abu a kérdésem az, hogy a mostani "hagyományos" felépítésű pc-ket mikor dobhatjuk ki vagy nem kell? Csak APU-val tudjuk elérni azt vagy jobbat mint konzolon ugye ? Tehát az, hogy külön-külön veszek procit,vgat,memóriát stb. nem fog működni ?

[ Szerkesztve ]

(#7) Abu85 válasza bunfi (#5) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem számít. A DirectX 11.x is jó az Xbox One-ra. Igazából a DX12 egy marketing az MS kezében. Ráfogják a sebességgondokat az API-ra, közben igazából nem ezzel van a gond, hanem azzal, hogy a fejlesztők még nem értik hogyan kell használni az ESRAM-ot és a többi erőforrást, nincs is normális profilozó a konzolra. A DX12-t viszont egyszerűbb beadni az embereknek, mintha elmagyaráznák a piacnak az igazat. Utóbbira azt mondanák a felhasználók, hogy hülyeség, kamuznak, csak mentik a menthetőt. Nem kell ez az MS-nek. A vásárlóbázis nyelvén kell megszólalni. Nem tesznek igazából semmit, de a user elhiszi, hogy sokat tettek, mert látják majd, hogy jobb lett az új játékok kinézete, sebessége.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#8) atti_2010 válasza xtremez (#6) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Fog az de hogy ugyanazt a teljesítményt elérd jóval erősebb CPU fog kelleni, esetleg egyes efektek nem fognak működni.

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#9) Abu85 válasza xtremez (#6) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Szerintem a játékmenettel úgy járunk, mint a Fifa 14-gyel. Ha kell, akkor konzol, ha nem, akkor a PC kap egy alternatív portot. Tehát igazából annyira nem sürgős a hardverváltás.
Maximum játékmenetre nem ható szimulációkig jutunk majd el, például volt a GDC-n APU-s fűszimuláció. Azt pedig szimplán csak kikapcsolod, ha nincs APU-d.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#10) xtremez válasza Abu85 (#9) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

Szóval a játékmenetet is erősen befolyásoló (nem mint a fiziksz) szimulációk azok csak APU-val mennek!? Directx 12 vagy Mantle plusz APU lehetne pc-n is olyat mint konzolon ? Mikorra várható PS 4 konfignál jóval erősebb a piacon ?

(#11) pkornel válasza Abu85 (#4) üzenetére


pkornel
(aktív tag)

Akkor mondhatjuk hogy két gép közötti erőkülönbség az megmarad. Amúgy az miért van hogy az One játékok 80 százaléka csak 720p, Ps4-en meg 1080p? És még ps4 négy Full Hd-ben is több fps-t tudnak a játékok általában. Ennyivel jobb a hardver?

(#12) bunfi válasza Abu85 (#7) üzenetére


bunfi
(őstag)

Eddig sem sokmindent tettek, tekintve, hogy mi mindent tehettek volna a jobb erőforráskihasználásért. Szerintem is parasztvakítás, de majd kiderül.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#13) FuRiONight válasza xtremez (#10) üzenetére


FuRiONight
(őstag)

Mikorra várható PS 4 konfignál jóval erősebb a piacon ?

Már kint van, úgy hivják PC! ;]

[ Szerkesztve ]

(#14) Abu85 válasza pkornel (#11) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nincs kész az Xbox One szoftveres oldala. A hardver között nincs ekkora különbség, de jó profilozó és debug eszközök nélkül nehéz a jó sebesség elérése. Erősen valószínűnek tartom, hogy az MS a saját konzolják 2014-re tervezte és nem 2013 végére. De nem akartak lemaradni, mint a Sony a PS3-mal, így bedobták úgy ahogy van. Igazából ez nem akkora probléma, mert a szoftver az folyamatosan fejleszthető.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#15) xtremez válasza FuRiONight (#13) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

APU-ra gondolok. Mutass pc-n nekem Killzone,infamous vagy the order szintű játékot.

(#16) bunfi válasza FuRiONight (#13) üzenetére


bunfi
(őstag)

Ez így azért eléggé le van sarkítva.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#17) Madwe válasza pkornel (#11) üzenetére


Madwe
(veterán)

Egyrészt erősebb sokkal sok téren, másrészt a kinekt is elvisz a prociból 10%ot folyamat hogy figyelje a csodás utasításokat, harmadrészt meg ps4re könnyebb programozni, mert a memória benne gyorsabb, míg x1nél trükközni kell az esrammal is... szvsz

(#18) Abu85 válasza xtremez (#10) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A játékmenetet befolyásoló csak azon. Vagy CPU-n, de arra még a fizikai motorokra specializált cégek sem gyúrnak már, mert aránytalanul sok meló a CPU SIMD-et jól használni. Nagyságrendekkel egyszerűbb a GPGPU.
Már vannak. Nem kötelező az IGP-nek a grafikát is számolni. Az ma és a jövőben is nagyon jól elkülöníthető része marad a rendszernek. Maximum pici hatékonyságot vesztenek, de ettől még az egész program működése jó marad.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#19) pkornel válasza Abu85 (#14) üzenetére


pkornel
(aktív tag)

ja értem de gondolom közben a sony is fejleszt, mondjuk a konzol egy kötött hardver és végetlenségig nem tudnak szoftveresen fejlesztetni a konzolok. Kíváncsi leszek a jövőben mit mutatnak grafika téren , remélem el jön az bizonyos nagy ugrás amit sokan várnak többek között én is!

(#20) pkornel válasza Madwe (#17) üzenetére


pkornel
(aktív tag)

Közben én is utánanéztem és így a ps4 időtállóbbnak tűnik.

(#21) haxiboy válasza xtremez (#3) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Közös memóriát rohadt egyszerűen meg lehetne oldani, csak ki kéne használni azt amit a dedikált GPU-k nyújtanak és nem csak grafikai számításokra használni és/vagy kukázni a jelenlegi DDRX szabványt.

Mióta létezik az OpenCL szívem szerint az általános számításokat is a GPU-n futtatnám (mint ahogy konzolok esetében teszik majd, [vagy amit régebben olvastam hogy még a hangprocin is lehet grafikát számítani stb.])
Nyilván a gyártóknak nem éri meg, illetve újra kéne gondolni az egész architekturát.

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#22) Set-Comment™ válasza Madwe (#17) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Az ESRAM meg gyorsabb a GDDR5-nel ami texturazasnal nagy elony.

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#23) bunfi válasza Set-Comment™ (#22) üzenetére


bunfi
(őstag)

Ha megfelelően van rá optimalizálva a kód. Egyelőre egyszerűbbnek tartják a fejlesztők, ha leskálázzák a felbontást, viszont később fordulhat a kocka.

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#24) Plazmacucci


Plazmacucci
(nagyúr)

Ugyan az megy mint anno a cell procinál, pedig azt írkáltátok minden cikknél, hogy erre könnyű programozni, majdnem pc, és amúgy is a játékfejlesztők kérték akik képben vannak. Ennyire bullshit volt, hogy már ez kell alcímnek: Mesteri szintű programozásuk azonban időbe telik, ahogy a korábbi generációknál is. ?
Mert akkor ugyan ott tartunk mint az előző generációnál, hogy kell 4 év mire tudnak normálisan kinéző játékokat írni rá...

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#25) Abu85 válasza Plazmacucci (#24) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ha olvastad a cikket itt az egyszerűbb programozás miatt a tanulási fázis jó része kiesik. Ezért könnyű a kezdet. Az előző generációban a kezdet nehéz volt. Itt a második körben már lemennek az assembly szintig. A mesteri szintű programozás pedig nem az assembly szint, hanem annak megértése, hogy milyen algoritmusok kellenek ahhoz, hogy a CPU és az IGP az általános feladatokon egyszerre dolgozzon. Ezzel beépülnek a különböző szimulációk a játékmenetbe. Az AI reagál rájuk, így nem csak látványelemek lesznek. Ehhez kutatások és tanulási fázis kell.

Az aktuális vélemények szerint nagyjából 6-7 év múlva lesznek olyan játékok, amelyek ezeket a konzolokat a határ közelében használják.
A fejlesztők nem hardvert kértek, hanem egy funkciót: unified memory (meg is kapták)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#26) xtremez válasza Set-Comment™ (#22) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

Ha jól tudom ESRAM 204 GB/s GDDR5 176 GB/s. Olyan nagy nagy különbség nincs.

(#27) Set-Comment™ válasza Plazmacucci (#24) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Szamomra azert izgalmas es next-gen a next-gen, mert vegre atlepheto a grafika mindenekfelett siralomvolgy. Talan lesz rendes fizika, AI, igazan interaktiv kornyezet. Az hogy ez hany sorba fog kerulni a kepernyon, engem rohadtul nem erdekel.

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#28) FuRiONight válasza xtremez (#15) üzenetére


FuRiONight
(őstag)

Crysis 3 - Skyrim moddal - Metro: Last Light - Battlefield 4 - Arma 3 - The Forest

Soroljam még?

FHD - 60FPS (legalább)...

[ Szerkesztve ]

(#29) Set-Comment™ válasza FuRiONight (#28) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

1 kilowatton, micsoda optimalizalas:)

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#30) Th1sN04ll válasza Set-Comment™ (#29) üzenetére


Th1sN04ll
(senior tag)

Nem az volt a kérdés hogy mennyi áramfelvétellel ha nem az hogy van e, és van ;) ! Nem kell annyira elájulni a nextgen grafikától, mire kiforrja magát a pc megint ráver egy kört, és megint ugyan ott lesz mint most a régi generáció! Ezzel együtt én elfogadom hogy jobb a tv előtt gamelni, de nyugtat a tudat hogy még ha "kilowatton"is de tudok mást is csinálni egy pc-n, és itt most nem a filmnézésre gondolok ;) Persze ezt lehet mondani olyannak aki hazaérve a 120-as lcd előtt sütteti az agyát, és várja a konzol only címeket :DDD
/természetesen nem degradáló címszóval írtam :R /

[ Szerkesztve ]

(#31) Set-Comment™ válasza Th1sN04ll (#30) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Hurra, tema lezarva.

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#32) szunya1 válasza Th1sN04ll (#30) üzenetére


szunya1
(addikt)

A pc ma már nem egyenlő az egérmozi méretű monitorokkal,Sokan vannak akik nagy kijelzőn pc-znek,én pld "55-ös LG-n,de ez manapság már se nem nagy szám,se nem ritkaság.El kellene már rugaszkodni ettől a TV egyenlő konzol,pc meg egyenlő monitor hülyeségtől.

(#33) berVi válasza haxiboy (#1) üzenetére


berVi
(senior tag)

Ott a problema, hogy nem vagytok kepesek elhinni akkor se, amikor huszadjara magyarazzak nektek el, hogy a teljesitmeny nem a nyers eron mulik, ahogy a nagy PC-buzik hiszik meg 2014-ben is. Voltak mar rola 10 oldalas cikkek a konzolok megjelenese elott is, de meg mindig arra veri magat a PC tarsadalom, hogy de, de, de ... gigagerc, meg memorija, mikor mar reg nem errol szol a tortenet, hanem az API-rol meg a driver overhead-rol, ami PC-n eredendoen fosssss. Igen, lesz DirectX12... 2 ev mulva. Es utana mar csak kevesbe lesz fos. Juhu!

[ Szerkesztve ]

(#34) Madwe válasza berVi (#33) üzenetére


Madwe
(veterán)

Ilyen a társadalom, meg a marketing is könnyebben adja el a 100 megapixeles kamerát, mert azon 100 megapixel van, s az biztos jobb mint az 5, igaz abban normális optika van, de azt nem lehet nagy betűkkel ráírni, nem könnyű összehasonlítani... Nomeg a 4 magos csodatelefonokat, igaz optimalizálatlan memóriagyilkos androiddal, de pistike érvelhet mellette, hogy az jobb, mint az iphone, mert 2x annyi mag van benne... Jahogy szaggat az egész? az mindegy (nem akarok ios android flémet behozni, nem a csúcs készülékeikről beszélek, s hogy ott melyik a jobb, csak úgy általánosságban, amikor pl egy 30ezres fostalicska "okos" androidos készüléket hasonlítanak össze és mondank ki jobbnak mint egy iPhone mert 4 mag van benne...

A pc-s társadalom egyik nagy baja szerintem, hogy náluk a jó gép= jó hw. ami részben igaz is, jobb hw alatt jobban fut a termék. S ezért cserélgethetsz is alkatrészeket ha akarsz, eredménye is lesz. Node nem csak hw hanem az sw is fontos legalább annyira. Fontos hogy milyen szintű apikkal használják ki a hwt, mennyire optimalizálják az adott hwre a kódot, esetleg olyan új megközelítések is lehetnek hw szinten ami sw oldalon sokat kamatoztathat... De persze biztos jó egy 1.000.000 forintos kilowatt zabáló csúcsgép is ha nincs rajta semmilyen OS, vagy mondjuk egy dos/win3.1 van rajta :D

(#35) flexxx2 válasza FuRiONight (#28) üzenetére


flexxx2
(senior tag)

Kellett neked "beszólni" (értsd: poénkodni), a smile-t meg senki nem vette észre :(
De jó, hogy egy az első 10 komment után flame-be fulladunk, ahelyett hogy a PC és konzol társadalom kézen fogva örülne hogy közeledik a két tábor valamennyire.

Hogy legyen nekem is egy ideillő gondolatom: ahogy most látom a PC HW mutatja az utat a konzolnak HW szinten, a konzol GPU-APU programozás meg egyre jobban hasonul a PC-vel, ami lehet elhozza a nagyobb egységesítést PC vonalon is.

[ Szerkesztve ]

(#36) Set-Comment™ válasza flexxx2 (#35) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Es ezt te hol lattad?

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#37) tDr1v3r válasza Abu85 (#14) üzenetére


tDr1v3r
(veterán)

Mekkora az a "nincs ekkora" különbség hardverileg?

最低だ、俺って。

(#38) gyuribácsi88


gyuribácsi88
(addikt)

Olyan jót nevetek mikor valaki felhozza ezt az ESramot :DDD :DDD :DDD Mintha valami csodafegyver lenne :)) ja és mennyi is van belőle: 1-2 giga? Ja nem ;]

Nem jó, de nem is tragikus.

(#39) xtremez válasza tDr1v3r (#37) üzenetére


xtremez
(aktív tag)

Erre kíváncsi vagyok én is, mert specifikációból is egyértelműen látszik, hogy erősebb a sony. Kiforratlan szoftverek és az ESRAM kezelése ennyire visszafogja ? 32 mb ESRAM nem kevés amúgy ? DDR 3 sávszéle nem lesz később nagy gond ? :F

(#40) PandaMonium válasza berVi (#33) üzenetére


PandaMonium
(őstag)

Sőt, a HW már így 2014 -ben nem is számít, csak és kizárólag a driver overhead és az APIk hiányosságai miatt nem megy még minden 4K -ban ultra beállításokon. :K /* sarcasm off */
Az az igazság, hogy valóban van driver overhead és az APIk se tökéletesek, annyi fajta kártya és architektúra van már, hogy képtelenség mindegyikre a végtelenségig optimalizálni de ezek mindössze pár % különbséget jelentenek. Az ha meg egy játékot úgy adnak ki, hogy az összes manapság már alapnak (kéne hogy) számító optimalizációs technikát (LOD, occlusion culling, stb. stb.) ignorálnak vagy csak minimális szinten implementálnak az nem a gép hiányossága, hanem a fejlesztők retardáltsága.

A baj nem ott van ahol ti hiszitek, hogy a PC-sek, hogy el vannak szállva és mind gonosz elitisták, hanem ott, hogy a legtöbb konzolos nem képes felfogni, hogy 110.000Ft -ért kap egy komplett gépet, egy kontrollert és jónapot. Ezek nem hardcore cuccok, épp csak megközelítik egy high-end videókártyák árát és akkor még az összes többi komponens szóba sem jött. Akár képes elfogadni a konzolos társaság (megjegyzem, én speciel Wii U tulaj vagyok és teljesen tisztában vagyok a hardware-es korlátaival kapcsolatban, mindezek ellenére szeretem) a PC superior a konzolokkal szemben szinte minden szemszögből, mondom ezt úgy, hogy konzolokon nőttem fel (PSX, PS2, Xbox 360, PS3, PSP, Wii U meg minden volt már itt). Ha viszont valakinek tényleg csak játékra kell még mindig remek választás a konzol, csak fel kéne tudni fogni a korlátait.

Ettől függetlenül sem a PC nem fogja vissza a konzolokat, sem a konzolok a PC -t (jobb esetben, de ez már megint csak a fejlesztőkön múlik) és a két tábornak sincs miért haragudni egymásra de mindig vannak olyanok akik szívesen rúgnak azokba akikkel nem azonos a nézőpontjuk (lásd. iOS vs Android, nVidia vs AMD, PC vs Konzol, Windows vs Linux vs Mac és számtalan más téma amiből állandóan csak a flamewar van). :(((

What I cannot create, I do not understand

(#41) Set-Comment™ válasza gyuribácsi88 (#38) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Olyan jot nevetek amikor valaki nem fogja fel mire jo az eSRAM:)

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#42) RECSKA válasza FuRiONight (#28) üzenetére


RECSKA
(veterán)

Fifa14 ? Es a jovoben egyre tobb ilyen lesz, ahogy Abu is irta....

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#43) Set-Comment™ válasza xtremez (#39) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Nem keves, ha azt nezed hogy szimultan irhato es olvashato 204 gb/sec-el. Ergo egy brutalgyors cache-rol beszelunk. A GDDR3 kesleltetese kisebb mint a GDDR5-e, az eSRAM-rol. A boxban a memoriaeleres gyorsabb, mint a ps-en. Kerdes az, hogy melyik felepites kedvez jobban a fejlesztoknek. A nyers sebesseg a'la PS vagy a gyors atjaras GPU es CPU kozott.

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#44) Angel1981


Angel1981
(veterán)

"Mesteri szintű programozásuk azonban időbe telik, ahogy a korábbi generációknál is."

Annyi időbe, hogy még most is várjuk azt a bizonyos csodás grafikát, ami 2006 tájékán ígértek a 7. generációnál!

(#45) Peat;) válasza Plazmacucci (#24) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Nem csak te látod így, hanem mindenki aki lerakja a piros szemüveget. Egyszerűbb, de 6-7 év mire maximálisan kihasználják...és ez nem ellentmondás...erre nem lehet mit írni.

Biztos vagyok benne hogy kiváló játékok lesznek, szépek és megéri konzolt venni majd, E3-on látjuk majd az ízelítőt. De túl magasra tenni az elvárásokat butaság lenne. A hatalmas hype amit leginkább a lelkes cikkírók okoztak világszerte (mert gyakorlati anyag nem igen volt és van) túlkeresletet teremtett a konzolok irányába, de onnantól hogy jók az eladások arról már egy büdös szó sem esett sem itt sem máshol hogy csúsznak a játékok, van amelyik akadozik, vagy van amelyik belassul akár a csúcs ps4-en is és a legtöbbjüket azokon a pc-ken demozták nem is olyan rég amiket minden konzolos cikkben már ősküveletnek állítanak be. Aztán ezt az ősküveleten futó demo verziót fogták és lebutították a konzolra, legyen az titanfall, forza, bf4 tökmindegy. És nem, ilyen dolgokra nincs mentség, sem a korai megjelenés, sem a kapkodás, semmi. Ha ilyenek a játékok akkor nincsen kész egyik konzol sem. Akkor a mostani vásárlók gyakorlatilag projektfinanszírozók, ami early acess meg kickstart dolgoknál oké, itt kevésbé. De a játékosokkal kifizettetik a magasabb játékárakat természetesen. Én kivárom míg kész terméket, rendbe rakott szolgáltatással tudok megvásárolni. Csak addig a pc-nél sem csücsülnek és a legtöbb bejelentett nagy cím bizony jön pc-re is.

(#46) Def26 válasza Set-Comment™ (#43) üzenetére


Def26
(félisten)

Szerintem multi címeknél az egyszerűbb utat választják majd. Exkluzív címeknél meg odab@sz mindkét gép. Azért a ryse -al mutattak valamit, hogy lehet szép játékot csinálni de ugyanez megvan a másik oldalon is. :)

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#47) Set-Comment™ válasza Def26 (#46) üzenetére


Set-Comment™
(senior tag)

Jo csak melyik az egyszerubb?:D A gyors eleres vagy a gyors adatatvitel? Sajnos/szerencsere nem vagyok fejleszto.

http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html

(#48) Def26 válasza Set-Comment™ (#47) üzenetére


Def26
(félisten)

Nem fog tetszeni a válaszom, de szerintem az esram bonyolult (jelenleg). Én arra tippelek, hogy jó darabig ezt nem nagyon használják ki multi címeknél.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#49) Madwe válasza Set-Comment™ (#47) üzenetére


Madwe
(veterán)

A ps4é azért egyszerübb, mert van 1 memória, ami gyors adatátvitelű, semmi extra. A boxon meg van egy memória + az esram s közöttük kell trükközni hogy rendesen kihasználják s a devek panaszkodnak hogy annyira nem egyszerű jól kihasználni s eleve más hozzáállást, több "törődést" igényel, s nem mezei bevett megoldás... Annyira azért nem újkeletű hiszen x360ban is volt hasonló, ettől függetlenül + agyalás fejlesztés hogy rendesen kihasználják az előnyeit...

(#50) Madwe válasza Madwe (#49) üzenetére


Madwe
(veterán)

Ebből viszont az is következik hogy a multi címeknél a ps4/x1 hézag csökkenni fog amint elkezdik jobban kiismerni, illetve pár dolognál jelentős előny lehet gddr5höz képest, pl megatextúrázásnál, amiről volt egy jóféle abu-s cikk itt ph-n.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.