Hirdetés
- Nagyon érdekli az Intelt a PC-s kézikonzolok piaca
- Speciális hővédelemmel bírnak az ASRock nemrég bemutatott tápjai
- Csúszni fognak pár hónapot a megjelenéssel a Noctua idénre tervezett termékei
- A biztonságra és a friss VGA-kra gyúr az új AIDA64
- Kell-e új tápkábel a GeForce RTX 50-es sorozatú VGA-khoz?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nagyon érdekli az Intelt a PC-s kézikonzolok piaca
- Milyen TV-t vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Új hozzászólás Aktív témák
-
solasola
csendes tag
Hatalmas respekt a Croteam-nek ezt már korrekt terméktámogatásnak lehet nevezni.
Baromi jó lenne ha az Apple meggondolná magát és kijönne egy natív Vulkan implementációval a Metal mellé (vagy akár alá téve, alacsony szintű API-nak). Ezzel jelentősen megkönnyítené a játékfejlesztők dolgát, mert a Vulkan gyakorlatilag univerzális API-vá válna és a konzol-ok is kénytelenek lennének követni.
Ezzel a Metal-os baromkodással csak keresztbe tesznek mindenkinek. (Az ezeréves, fostalicska OpenGL-es implementációjukról már nem is beszélve.)
-
Sinisi
senior tag
Jó tud lenni ha minél tovább fennmarad valaminek a támogatottsága.
-
huskydog17
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #10 üzenetére
A kolléga szerintem arra akart rávilágítani, hogy míg a nagy pénz(éh)es stúdiók néhány hónap után dobják a támogatást, addig a Croteam még 8 év után is ad támogatást a régebbi címeihez. Ez a nem mindegy.
-
sz.balazs.95
veterán
Nincs ott egy hatalmas kiadó pénzeszsákja, ami
megnehezíti a fejlesztéseket is.megnehezítené a fejlesztéseket azzal, hogy mindenféle haszonszerző baromságokat nyomjanak le a fejlesztők torkán, és irreálisan korai időpontot adnának nekik a kiadáshoz, hogy aztán nem győzik patchelni.Szerintem alapvetően pont, hogy az indie fejlesztőknek könnyebb, mert nem kell megfelelni a pénzeszsák eladási elvárásainak, sem egyéb hülyeségeinek, és teljesen azt csinálhatják, amit ők akarnak.
Ezért is szeretem az indie játékokat annyiraSokkal merészebben valósítanak meg ötleteket emiatt.
-
GreatL
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #6 üzenetére
Nincsen rá támogatottsági kötelezettségük. Semmi. Ezeréves cuccok. Hol van a Dirt 3 támogatása, a Blur támogatása, London 2012 stb.? Ezekben a játékokban a megjelenésük óta eltelt pár évben voltak javítások folyamatosan de már egyik sem megy.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Itt nem arról van szó, hogy kinek mi ér rá meg mi nem. Az 50x végigjátszott régi cuccokra támogatási kötelezettségük van, azt addig tolni kell. Ez most arról szól, hogy a kötelező támogatáshoz szükséges időt/pénzt/energiát csökkentsék. Az így visszanyert pluszt lehet másra fordítani ezentúl.
-
válasz
huskydog17 #1 üzenetére
Lehet, hogy késtek vele, de mivel én még nem találkoztam vele máshol számomra hír értékű.
Köszi a cikket. -
GreatL
őstag
A cikk nem késik többet mint a Serious Sam 4... inkább azt pörgetnék meg, ezek a régi cuccok 50x végigjátszva ráérnek. A 4. rész után is átemelhették volna ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz
huskydog17 #1 üzenetére
A késői megjelenést leszámítva, nagyon korrekt, összeszedett cikk, ráadásul mentes a helyesírási hibáktól is...
Ha már annyit ekézem Abut, megérdemli, hogy dicsérjem, ha van rá ok... -
huskydog17
addikt
A PH csak 4 hónappal van lemaradva, de semmi gond, jobb későn, mint soha, örülök, hogy ide is elérkezett a februári bejelentés.
Amúgy 1-2 kiegészítés a hírhez:
- A közös kódbázis nem új-keletű dolog, ezt más indie stúdió évekkel ezelőtt elkezdte alkalmazni a gyakorlatban (pl.: SCS Software)
- A Serious Engine Vulkan leképzőjét egyetlen ember fejleszti (Dean Sekulic)
- Jelenleg a Vulkan leképző továbbra is béta állapotban van, hiszen még csak egy szálat használ, de már folyik a munka a natív többszálúsításon
- A DX9 mellett a 32 bites támogatás is a kukában végezte (kizárólag 64 bites OS-ek támogatottak)
- A Vulkan kizárólag kísérletező kedvűeknek ajánlott, ezt jól jelzi a menüben a nagy BETA felirat a leképző neve mellett, a motor kínál még stabil D3D11 és OGL leképzőt, ez utóbbi kettő ajánlott a mindennapos használatraAmúgy személyes tapasztalat, hogy a Serious Engine 3.x-hez képest az új motor fényévekkel gyorsabb, ez leginkább a veszettül gyors DX11-es leképzőnek köszönhető, ami 20-30%-al gyorsabb, mint a régi DX9-es.
Abban tökéletesen egyet értek a cikkel, hogy terméktámogatás terén az egész ipar tanulhat tőlük!
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Serious Sam játékokról elhíresült cég nem a levegőbe beszélt idén. Tényleg elhozzák a Vulkan API-t a legtöbb játékukba.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- Proxmox VE
- Telekom mobilszolgáltatások
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Sportfülhallgatót is bejelentett a Huawei
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Videós, mozgóképes topik
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...