Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaveJr
őstag
Laptopomban jelenleg 3100-at pörög a venti. Kialakítása hasonló és alig hallható kb 50 centiről. Egy HTPC-hez ritkán kerülsz ilyen közel. Szóval nem biztos hogy hangos lesz.
Laptopban látnám ennek a legjobb használhatóságát.Folyadékcsapágynak pont az a lényege, hogy csükkentse a surlódást. Szerinted miért olajozzák a tengelyeket? Hogy nőjön a surlódás? Pont kis sebességnél kis értékű a folyadéksúrlódás.
Ezen kívül van még a MagLev csapágyazás is. Az viszont örök életű.Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
Ribi
nagyúr
Szerintem is úgy hülyeség az egész ahogy van.
Mikor kitalálták a "tömör fém" hűtők után a hőcsövet, nyilvánvaló volt, hogy az jobb. Most ezek megint egy tömör fém cuccal akarnak versenyre kelni?
Eleve a hűtő semmiben sem különbözik attól, ha nem forogna a felső rész, hanem egy venti tolná rá a levegőt fentről. Csak nem lenne közte a légrés. Eleve ha a hűtőt paszta nélkül rakja fel valaki, kb kategóriákkal szarabb lesz a hőátadás. Itt hozzá sem ér? Másik, hogy pont a CPU alatt van a motor, tehát pont ott nem tudja a bordának átadni a hőt ahol a leginkább kellene. Alapjaiban hülyeség az egész és a hosszútávú dolgokról még szó sem esett...