- Nas szerver
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jedis
senior tag
Támogatott videókártyák ???
Troll on
Only NV ? Lehet meg sem lepődnék rajta
Troll offHa az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
flashpointer
őstag
Ezt hol ovlastad?
Elite Dangeroushez sem ajanlanak AMD-t mert jelenleg mindegyikkel jatszhatatlan, tokmindegy milyen extra van benne vagy milyen eros. -
jedis
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen mindegy, hogy nem lesz a 3DMarkban aszinkron shader. A játékok többségében lesz. Nekik ez valóban nehéz azonos kódbázisból. A játékoknál viszont megvan az a luxus, hogy lehet alternatív kódokat írni.
A VRMarkban egyébként lesz aszinkron timewarp.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oliba
őstag
Az nem tudom, hogy mennyire tűnt fel, de minden évben volt valaki által agyonhypolt valami, amit lényegében alig használtak, de ha használtak is, akkor a konkurencia jobban
DX10, DX10.1, DX11, Tesszallálás, low lvl api, most az asszinkron shaderen a hangsúly, de ott van a finomszemcsés hókuszpókusz.
Megmondom mi lesz a következő egy évben. NV kijön a Pascallal és olyan durván mehet bele az asszinkron shader, hogy a város alatti tengerfenék 128x-os tesszallálással lesz asszinkron computolva és mindezt finomszemcsés preempcióval és mivel az nv már megint 10x gyorsabb lesz ebben is, így az "AMD"-nek megint ki kell találnia valamit
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A finomszemcsés preempció nem hókuszpókusz. Arra azért van szükség, mert amíg a grafika kiszámítható, addig a compute nagyon nem az. Az NV évekig azért épített a rajzolási szintű preempcióra, mert kevés tranzisztort visz el és eleve single engine API-k voltak eddig. A VR és a multi engine API-kban viszont a preempció minősége dönti el, hogy a program akadni fog vagy nem. Ezért épít az Intel és az AMD durvaszemcsés és újabban finomszemcsés preempcióra. Lényegesen bonyolultabb a rendszer, de hosszabb távon megéri, mert tapasztalatot gyűjtenek akkora, amikor kell. Ráadásul az Intel és az AMD kedvezőbb helyről indult, mivel eleve RR ütemezést használtak. Az NV FCFS-t használ még mindig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
actival63
aktív tag
Ó Anyám! Lassan latinul fogtok beszélni mint az orvosom, hogy ne tudjam mi a bajom!
Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200
-
Duck663
őstag
Abu, nem úgy van, hogy az aszinkron shader a DX12 kötelező elvárása? Mintha ezt olvastam volna. Mert ha az és enélkül jön egy 3DMark, akkor az szimplán hiteltelen. És még csak rá sem lehet lógatni hogy DX12 támogatású, mert nem használ ki egy olyan feature-t amely alapvető elvárása az új API-nak.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden kód kötelezően multi engine. Viszont a fejlesztők dönthetik el, hogy a pipeline-okat hova töltik be. Nyilván a dolog elég egyszerű, mert csak arról van szó, hogy melyik compute futószalag menjen-e a dedikált compute motorokra. Innentől kezdve már csak a szinkronizálást kell megoldani, és ebből a DX12 még a dedikált compute motorokkal nem rendelkező hardvereknek is megfelelő kódot formál a DXKG-n keresztül. A gond ott kezdődik, hogy a Maxwell csúnyán félre van tervezve, így ennek az architektúrának nem jó a szabványos kód, pont azért, mert kötelezően aktív a multi engine. Emiatt a compute parancsokat is a fő parancsprocesszorba kell betölteni. Ha nem lenne kötelezően aktív ez, akkor az NV szimplán letilthatná a meghajtóból, de a DXKG miatt ezt nem tehetik meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
duc
aktív tag
Jött is új nVidia driver, nem lennék meglepve ha köze lenne ehhez.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
westlake
félisten
Nem tudom, hogy mennyire marad meg a final-ban, de tetszik, hogy ki lehet választani, mely teszteket telepítse fel a program.
Play nice!
-
winhate
őstag
Steam.
Értem.
Akkor köszi nem[ Szerkesztve ]
http://pouet.net/prod.php?which=5633
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 / 1664 CUDA core / 256bit / 120W / 4K felbontás / 4x Display Port
- ASUS STRIX GTX 960 DirectCU II OC 4GB GDDR5
- Nvidia Quadro P600 2GB GDDR5 / 40W / 5K felbontás /4db mini DisplayPort 1.4
- Nvidia Quadro P2000 5GB GDDR5 / 1024 CUDA core / 160bit / 75W / 5K felbontás / 4x Display Port 1.4
- Zotac 1060 3gb