Hirdetés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Szóval mindenki jól jár vele, fogy majd a volta GPU, fogy a Win10, és a játékfejlesztőknek sem kell ennyit dolgozni.
LOL
Szerintem nem sokan nyitják ki a pénztárcájukat lakberendezési demókat nézni FHD-ban.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Ez se mostanában fog bekerülni.Viszont a fejlesztési büdzsét fordíthatnák egy általános fizikai motor létrehozására.Azt is futtathatnák Async Copute-be GPU-n, am jól láthatóan a CPU-val számolt mókába nincs további potenciál(amúgy is számolhatna jobb AI-t, ha sok a törmelék ki kell adni a rajzolási parancsokat,szvsz van mit csinálnia a procinak fizika számolása nélkül is.)Microsoft így is nyerne, és mi játékokosok is csóválhatnánk a farkunkat. Szvsz meghaladja a tudományomat ez a Ray Tracing őrület.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Kell vele dolgozni a fejlesztőknek.Abu irta előző topikba hogy Microsoft szerintmég legalább 8 év mire lesz olyan hardver ami kiszámolja az egész jelenetet trükközés nélkül.Addig lesz vele meló bőven, véges számítási kapacitás miatt trükközni kell(Gondolom 4 év múlva el szeretnék kezdeni használni gyakorlatba is). Szóval nem csak nekünk drága, nekik is az.
Abu85:
Mindenképpen extra fejlesztési költség lesz, mert szükség lesz ugyanannak az effektnek a raszterizáción keresztül működő verziójára. Akkor lesz kedvezőbb a költségek tekintetében, amikor már a raszterizációs fallback nem kell, de ez a Microsoft becslése szerint is minimum 8 év.
A közeljövőben még az is problémát fog okozni, hogy DirectX 12-höz van kötve, amire nagyon sok motor csak most kezd átállni. Ráadásul a jó sebességhez tényleg át kell írni a motort, vagyis egy opcionális DirectX 11-es leképező innentől nagyon magas költséggé válik (ettől valószínűleg búcsúzni fognak a fejlesztők, mert túlzott költség lenne fenntartani). Tehát az elején ez semmiképpen sem lesz ingyen ebéd.[ Szerkesztve ]
-
Dr. X
aktív tag
Az Nvidia most bejelentett RTX megoldásáról lesz írás? Mert nem nagyon értem mi is az egész.
-
GypsFulvus2
őstag
"A DirectX 12 terjedését is felgyorsíthatja, ami a Microsoft számára azért is jó, mert így a maradék Windows 7-hez ragaszkodó játékost is át tudják erőszakolni Windows 10-re."
Ezzel?? Ne nevettess. Ahhoz pisztolyt kellene tartaniuk a fejemhez. A Win10 -ben alapvető változtatásokra lenne szükség, hogy ezt fontolóra vegyem, és nem a DirectX 12-re gondolok...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Interceptor
addikt
A témában full laikus felhasználók(mint én) mire számíthatnak ezzel a technikával majd látványban a mostani megoldáshoz képest? Miért jó ez nekünk? Megnéztem néhány tech demot, de sokkal okosabb nem lettem tőle.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Ra's al Ghul
senior tag
válasz GypsFulvus2 #6 üzenetére
Szia!
Megkérdezhetem, hogy mi a gondod a Windows 10-zel? (Nem kötekedés miatt kérdem, tényleg kiváncsi vagyok)
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Ra's al Ghul #8 üzenetére
Nem szeretnék itt off-topic flame-et gerjeszteni, ezért inkább privában.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Televan74
nagyúr
Akkor ha jól veszem ki az írásból az AMD minden GPU családhoz a megfelelő tudású meghajtót fogja kínálni,a Nvidia Volta alatt meg csak fallback layert alkalmaz, tehát Nvidia -t választom mindenképp Voltát kellene vennem,ha ki szeretném használni a jövőben a Raytracing megfelelő sebességen.
Bár kérdéses még hogy fog futni AMD -s kártyákon.Mert erről ugye még nincs semmilyen adat.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
AusWolf
őstag
Furcsa, hogy ennyi erőforrást beleölnek az árnyékok és tükröződések valósághű szimulációjába, de az emberek (vagy egyéb humanoid karakterek) már tizenéve úgy néznek ki minden játékban, mintha műanyagból lennének kiöntve.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Ra's al Ghul #8 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, leírom: Nekem muszáj volt váltanom, mert a Ryzen ugye nem támogatott driver téren csak mókolással, azt meg kipróbáltam egyszer, nem lett jó és nem volt kedvem szórakozni vele, ment fel a W10. Szerettem a Win 7-et, semmi de semmi gondom nem volt vele, mindig is csak lecsupaszítva használtam, igazából csak egy eszközként hogy futtassam a programjaimat amiket szeretnék.
Na most a Win 10 olyan mint ha önálló életet élne. Samsung 960 Pro-n is képes belassulni néha, fura akadásokat produkálni. Nem tudod csak a biztonsági frissítéseket kérni, jön minden magától, ha kéred ha nem. Át állítja a jól beállított rendszert, működő USB-s dolgok vállnak használhatatlanná, és a privát szférádat hiába véded jó beállításokkal és portok blokkolásával, ezt magától vissza állítja, ami nem egyszer történt már meg. Lépten nyomon azt érzem hogy lenyomják a torkomon amit nem akarok. Kiveszik a döntést a kezedből. Feltettem egy classic shellt, meg mire kigyomláltam a cortanát meg minden felesleges retket megőszültem. És így is produkál olyan furcsaságokat néha hogy csak pislogok, eltűnik a nyomtató, a semmitől homokozik a gép 10-15 másodperceket, az USB kapcsolat a telefonommal nem stabil, néha újra kell csatlakoztatnom, mert 1-2 kép átmásolása után egyszerűen megáll a csík, és vár a csodára. W7 mellett semmi ilyen nem volt, napokban is elkezdtem gondolkozni hogy még egyszer megpróbálok drivereket integrálni W7 telepítőbe, és vissza térni rá, mert semmi de semmi előnyét nem érzem a W10-nek. Mindent helyettem akar kitalálni, megoldani, és nekem erre semmi de semmi szükségem. Se a hulladék frissítésekre, amik átállítják a fél rendszert. Nem csodálom hogy sokan makacsul ragaszkodnak a W7-hez, én is köztük lennék ha nem váltottam volna gépet.
-
Jó, odébb van ez még. Még a Dx12 is csak úgy van. A játékosok nagy része akkor futtatja a játékokat DX12-ben ha nincs más opció. Aki teheti még mindig DX11-gyel játszik. Az AMD-seknek meg ott a Vulkan néhány esetben.
"Radeon RX Vega 64 sem teljesítene nagyon másképp, mint egy Titan Xp" Biztos, hogy egy Titan XP-hez kell hasonlítani a Vega 64-et?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel a Vega gyorsítást fog használni, míg a Titan Xp nem, így nyilván nem egy súlycsoportban lesznek. De a szoftveres layerrel igazából a TFLOPS-ok és a GB/s-ok számítanak. Ha a Vega nem használna gyorsítást, akkor ott lenne teljesítményben, ahol most van a Titan Xp. Azt nem tudni, hogy az AMD meghajtója mely folyamatokat fogja gyorsítani, tehát ennek az előnyei még nem határozhatók meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyorsításra való implementációtól függ. Valószínűleg a Titan Xp-n is lehetne bizonyos dolgokat gyorsítani (ki tudja milyen mértékben), csak az NVIDIA nem készít hozzá meghajtót, így ez a hardver a fallback layerre hagyatkozhat csak, ami szabványos compute shader.
Gyorsítás nélkül pedig a hagyományos raytracing eredmények számítanak. Például Luxmark. Alapvetően a DirectX raytracing nem igazán különbözik ettől, csak a munka kevesebb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Interceptor
addikt
Komplexebb meshekkel és nagyobb felbontású textúrákkal, sokkal komolyabb előrelépést lehetne elérni látvány ügyben, csak nyilván az is gépzabáló lenne. Leginkább a fák bokrok lombozatától vagyok kiakadva, hogy még mindig lapokból rakják ki, de nyilván ez is a f*s hardverek miatt szükséges.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Duck663
őstag
"a Microsoft számára azért is jó, mert így a maradék Windows 7-hez ragaszkodó játékost is át tudják erőszakolni Windows 10-re"
Sok sikert hozzá! Nem tud a M$ olyat kitalálni, hogy áttérjek a Win7-ről Win10-re, egyszerűen feláll a hátamon a szőr attól a rettenettől. Pedig a minap is feltettem, itt van Win7 mellett, de 10-15 percnél tovább nem bírom rajta.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
AusWolf
őstag
válasz Interceptor #18 üzenetére
Ez tény, de szerintem többet adna a látványhoz, mint a ray tracing. Ha már lezabáljuk a gépet, akkor ne csak a kés nézzen ki jól hátulról a negyedik asztal sarkán, meg a padlófényezés, hanem a karakter is, akivel éppen beszélek. A növényzet is jó példa, ott is van mit csiszolni.
Szilárd tárgyakat ezelőtt 10 évvel is tudtak szépen animálni. Az, hogy egy picit szebb lett, nem nagy dolog (szerintem).
[ Szerkesztve ]
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Ja ne is mond, ez a Luxmark nagyon jó játék, minden Vega-s haverom ezzel tolja...
Szerintem nem szerencsés még akkor sem egy Titan XP-hez hasonlítani egy Vega 64-et, ha szerinted, majd egyszer, egy újabb "csodadriver" által elérheti annak a szintjét, egy! Azaz egy! Effekt számításában. Amíg máshol, a végfelhasználásra szánt helyén, ergo valódi játékokban egy 1070Ti felveszi vele a versenyt.
Lehet, hogy valami csoda folytán majd most tényleg beválik a jóslatod, de amíg nem, addig nem kell ennyire előreszaladni a kijelentésekkel.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rayyy
senior tag
Szerintem több dolgot is keversz. A raytracing eleve nem hozzáad a látványhoz, hanem másféle látványt biztosít. Az, hogy fejlesztik az árnyékok, tükröződések megjelenését befolyásolja a karakterek megjelenését is. Az, hogy valamit hogyan animálnak, nem függ össze a render technológiával. Szóval az, hogy szerinted egy karakter úgy néz ki, mint egy műanyag öntvény, nem igazán függ össze a raytracing technológia fejlődésével. (Persze minden összefügg mindennel.)
[ Szerkesztve ]
Minden a legnagyobb render!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem az a lényeg, hogy játék vagy sem. A munkafolyamat szempontjából a Luxmark sugárkövetés, tehát olyasmi terhelést fejt ki, amit a DXR. Nem számítanak a hardvernek az egyéb részegységei, mint a setup, a raszterizáló, a ROP, a különböző trükkök. Nyersen az ALU és a sávszél a lényeg, illetve az, hogy az ütemezés szempontjából mennyire hatékony az architektúra a munkafolyamatok aszinkron átlapolásában. Mivel ezekben ismert, hogy a Vega nagyon erős, így természetesen olyan munkafolyamatban, ami ezekre épít, szintén erős lesz, függetlenül attól, hogy milyen API van a szoftver és a hardver között. A driver kérdése itt csak azért lényeges, mert a Radeon kap drivert, míg a Pascal már nem, tehát az AMD innen még némi gyorsítást is be tud iktatni, de ennek mértékét senki sem tudja. Szóval itt nem csodadriverről van szó, hanem egyáltalán a meghajtó jelenlétéről. A fallback layerrel ugyan minden compute shadert futtató hardver kompatibilis, de ilyenkor a Microsoft által kialakított szabványos úton kell dolgozni, ami nem feltétlenül optimális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Interceptor
addikt
Mondjuk még a megvilágítás is nagyon számít, sokat tud dobni a karaktereken a környezeten, de alapvetően a modellezést és a textúrákat tartom gyengének a mai gamekben. Az új kingdom come-ra már azt mondom elmegy ezen a téren, bár még ott is lap lombozat van, gondolom ezt tudja megjeleníteni a motor használható sebességen a mai hardverekkel
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
AusWolf
őstag
Csak annyiban függ össze, hogy olyasmit fejlesztenek tovább, ami már a jelenlegi játékokban sem néz ki rosszul, miközben ahol lenne igény fejlődésre, ott nem történik semmi.
Pl. a környezet szerintem már a legelső Mass Effectben, vagy a Crysisban is tök jól nézett ki, míg a szexuális jelenetek hitelességét a legmodernebb játékokban is elrontja a karakterek műanyagszerűsége.
(#24) Interceptor:
"alapvetően a modellezést és a textúrákat tartom gyengének a mai gamekben"
+1[ Szerkesztve ]
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Igazad van, jelen pillanatban nem. De egyszer, majd ha a RT már általános effekt lesz a játékokban, akkor úgy is az lesz a lényeg. Mert végtére is a VGA-kat, nagyrészt játékra használunk. (És nem bányászatra).
Szóval akkor azt mondod, hogy már csak maga a driver jelenléte azt fogja eredményezni, hogy a Vega64 gyorsabb lesz a TitanXP-nél a RT számolásában?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel ma is kb. ~30%-kal gyorsabb a Vega 64 egy gyártófüggetlen raytracing programban a Titan Xp-nél, így nyilván nem fog senki padlót azon, hogy még némi gyorsítással is az lesz.
Azt nehéz meghatározni, hogy az aszinkron compute még mennyit segíthet, mert DirectX 12-ben ugye a sugárkövetést tisztán be lehet rakni aszinkron parancslistába, és ez is a Vega 64-nek előnyös, mert olyan átlapolásra kényszeríti a hardvert, amire a GCN-t tervezték. A Pascal másfajta átlapolást szeret, olyat, ami DXR mellett nem igazán hatékony, bár nyilván ennek a módszernek is megvan a maga előnye, csak nem itt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16939776
törölt tag
8 év alatt mind a felbontás, mind a textúrák minősége, mind a frame/s léphet pár szintet felfelé, az hogy addigra FHD-ben képesek lesznek valós időben - különösebb hiba nélkül - rendelni 60fps-el, az nem lesz nagy szám.
Pont olyan lelkesedés övezi, mint a dx12-t. És milyen dinamikusan is fejlődik, ahogy ontják bele a munkát a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
-
Taranti
senior tag
Csak csendben jegyzem meg, létezett játék 640*480 felbontáson is...
Ami vicces, hogy rengeteg népszerű cím még directx 9/11-re épít (Rocket League, PUBG, DotA2, CS:GO, stb.)
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
Interceptor
addikt
"míg a szexuális jelenetek hitelességét a legmodernebb játékokban is elrontja a karakterek műanyagszerűsége" Mondjuk a Tomb Raider Lara Croftját szerintem igen jól megoldották ebből a szempontból. Ráadásul a különböző pózoknál, mozdulatoknál sem jönnek elő fura torzulások a szokásos pontokon mint könyök, térd, csukló, csípő(persze vannak sufni modok más korábbi játékokhoz is ahol hasonlóan hibamentes karaktereket készítenek, csak elég ritka). Mondjuk egy ilyen szintű kidolgozást eltudnék viselni egy TES6 open worldben is.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Rayyy
senior tag
Nem csak a padlónak van tükröződése, hanem a karakter bőrének, ruhájának is >>> tehát a karaktereket is fejlesztik.
A játékokban lévő karakterek kidolgozottsági szintjét a piac is nagyban befolyásolja. Ha egy játékot nem csak olyanoknak akarnak eladni, akiknek 4 db 1080ti van sli-ben, akkor vissza kell fogni a dolgokat. + Ha hagynák a marketingesek/sales-esek, satöbbik, hogy a fejlesztők rendesen optimalizálják a játékokat (hagynának rá ésszerű időkeretet), akkor feljebb lehetne nyomni a szintet. Egy összegereblyézett szoftver, amit novemberben találtak ki, de karácsonyra mindenképpen meg kell jelennie, az biztos, hogy szarul fog futni.Minden a legnagyobb render!
-
Na de a cikkben azt írtad, hogy még nincs adat. Na de mindegy is, mert mire a Raytracing elterjed addigre sehol se lesz már se a Vega, se a Titan XP.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ted_tris
tag
Most nem azert, de az elozo cikknel pont azon vitatkoztam hogy nem a jovoheten jonnek ilyen jatekok meg nem is 2 ev mulva.
De sokan mar tapsikolva ugrabugraltak itt mint a plazapics@k..."learatjuk a pálmát.."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A cikk csak arra vonatkozik, hogy ha az AMD is a szoftveres layeren menne, akkor a Vega 64 sem lenne sokkal kedvezőbb egy Titan Xp-nál. A Luxmark alapján beszámolod azt a +30%-ot, de legyünk nagyvonalúak és számoljunk csak +20-szal, és nem vagy sokkal előrébb. A valóságot viszont nem tudni, mert nincs adat arról, hogy a DXR-en belül az AMD meghajtója mit fog gyorsítani, ez mennyit jelent, és azt sem tudni, hogy az aszinkron compute szempontjából mik lesznek a különbségek.
Ez amúgy tényleg egy hosszabb távú projektje az MS-nek. Nem számolnak azzal ők sem, hogy ez reálisan elterjed az aktuális évtizedben. Kicsit beteszi ide-oda a lábát, de ennyi. Valahol viszont el kell kezdeni, majd aztán lesznek erre igen combos hardverek 2020 után, és akkor tényleg olyan szinten alkalmazható lesz, hogy nem is kell az egyes effekteknek raszterizációs verziót csinálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Egyszóval van itt még mit optimalizálni... ja, hogy ez nem egy szó?
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
GreatL
őstag
Raytracing... 20 év múlva is elég lenne nekikezdeni fejleszteni.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
ted_tris
tag
Beszeltem kozben koderrel, o a hybrid megoldasokat tartja realisnak.
Azaz az arnyekok, reflection, blur, depth of field, szamitasra.
De mondja hogy mar nalunk is a reflection valamilyen szintu raytracing csak nem world space, hanem screen space.
Szerinte ha a tobbi apiba nem kerul bele illetve ha marad nvidia tortenet, akkor nem kell tul komolyan venni a az egeszet."learatjuk a pálmát.."
-
Dtomka
veterán
Pár éve váltottam win 10 -re. De nem igazán tapasztaltam azokat amiket felsoroltál. Én vagyok a szerencsés, vagy Te a peches? Átállítja a rendszert? Én nem vettem észre pedig frissült már párszor."a semmitől homokozik a gép 10-15 másodperceket, az USB " Lehet éppen frissítést tölt le. Lehet nem ártana 1 vírusellenőrzés. Főleg manapság amikor már mindenki használná a gépeinket a bányászásra. Én is beszívtam már 1-2 coinminert. De miért a win10 lenne a hibás emiatt?
A win7 nem volt rossz, de nekem egy cseppet sem hiányzik. Igaz 2 éve sem hiányzott. Kicsit sajnálom már azokat akik "sírnak" (sry a kifejezésért,) a win7 miatt...
Sajnálom, ha neked nem vált be!
Tudom divat szidni a Microsoftot, és a win10-et, de én majd csak akkor fogom, ha tényleg lesz rá okom.
Aki a DOS-sal kezdte az látja a fejlődést, legalábbis remélem vannak még itt olyanok akiknek ez a véleménye.Hogy on is legyek:
Ilyen vga árak mellett a VOLTA ára sem lesz alacsony. Tehát sokan maradnak azaz nem fognak váltani. A másik mire ezt az effektet látni fogjuk játékokban (ill a DX12 gyorsabb lesz) addig még eltelik pár hónap...
De örülök, hogy egyre realisztikusabbak, szebbek a játékok. És az ilyen fejlesztéseknek köszönhetjük.
PL ETS2 + hungary map + realistic mod = wow de élethű (6700k + 1070 = van amikor 40-re leesik az fps )[ Szerkesztve ]
-
-
Duddi
aktív tag
válasz Interceptor #7 üzenetére
Főként valósághűbb megvilágítást tudja nyújtani a sugárkövetés.
Gondolom ismerős hogy ha egy játékban van egy tükör ami nem külön játékelem mint a falloutban a karakterkreálás akkor az általában 2 fő kategóriába esik.
1. névelegesen tükör de nem tükröz vissza semmit
2. egy a környezethez képest gyengébb tükörképet ad amiben a játékos karakter nem látszik.Ez azért van mert míg a világ fényeit relatíve jól tudják utánozni (árnyékok textúrák jól visszajönnek) ugyanakkor a tükröződést már nehéz megcsinálni. Normál esetben a tükröződéshez a jelenetet fixen le renderelik még a készítése közben (bake) és ezt látod a tükörben ha ezután mondjuk törölsz egy bútort a jelenetből az a tükörképről nem tűnik el ahhoz újra kell "sütni"
A sugárkövetés (raytracing) ezt csinálja "valós" időben. Végigköveti egy fénynyaláb útját a forrástól az elnyelődésig beleértve a visszaverődést is. ezért lehet vele valósághűbb fényes felületeket és élethűbb megvilágítást csinálni.Kb ez. remélem segítettem.
-
Interceptor
addikt
Köszi, eddig annyi volt világos(amit olvastam), hogy dinamikus valós idejű és nem utólag lerenderelt. A tükör nagyon jó példa volt Végül eljutunk a mátrix világig, és meg lehet majd kérdőjelezni a miénket is Régen az nfs3-ban milyen trükkel oldották meg az üvegen való dinamikusnak látszó tükröződést? Bár úgy emlékszem volt játék amiben láthattuk a karakterünk tükörképét és ahogy mozogtunk előtte úgy változott az is. Gondolom ez is valami fél megoldás trükk.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
arn
félisten
Szoval egy 3000 euros kartyan eldocog... epp mint 25 eve. A titan v szamitasoknal keresztbe lenyeli az amdket, nem tudom mire szamitanak.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Dtomka
veterán
-
-
FeRRaR1
őstag
Nem szidom a microsoftot, mivel sok dolgot szeretek tőlük, az office csomagot, és a W7-et többek között. Soha nem volt vírusom, ellenőrzöm rendszeresen, van komoly vírusirtó + tűzfal jól beállítva + védett DNS kiszolgáló, és tudatos felhasználó vagyok, tudom mire szabad és mire nem kattintani. Ez nem pech, szerintem a 10 trágya. Ezt nem csak én állítom, itt is találnál a fórumon jó pár embert, és a közvetlen környezetemben, tőlem független emberek is mondták ugyan ezt. A beállításokat szintén tény hogy megváltoztatja, elég rákeresni YT videók, google, találsz ezer dolgot róla. Azt is megértem és elfogadom, ha valakinek kellenek / bejönnek a szolgáltatásai. Amit nem tudok elfogadni, hogy nincs választásod. Mindenképpen lenyomják az egészet a torkodon, akár szeretnéd akár nem. Nekem egy letisztult, egyszerű, semmit nem csinálok a háttérben felület kéne, hogy használhassam azt a kb 20 programot ami fent van. Csak biztonsági frissítések, egyszer jól beállítom és csak használom évekig. Ne indexeljen, ne füleljen, ne akarja kitalálni mit hova és hogyan akarok. Ilyen opció pedig nincs, csak ha órákon át turkálsz a lelki világában jó mélyen. Nem olyan jó használni mint a W7-et, nem gyorsabb, nem egyszerűbb...
Utolsó off, nem a topik témája.
Privátban írhatsz ha van még észrevételed. -
AusWolf
őstag
válasz Interceptor #30 üzenetére
Az a baj, hogy a karakterek hitelességét sokminden rontja. Alacsony poligonszám, gyenge textúrák, rossz hajlások, torzulások, a haj kidolgozatlansága, plusz szexuális jelenetben a bőr finomságait is meg kéne valahogy jeleníteni, ami a fejlesztőknek a próbálkozások ellenére még mindig nem megy. Ezzel szemben egy csempés szobába beállított fényes tárgyakat mutogatnak minden techdemóban már tízen akárhány éve.
Tomb Raiderrel (még) nem játszottam sokat, pedig megvan Steamen.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Crytek
veterán
" Viszonylag sok sebességet lehet egyébként azzal nyerni, ha relatíve kevés animált objektum van a játéktérben."
Hoho akkor beköszönt a Raytracing-es walking simek fénykora
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
4K 30 fps raytracelve teljesen jó, az fullhd 100+ fpst jelent
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Interceptor
addikt
válasz kikikirly #49 üzenetére
Meglehetne normálisan is csinálni csak sz@rnak bele. Ennek oka lehet az is, hogy a kiadó nem ad elég időt meg az is, hogy lusták vele dolgozni. Senkit sem érdekel rajtunk kívül. Pl iszonyat jó sebzési, sérülési rendszerek is vannak link2, már nagyon régóta, de sehova nem építik be.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell