- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
Tök jó ez az egész, de egyelőre még Dx12-es játékokat, - Vulkan api-ra épülőt meg pláne - is nagyítóval kell keresni.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
leviske
veterán
"látva azt, hogy a Khronos Group malmai sokszor nem őrölnek túl gyorsan."
Mert amúgy a ray tracing egy olyan technológia, amire hamarabb fogunk látni komoly játékot 2028-nál, igaz? Elvégre alsó hangon szükséges egy GV100. Az a teljesítményszint pedig még egy jó darabig nem fog konzolokba kerülni.
(#1) GodGamer5: Nem kizárt, hogy sokan már be is fogják várni a PS5 megjelenését vele. Most még mindenki elég jól elvan a 2013-ban lefektetett alapokon. A PS5 viszont indukálhatja új motorok fejlesztését.
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Erre mindenki mást mond. A legtöbb hivatalos információ szerint és egyes youtuberek értesülései szerint is legkorábban 2020 végén várható az új konzol. Aztán hogy ezt PS5-ként vagy más néven adják majd elválik. De ha akkortájt jön ki ugye a 8K imádat közben, akkor megint gyenge lesz és szar mint az közismert.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Televan74
nagyúr
Hát a 2020 kevés lesz,ha most mentek ki a minta hardverek a fejlesztő stúdiókhoz.Nem két év lesz egy PS5 játék kifejlesztése.
8K: Drága, nagy a kijelzőméret, nincs tartalom.Itt van elefant cikke,nagyon tanulságos.Lufi-e a 8K? Eljön-e az áttörés?Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Raysen623
addikt
Mutass egy példát játékokra, ami minden új generáció eljövetelekor azonnal képes volt felvonultatni az új hw minden tudását? Mindig vannak átmenetek és köztes megoldások, így ez áthidalható. A játékok fejlesztése pedig már folyik, kérdés csak az melyiket tudják és akarják majd a fennmaradó időben az újra írni megfelelő portolással módosítással.
4K esetében sem volt tartalom az elején és csak mostanság szállíngóznak rendszeresen. 8K-nál is ez várható, de ugye a nép már csak ilyen. Nem volt 4K-ja és nem lesz 8K-ja azonnal de a konzolnak már tudnia kellett volna, miért nem gondoltak rá. PC-n mai napig nem lehet átlag hw-vel 4K-ban játszani AAA-s játékkal, míg konzolon ez már jó ideje megtehető. Akkor miről beszélünk? El fogom olvasni a cikket ettől függetlenül és legfeljebb majd korrigálok egyet
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Szipó
tag
Egyszer próbáltam a Vulkan-t, de szerintem az OpenGL még mindig jobb. Már teljesítményben
Vissza a régi kezelőfelületet!
-
#16939776
törölt tag
3D; DX12; VR; HDR; RayTraceing..
-
zetor2000
senior tag
llyen raytracer szopódás már 20-30 évvel ezelőtt is volt, még Amiga / Silicon Graphics érában (amikor ezeket még meg lehetett venni / minden ITs számára ismert brandek voltak).
Azóta sem sikerült egy rendes implementációt összehozni? Ez azért nevetséges Pedig rendes fejlődés volt közben, mert 32->64 bit váltás volt, cisc->risc váltás volt, megjelent a 3D grafika (asse most volt, amikor Voodoo volt a gépekben), ez a sugárkövetés meg valahogy háttérbe szorult.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zorrokalap
tag
Nem csak jatekok leteznek, szerintem itt inkabb olyasmire kell gondolni mint a Blender Eevee.
-
kikikirly
senior tag
Ettől jobbak lesznek a játékok, miközben fizikából, animáció mennyiség ordas nagy lemaradásba van a leképzés minőségétől?Ray Tracing megint csak a ,,statikus" grafikát erősitené, a fizika kárára, hisz erősen véges a videojátékok büdzséje.Hardverek még legalább 8 évig nem tudják egy az egybe kiszámolni a ray tracinget, vagyis bőven igényli a manuális utómunkát (plusz munkaórát), úgy hogy a minőség is nyilván elmarad a 100%-ba valós időben számolttól.
Nem neked:
Felőlem szegmentálják csak ezt a hülyeséget, nem bánnám ha el tűnne a süllyesztőbe néhány évre.Nem ez a technológia fogja megreformálni a játékélményt.Csak egyszer látnám hogy a fejlettebb fizika érdekében fog így össze a szoftver és hardvergyártók krémje...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...