Hirdetés
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thusor
őstag
"A szabályozás lehetővé teszi a pilóta nélküli légijárművek üzemeltetőinek és gyártóinak, hogy 2023. január 1-ig eltérjenek a szabályoktól, meghatározott módon. Erre főleg azért van szükség, mert a gyártók még nem készültek fel a 2019/945 Felhatalmazáson alapuló rendeletben rögzített gyártási feltételekre, valamint a jelenleg forgalomban lévő UA-sok sem felelnek meg az új szabályozásnak. Rossz hír az UAS üzemeltetőknek, hogy 2023. január 1. után a jelenleg használatban lévő, osztálybesorolással nem rendelkező pilóta nélküli légijárművek csak A1 és A3 alkategóriában repülhetnek majd és A2-ben már nem. 2023. január 1. után A1 alkategóriában osztálybesorolás nélküli UA csak akkor végezhet műveletet, ha maximális felszállótömege 250 grammnál kisebb. A 250 grammos vagy annál nehezebb (de 25kg-nál könnyebb) UA-k átszorulnak az A3 alkategóriába. Továbbá az osztálybesorolás nélküli pilóta nélküli légijárműveket otthon épített kategóriába sorolja majd a szabályozás. A cikk további részében *-gal jelöljük az átmeneti időszakra hozott követelményeket." Forrás: [link]
Tehát a C-jelzés az osztálybesorolás. 2023 évtől az EU-n belül ezek kötelezővé válnak, máskülönben szigorúbb feltételek mellett tudsz csak repülni egy besorolás nélküli drónnal. Ezt pedig a drónon magán is fel kell tüntetni. De a [teszt] szerint ez nincs rajta jelenleg, ami gondot okozhat, kivéve annak aki mondjuk csak pusztában használná.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)