Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Hozzászólások

(#1) Cucuska2


Cucuska2
(őstag)

Hopp, ehhez hozzászólok, témához illő az avatarom!

Amúgy redditen beszéltük, hogy átültetik az új engine-ükre és javítanak a multiplayeren. Amivel amúgy játék közben nincsen baj, csak mapváltásoknál sokat crashel és teszi tönkre a mentéseket. Több mentéssel viszont jól el lehet lenni, a Balkánon pedig senkit nem zavar egy kis kényelmetlenség.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2) Hopkins95


Hopkins95
(őstag)

Na eddig még nem hallottam erről a játékról, de most a hír hallatán rákerestem és a képek alapján tetszik. Ha kijön ez az Enhanced Edition, biztosan rá fogok nézni. :)

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#3) aginor válasza Cucuska2 (#1) üzenetére


aginor
(addikt)

Akkor most mivel is fog többet nyújtani a második rész újrakeverése?

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#4) Cucuska2 válasza aginor (#3) üzenetére


Cucuska2
(őstag)

Az új motorból fognak származni az előnyök, ez főként a kevésbé bugos multiplayert takarja, meg remélem több/jobb/szebb fényeket.
Illetve amihez hozzá akarnak nyúlni, az a régi játékmotor kamrás felépítése. Egy pálya lényegében szobákra van osztva, és az, hogy milyen zene megy illetve milyen ambient hangokat hallasz, az a szobától függ, de néhány ajtónál nagyon erős a váltás. Ezt is orvosolni tervezik, de ez megint olyan probléma, hogy a felszínen nem erős változás.

Az SS1-nél is főleg a jobb és több grafikai beálllítást és a bugmentességet szolgálta az EE.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.