Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sir Ny #33 üzenetére

    Mindegyik unified shader ultramobil GPU 32 bites precizitású. Ez alól csak a Windows driver miatt kivétel a Atomba rakott PowerVR SGX 545. Az 16 bites precizitással számolja a pixel shadereket, de a hardver képes 32 bitre. Ez valszeg egy Intel által kért limitáció.
    Az új generációs ultramobil GPU-k közül csak a Tegra nem támogatja az OpenGL ES 3.0-t. A Mali-T620+, az Adreno 305+, a Power VR G6000+ és a Vivante GC800+ már támogatja. Sőt, még a ZiiLabs is kezeli.
    Egyedül a Takumi, a Broadcom és az NV maradt le ebben, viszont előbbi kettő bevallottan nem érdekelt az Android gamingben. Egyszerűen más területre szánját a termékeiket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés