Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vmarci21

    tag

    válasz tha_answer #41 üzenetére

    Magyar nyelven is Google tudású keresőből van legalább 3, angol nyelven nézve meg kb.1 tucat, de lehet még több.
    A hasonló tudás mellett mégis a Google-é az angol nyelvű piac ~3/4-e.
    Akkor ha marketing költség nélkül is megy a dolog, akkor miért nem 10, nagyjából egyformán népszerű keresőt látunk?

    Nincs bajom a Google-val, de azért azt látni kéne, hogy nem a tudása miatt van ~1%-on pl. a DuckduckGo, hanem azért, mert a Google sokkal több pénzzel el tudja érni, hogy az Edge-t kivéve gyakorlatilag mindenhol ő legyen az alapértelmezett.
    Ugye Edge-ben meg a Bing, ami magyarul szörnyű, és angolul sem sokkal jobb. Mégis ha angol nyelvterületet nézzük, akkor kb. 5-10x népszerűbb a Bing a DuckduckGo-nál. Tehát úgy tűnik hogy a népszerűség és a tudás között nincs egyenes arányosság, az előre beállított kereső óriási előnnyel indul. Hogy ennek az előnynek a megszerzése szabályos-e, vagy erőfölénnyel való visszaélés, arra meg vannak helyi szabályok, amik alapján az EU meg az USA, vagy bármelyik másik ország el tudja dönteni a dolgot. Amikor a Google belépett ezekre a piacokra, akkor elfogadta, hogy ezek a játékszabályok.

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák