Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zzola #17 üzenetére

    Azon futnak, csak a VDI nem mindig ad valós idejű teljesítményt. Egy GPU nem olyan mint egy processzor, hogy elindítasz rajta két ugyanolyan folyamatot, majd azok elvannak a hardver 50-50%-ával. Ha két ugyanolyan program fut egy GPU-n, akkor jó ha kinyered az elméleti teljesítmény 10%-át. Ezt QoS-sel lehet csak kezelni, de az meg bonyolult OS-t igényel, így a Stadia például hardveresen particionál. Egyszerűen egy GPU-ból fizikailag többet csinál. Már az OS is úgy értelmezi ezeket, hogy több GPU érhető el. Más rendszer viszont egyáltalán nem alkalmaz ilyen fejlett VDI-t, még mindig időosztásos modellt használnak. Utóbbi beválhat, de vigyázni kell vele, mert nem ad valós idejű teljesítményt, tehát két folyamatnál többel nem éri meg próbálkozni, ergo egy időosztásos modellel egy cloudba rakott GPU maximum két usert tud kiszolgálni, de a terhelés jellege miatt ezt se mindig. A Stadiában egy GPU 16 usert is kiszolgálhat valós idejű teljesítmény mellett.

    Az Xbox Series X cloudja már olyan lesz, amilyen a Stadia.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák