Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vaakuum

    addikt

    Volt régen valami játék, ami a látószög lecsökkentésével IS operált (konkrétan a monitoron megjelenített kép volt nagyon beszűkítve, csőlátást adva), ez által igyekezett zavart idegállapotot, kellemetlen érzetet okozni a játékosban, amire utána könyebb volt a horror elemekkel rádolgozni. Arra emlékszem, hogy nagyon kicsi volt benne a fov, gyakorlatilag mint ha egy szűk ablakban nézett volna ki az ember a világra... gyakorlatilag a mai napig használják ezt a technikát horror játékokban, csak ott nem ennyire átlátszó a technikai megoldás, hanem sötétben kell menni egy lámpával, ami nagyon kicsi területet világít meg.
    Na az engem teljesen kiborított, hogy néznék ki a fejemből, de nem látok. Nekem attól fordult fel a gyomrom egy idő után.
    Ezek alapján tuti, hogy nálam ezek a virtuál szemüveges megoldások majd valahol a 120-130 fokos látószögnél kezdődnek...még akkor is, ha ott a széleken csak valami Junoszty tv szintű a felbontás. De a látószög akkor is legyen meg. :K

    "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

Új hozzászólás Aktív témák