Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Volt régen egy időszak (1912 körül...), amikor startlapos dolgokhoz regisztráltam egy citromail-címet, gyakorlatilag ilyen spamgyűjtőként üzemelt. Ha x ideig nem lépett be az ember, akkor "megszűnt" a cím, azaz bárki szabadon regisztrálhatta. Annyira nem volt fontos, hogy az x időn belül mindig belépjek, úgyhogy a megszűnés meg is történt. A felhasználónévre később regisztrált valaki, ő is használta egy másik x ideig, majd ő is így járt. Ekkor (a véletlenek különös összejátszásaként) én újra regisztráltam a címet, amire elkezdtek érkezni az előző "bérlő" levelei (ezekből és a startlapos fórumokból vettem le a fentieket), mókás volt, na. Akinek van hasonló emléke erről a kiváló szolgáltatásról, az biztosan távol tartja magát tőle, az pedig, hogy fizetni is kelljen érte, mindennek a netovábbja. Nyilván változik majd a külső és a belső is, de akit egyszer a kígyó megmart, az a továbbiakban már a gilisztától is fél. Ez lesz a magyar no-go zóna.

    [ Szerkesztve ]

  • Littoral

    aktív tag

    Temetjük itt előre, aztán egy év múlva meg mindenki tülekedik, hogy elcsípjen egy jó fióknevet a citromail-nél... :)
    Lássátok meg, milyen óriási karriert futott be a mailbox.hu és az onbox.hu is...

  • Littoral

    aktív tag

    A Yahoo!mail-nél megjelent egyfajta törölhetetlen reklám. Itt a képen [kép] az első sorban látható a kicsike. Ha a második sorra ráviszem az egeret, akkor megjelenik a piros kuka, azzal lehet törölni. Az első sorra, ha rákattintok, a képre helyezett kisebb képen látható helyi menü jelenik meg. Ha arra kattintok, hogy "Nem tetszik ez a hirdetés", nem történik semmi, a helyén marad, és ott virít. Valószínűleg be lehet "tanítani" a tetszik/nemtetszik kattintásokkal, hogy csak a nekem tetsző hirdetéseket jelenítse meg, aztán azokat talán törölni is lehet, de hát ki foglalkozik ezzel?
    A miért jelenik meg ez a hirdetés? kérdésre kattintva egy kiváló oldal töltődik be, ahol ez fogad: "Látogasson el az Adatvédelmi lehetőségek oldalra, ahol beállíthatja, hogy a Yahoo és hirdetéstechnológiai partnereink miként használhatják fel az Ön adatait." Beállíthatom, le nem tilthatom.
    Nagyjából ennyi a zavaró tényező, tehát lesz majd mindig egy reklám, ami itt Magyarországon teljesen indifferens dolgokat hirdet (ma pl. egy amerikai nyugdíjmegtakarítással kapcsolatos szolgáltatást, mindenképpen meg fogom fontolni a dolgot...) de törölhetetlennek tűnik, alatta egy másik , amit viszont törölhet az ember, ha nagyon akarja. Ennyi.

    Amúgy a Y!mail a fentieket leszámítva szimpatikus a maga egyszerűségében. Megtartom menekülő emailnek.

Új hozzászólás Aktív témák