- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- iPad topik
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
finest
őstag
Engem naponta felhívnak telefonos reklámcégek délutánonként. Nagyjából addig jutottam, h azzal veszem fel a telefont, amivel neked letették... Tisztára mint a Ford Fairlane kalandjaiban...
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
tkazmer
addikt
Mi az ilyenek miatt kértünk rejtett számot...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
finest
őstag
válasz Yushchenko #2 üzenetére
Nem annyira más. Sokszor kezdik azzal, h valmi ingyenes vacsorát, utazást stb. felajánlanak.
De túljártam az eszükön 3 -tól 6:30-ig kihúzva tartom a teló madzagját!
Igazából még nem kurvaanyáztam le egy telemarketingest sem, de eléggé az agyamra mentek már. A legmeszebb addig jutottam, amikor egyik szombat délutáni alvásomból ébresztettek fel. Akkor megkérdeztem, h ha most lekurvaanyáznám, amiért ilyenkor hív, vajon lekerülnék-e a híváslistájáról? De a választ nem vártam meg.
[Szerkesztve]“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Jégkokó
veterán
Ez az egész nyereményes dolog kamu.De az tuti hogy nem a t-mobil hívott téged,hanem vmi tizen éves hülyegyerek, hátha bedőlsz ennek a trükknek
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
#64791808
törölt tag
A telemarketingben az a szar, hogy szakképzetlen emberek csinálják. Én alapból rühellem ezt a marketing ágat, mégis, ha szakszerűen csinálják, akkor végighallgatom/kitöltöm a kérdőívet, stb.
Először is ha felveszem a telefont, akkor akkor ne azzal kezdje, hogy ''xy-t keresem'', mert akkor az rá a válaszom: keresd vazzeg, ha nagyon nyugodt vagyok, akkor megkérdezem, ki keresi? Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?'' Aztán eldöntöm. Ugye nem gondolja senki, hogy erre többen mondanak nemet, mint ahányan lebasszák a telefont, mert a marketinges levegővétel nélkül ledarálja a szövegét...?
Más: ha az ember VALÓBAN nyer, akkor annak kivétel nélkül írásos formában történik a közlése. Ha engem valaki felhívna, hogy nyertéééél! A válasz: pöcsöddel játsszál.
No ennyi. -
Calogero
addikt
-Gratulálok! Az ön nyereménye egy 9.650.000Ft-os Raiffaisen(nemtom hogy írják) bankkártya, amit még mai nap kiszállítanak önnek pin kóddal együtt.
A bankok általában nem szokták a kártyát egyszerre kiadnia pin kóddal, max ha a bankfiókban veszed át személyesen. -
lorcsi
veterán
tesómnak a múltkor valaki 5k-val feltöltötte a kártyáját, jól esett
vehetjük nyeteménynek is -
Peat;)
veterán
A céget utáld ahol dolgoztatják a diákmelósokat/ átmeneti munkanélkülieket a telemarketinges dolgoknál. Az a szerencsétlen legtöbbször csak megkapja mit kell kérdeznie, semmi képzés és hagyják hogy csinálja. Én mindig köszönöm nem-el rakom le a legelején a telefont, pont emiatt a *****-s üdvözlőszövegek miatt, azért a melósnak nem lehet jó érzés anyázós szöveget hallani nemtom hány órán át ha elterjedne a szokás...szóval ezekután se őket szídd, inkább a céget!
[Szerkesztve] -
finest
őstag
Igazából a szolgáltatómra haragszom, aki eladta az adataimat sok más előfizetőjével együtt a telemarketinges cégnek, amikor a telszám ugye személyes adatnak számít...
És szvsz joggal haragszom a telemarketinges ügyintézőre is, mert csak ő zaklat a hivogatással, h a giliszta álljon a talpába! Amúgy tényleg nem szép dolog a telemarketingesen kitölteni az emberneka mérgét. Pláne, h ma láttam a Tánczos nyilatkozatát egy sokkal kellemetlenebb ügyben azután, h a cellatársa megvádolta a gyilkosság beismerésével. Amire ő visszafogottan csak annyit mondott, h azt kívánja neki, ''nyíjjon meg alatta a főd'' (sic!)...“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Jégkokó
veterán
Ez a telemarketing tényleg egy nagy szar.Én is már több ilyen állásra jelentkeztem, de mégse vettek fel.Tehát aklkor mégis csak szelektálnak.De az biztos, hogy többet az életbe nem jelentkezek ilyen pozícióra
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Jarod1
addikt
nem rég felhívtak hogy egézséggel kapcsolatos bemutatóra kellene elmenni, átpasszoltam fateréknak, akik elmentek kiderült valami cuccot kínáltak 100 akárhányezerért,hö ,nem vettek semmit de legalább jót kajáltak
-
-
moma
őstag
Lehet hülye kérdés, de nem lenne értelme elmenni a rendőrségre? Vagy úgyis lopott telefonnal csinálják?
we all deserve a bit of luck.
-
Yushchenko
őstag
Hát igen nagyon béna emberek telemarketingelnek sajna(nekem már volt 1 év MÁV információ gyakorlatom ). De néha a kérdőívek is nagyon gázak. Fél órán keresztül ugyanazt kell kérdezni, 100 féle képpen. Kegyetlen monoton és szar meló. Ennél egy fokkal jobb amikor már magadtól szövegelsz, azt már-már élveztem is, de a monitorrol olvasás szar
-
Ősember
őstag
hál istennek engem még nem hivtak ilyennel, max amig volt vezetékes telefon azon hivtak afrikai utazásokkal persze engem csak a kelet vonz, igy kénytelen voltam elutasitani
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Yushchenko
őstag
-
dragonfx
veterán
ekkora g***iket már bocsánat.
hihetetlen vannak ilyne bunkók akik ilyennel keresnek pénzt?
Engem 1x ilyennel felhívna hát jó alaposan utánakérdezősködnék, és ha 1 hajszálnyi hiba is van leraknám.Jól tetted te is."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vigneau
félisten
válasz Yushchenko #2 üzenetére
Az ember mindig tanul valamit. Nem semmi ez a dolog. Hová jut a világ...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
3psilon
aktív tag
Lol ez réééégi!
Már tényleg volt TV-ben, és minden bizonnyal elég sok hülye van aki beveszi...
Egyébként bajosan nyomozható vissza, mert oké, a számukat megszerezheti a rendőrség a szolgáltatótól, de a hívásokat (remélem) nem rögzítik: ''te voltál?'' ''nem.''
A szolgáltató meg szerintem nem adja el a számodat, hanem közzéteszi, úgy hívják: telefonkönyvSpecs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
mrlujoak
veterán
Szia!
Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''
Ez nálunk - merthogy én jelenleg is egy ilyen cégnél dolgozom, már nem operátorként - nulla, azaz 0 pontot ért volna egy felvételin, avagy egy teljesítménymérésnél.
Miért?
Mert a mondandódra/kérdésedre az automatikus válasz: Nem.
Igényfelmérés nincs, a feltételes mód ''zavarhatom-e'' nem saleses berkekbe való, illetve miért akarná az operátor a nem megfelelő személynek kínálni portékáját.
Ha valakit felhívsz - komoly szándékkal - az mindenre gondol, csak arra nem, hogy te neki tényleg előnyös ajánlatot teszel.
A legelső - bemutatkozás után - hogy tisztázd kivel is beszélsz, illetve kit keresel.
Ezután igényfelmérés következik, majd miután behatároltad az ügyfelet, annak igényeit, akkor teszel neki egy, a számára előnyös ajánlatot.
Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet? Rendben.El kell mondjam/tájékoztatom, hogy beszélgetésünket az adatai védelme érdekében rögzítjük! - Amennyiben ez már problémát okoz, akkor kiofgáskezelés.
Gondolom Ön is hallott már...
Ugye Ön is szeretne...
Elképzelte már...
...szóval akkor az unokáját szokta inkább hívni, és ezért ugrik meg a számlája.
Látja, tudok Önnek segíteni abban, hogy ne kelljen a továbbiakban ennyit fizetnie.
Ezt úgy tudja Ön ...
Szóval ez az egyik legalapabb séma.
Soha nem szabad ledarálni a tényeket, mert egy ügyfél egy adott szituációban 4-5 infónál többet nem képes megjegyezni.
Na de ennyit erről. Ennek a szakmának is megvan a követelménye, és olvastam előbb, valakit nem vettek fel.
Ezekszerint nem termett erre a melóra.
mrlujoak
[Szerkesztve]Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Yushchenko
őstag
-
finest
őstag
Szerintem az adatbázist adja el, gondolom meg is szűri akár az előfizetők adatai alapján, ahogy az a marketinges cégnek a legjobb.
A telefonkönyv mint olyan nem túl jó adatbázis, de ha már lehet azt is tudni például, h melyik előfizető milyen korú rögtön sokkal többet ér. Remélem így már érthető voltam. A továbbiakban erről nem kívánok vitatkozni, mert nem ez a topik témája. Illetve a topiknyitó többet tudna mondani a marketingesek adatbázisáról, mivel már dolgozott ilyen területen. Mindenesetre én a marketinges cégek módszereiből többet nézek ki, sem hogy favágó módszerrel hivogassanak mindenkit a telefonkönyvből.
[Szerkesztve]“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
finest
őstag
válasz L|zsidoboz #29 üzenetére
De van. Ugyanakkor nem hiszem, h a call centerbe magasabb végzettség kellene. Ráadásul inkább az marketinges meggyőzőképességére alapoz, nem lexikai tudásra, így - sértődés ne essék - bizonyos értelmi szinten és/vagy képzettségen túl nem a legvonzóbb meló, mert nem kielégítiő szellemileg.
[Szerkesztve]“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
L|zsidoboz
őstag
De nem árt a magasabb végzettség, van jónéhány ügyféltípus/szituáció, akit/amit nem könnyű kezelni. Mielőtt elkezdtem tanulni, én is azt hittem, hogy csak a telefont kell felvenni.
Egyébként csak azért csinálom meg ezt az OKJ-s szakmát, mert Szegeden könnyű vele elhelyezkedni. Hosszú távon idegileg elviselhetetlen...Good to be good, but better to be lucky.
-
Yushchenko
őstag
Hát. Én dolgoztam a matávon kívül is, egy piackutató cégnél... Hát ott bizony az volt, hogy semmi féle szűrés nem volt Hívtunk és ha hajlandó volt válaszolni, akkor megcsináltuk
Amúgy nem baj, hogyha erre ment el a topic, de lehet megérne egy írást, hogy hogyan is mennek a dolgok a piackutató cégeknél.
De amúgy nekem a legjobb melóm eddig a máv ügyfélszolgálaton volt, sokkal jobb a bejövő hívásokat kezelni, mert nem annyira unalmas és monoton. -
Dictator^
veterán
Szóval a séma: ''üdvözlés, xy vagyok az ilyen és ilyen cégtől, zavarhatom-e 5 percig egy előnyös ajánlattal?''
...
Séma: Üdvözlöm! Z.Zs vagyok, és a V-Tel megbízásából telefonálok/hívom Önt.
A telefon előfizetőjét, A.B-t keresem.
Üdvözlöm!
Tudunk beszélni/tud szánni rám néhány percet?
a te sémád annyival jobb, hogy be tudsz mutatkozni, elmondani, hogy kinek a megbizasabol telefonalsz, kerni a telefon elofizetojet, amit altalaban nem mindeki ad at, aztan feltenni a nagy kerdest...?! hogy tudnank e beszelni errol? erre meg egyertelmu a valasz ha az ember alapbol utalja a telemarketinget...
szoval ebben az esetben tokmind1 melyik sema megy le.És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Yushchenko
őstag
válasz Dictator^ #36 üzenetére
Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak (persze ez nem általános) -
finest
őstag
válasz L|zsidoboz #34 üzenetére
Igazad van, fontos hozzá a kapcsolatteremtő képesség és problémamegoldó készség, szükséges egyfajta gátlástalanság, meg a gyakorlat, de nem kell hozzá pszichológusi végzettség, h jól kezeld a lehetséges kuncsaftokat. És nem mondom, h ne elégíthetne ki valakit ez a szakma.
Ezzel együtt nekem a bolti eladóval vagy valamilyen márkakereskedővel szemben visszatetsző, h kéretlenül keresnek meg az ajánlatokkal. Az egy dolog, h valakit meggyőznek arról, amire nincs szüksége, ez megeshet bárhol más körülmények között is, a bosszantóbb, h az otthonomban zavarnak és nem tudom nem kivédeni a dolgot, mert a telefon alapvetően azért van, h felvegyük, mégha engem már rá is kényszerítettek, h kikapcsolva tartsam délutánonként.
Mindenesetre biztos, h stresszes a marketinges számára is.
Így van, azt hiszem sikerült megfogalmaznom: a telefon az én olvasatomban nem a felesleges fecsegés eszköze, hanem a fontos hívásoké és én kapásból csalódom ilyen marketingestelefonkor. Tudom, h a telefon használata ma alapvetően egészen mást jelent (rendszerint több órás, korlátlan beszélgetést), de én olyan időben nőttem még fel, amikor a szomszédba kellett átkéreckedni telefonálni, ha valami nagyon sürgős, fontos hírünk volt mondjuk a nagyi számára, akit ugyancsak a szomszédján keresztül érhettünk el.
[Szerkesztve]“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Dictator^
veterán
válasz Yushchenko #37 üzenetére
igaz, emberfuggo a dolog csak azert irtam, mert eleg mereszen levezette a muveletet, hogy hogy megy ez közbe azert vannak bukkanok.
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
mrlujoak
veterán
válasz Dictator^ #36 üzenetére
A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:
...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...
Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.
A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.
mrlujoakSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Dictator^
veterán
igen, neha en is figyelemmel kovetem mit akar kihozni, de amikor elutasitom akkor jon ugye: hogy mikor tudnank visszahivni ont? ekkor mar atveheto az iranyitas..itt azt mondok amit akarok, ha megadhatok egy olyan idot amikor pl nem vagyok itthon.
bar mostansag nem foglalkozok ilyenekkel.
ha latom hogy titkos hivas jon akkor altalaba fel sem veszem az otthonit
es a legtobb ember aki eddig hivott ,legyen az ferfi vagy no, mindig benan kezelte a dolgot.És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
MODERÁTOR
Inkább ilyen írásokat olvassunk tőled, mint az ''Intel vs áemdé'' típusúakat.
Ez tetszik!
(Főleg a vége, mikor rájön, h. nem tud bepalizni... Remélem, senki nem ül fel nekik mostmár, h. a szolgáltató mindeütt felhívja a figyelmet a csalás efféle módjára!!!)
A bank neve helyesen: Raiffeisen.Samsung Galaxy A54
-
Yushchenko
őstag
válasz Viktor0610 #43 üzenetére
thx
Látod én is elkezdtem fejlődni
(Akkor most ne nézz be az intel vagy áemdé topicba ) -
Yushchenko
őstag
válasz Dictator^ #39 üzenetére
A legnagyobb buktató nekem mindig a végén volt. Mert hogy ugye megkérdezzük, hogy Mennyit keresel vazze? ... Beszélsz fél órát és a végén küldenek el anyádba, hogy közöd? (ami teljesen jogos) Igaz van nem tudja/nem válaszol lehetőség, de ha ideges lesz az ember, az gázos
-
joghurt
addikt
Főnököm az ilyen ''válaszolna-e...'' jellegű kérdésekre mindig igennel felel, majd hozzáteszi, hogy a tanácsadói óradíja 10000 Ft, és megkezdett óránként számláz. Elég hamar el szoktak köszönni tőle.
A tej élet, erő, egészség.
-
WN31RD
addikt
Érdekes dolgok ezek, de igazából undorító, szemét dolog, ahogyan módszeresen manipulálják (manipuláljátok?) az embereket, és - jobb esetben csak - az idejüket rabolják (raboljátok?) az akaratuk ellenére.
''Don't tell my mother I work in an advertising agency - she thinks I play piano in a whorehouse.'' - Jacques Seguela''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
senior tag
Én ezt a fajta marketinget a Readers Digest félével együtt símán büntetném. Gusztustalan.
tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.
-
FPéter
aktív tag
Mi bajod a Reader's Digest-tel? Múltkor passzolt a zárba a borítékban lévő pléh-kulcs és 3 zsák volt az üstben miután lekapartam, így megkaptam az ajándék karórát is.
Ráadásul a mellékelt, személyre szóló fősorsolás-engedélykérő lapomon a JÓVÁHAGYVA pecsétet találtam. Külön örömmel tölt el, hogy ennek köszönhetően ezt is mellékelhettem az IGEN borítkéban és így megnyerhetem a világatlaszt is. Most izgulok.
Úgyhogy ásd el magad. -
Jégkokó
veterán
De furcsa, annak idején mi is mindig bekerültünk a sorsolásba és az utolsó körig jutottunk, akkor ezek szerint nem csak mi, hanem mindenki
Meg azt bírfom, amikor azt mondják hogy hívjanak minket a műsor ideje alatt és megkaphatják azt az ajándékot ami egyébbként 2 ft ot se ér, de most oda adjuk önöknek ingyenA főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.