Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz mmuller #8 üzenetére

    Akkor menjünk sorjában:
    1. Miután sem az nem derül ki hogy nő-e, sem az, hogy fiatal-e, ezért ezeket leírni puszta feltételezés és degradálás volt.
    2. Az, hogy a kommentár és a hírírás között milyen és mennyire élesek a különbségek, kérlek engedd meg, hogy eldöntsem én. Nem mellesleg szeretünk véleményeket fűzni a hírekhez, nem pedig száraz marketingdumát lehozni. Lehet, hogy ezért (is) olvasnak minket ennyien. Neked meg 2 hozzászólásod van a mai naptól, de fikázni a jelek szerint jobban tudsz, mondhatni, hogy ezügyben regisztráltál.
    3. Nem fikázza. Hanem leírja, tényszerűen, mert ezt véletlenül a nem piacvezető cég is kihangsúlyozta.
    4. A közszolgálati rádió uniós pénzekből finanszírozta a dolgot, amely felett érdekes módon egy minisztériumi ember bábáskodott, hajrá, nesze neked pártsemleges közszolgálat. Fizetni az end júzer is fog, mert megveszi a TMC-s térképet, meg nyilván a Navigate sem puszira adta hozzá a nevét, oda is csurran a pénz. Az 5000 állítólagos járműről sunnyognak, mint a veszedelem, vajon azok mennyit keresnek ezen? Ezért nem kéne pénzt kérni, de pénz mégis van benne... ha meg szolgáltatást nyújtunk, akkor annak kéne legyen SLA-ja, kéne legyen pontos definíciója, sőt, ha már közszolgáltatás, akkor igenis rohadtul nyilvános kéne legyen minden csoffadt adat. Az? NEM. Akkor meg talán jogos a kritika.
    5. Vazze. Az útinform és a fővinform annyira up to date, mint a nagyanyám. Ennél sokkal-sokkal frissebbnek és részletesebbnek kéne lenni szerintem.
    6. Vazze II: ha mint magyar rádiós bajod van a hírrel, akkor lehet írni cáfolatot, ki lehet egészíteni a nem ismert információkat, satöbbi. Jöhet szépen a levelesládánkba, emailben, de fórumba ezért regisztrálni, hogy vagdalkozz, finoman szólva sem elegáns.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák