- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz paprobert #11 üzenetére
"az átlag mégis lineárisra jön ki" - nem tudhatod. Két pont alapján állítasz fel egy grafikont, de nem tudod, hogy a két ponton kívüli részen milyen is az a grafikon. Holott fel lehet úgy állítani egy egyenest, hogy egy parabolát 2 helyen metsszen; de ettől a parabola nem lesz egyenes. Vagy konkrétabb példával élve: -1;-1 és 1;1 pontokat kapsz. Szerinted az x->x függvényre gondoltam? Szerintem nem, mert az x->1/x függvényre. Van 2 közös pontjuk, és még az alakjuk is teljesen más. Vagyis 2 pontból nagyon nem lehet jól általánosítani, hiszen lehet, hogy pont azért 'ennyi' a tuning, mert eddig átlag alatti volt a fogyasztási keret növekedése, de ez után menne át nagyon meredekbe (vagyis vélhetően a 'hegy aljára' tették az OC mértékét, ahol még észszerű fogyasztási keret mellett lehet minél magasabb órajelet kihozni).
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Hálózati / IP kamera
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Motoros topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor 50 - apám nevében
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...