- Azonnali informatikai kérdések órája
- ASUS ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sajnos az engine-hez érdemben nem tudok hozzászólni. De szerintem idén már bejelentik az új Deus Ex játékot. Az én legnagyobb örömömre.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
macman507
aktív tag
Már a Hitman játék alatt is jól nézett ki, tehát többszörös áll leesés lesz várható gondolom
Kíváncsi vagyok milyen részleteket képesek majd összehozni még, például egy kis víztócsával mi történik, ha belelép valaki, ott marad-e majd az összes víz, vagy az eső fog-e folyni az úton, a por, homok milyen lesz, hogyan reagál a környezeti behatásokra stb.
Lehet ezek az álmaim még odébb vannak mondjuk...[ Szerkesztve ]
1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)
-
Tehát a a Dawn Engine-re épülő játékok PC-n kizárólag DirectX 12 vagy Mantle alatt fognak futni. Király!
Reméljük minél többen meg fogják lépni ezt!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A binding modell szempontjából a DX12-es Tier3 még mindig kevesebbet tud, mint a Mantle vagy a PS4 GNM API, vagy éppen az Xbox One-hoz készült DX12, mert ott elérhető lesz egy fejlettebb szint is, ami PC-be nem kerül át. Az egy dolog, hogy a DX12 Tier3-ban végtelenített az erőforrás kezelése, de még mindig sok külön puffer van, amelyek rendelkeznek egyedi szabályokkal az egyes shader lépcsőkre. Ilyen a Mantle-ben nincs. Ott csak egy pufferformátum van és azt minden shader lépcső elérheti, írhatja, megkötés nélkül, akármilyen adattípussal. Ez az R&D szempontjából egyszerűbb és ezért akar pár cég Mantle-ön maradni, amellett persze, hogy a DX12-t is támogatják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kristof93
senior tag
A luminous motorral akkor mi tortent? SQ is tobb motort fog parhuzamosan fejleszteni?
Szivesen olvasnek tobbet a motorrol, elsosorban azt hogy milyen modszerrel oldjak meg a globalis illuminaciot.
-
con_di_B
tag
Tudom, hogy gaz, de valaki (Abu?) el tudna nekem magyarazni, hogy mi a franc pontosan egy UAV, es miert limitalt eroforras?
Analogia: OpenCL/CUDA-ban kb. annyi parametere lehet egy kernelnek, amennyit akarok (van limit, de nagyon ritkan faj), NVIDIA kartyakon is, szoval az effektiv compute teljesitmenyt nem limitalja semmi ilyesmi. A GPGPU terminologiaban minek felel meg egy UAV? Eddig azt hittem, hogy az akarna lenni pl. egy buffer parameter.
ui: Vagy most azon megy a hiszti, hogy a sracok multi-pass helyett kernel fusiont akarnak csinalni a post-processing effektekre, aztan csodalkoznak, hogy nem lehet ketszazezer buffert egyszerre felcsatolni? Ez meg optimalizacios lepes, ettol mukodni meg tudna mindenhol, legfeljebb azokon a kartyakon lassabb lenne, amelyikek nem tudnak eleg "UAV"-t, legyen az barmi is. Csak meg kell irni par valtozatot.
-
Kristof93
senior tag
válasz errorcode06 #12 üzenetére
Multiplatform motor a luminous is. FF15 sem lesz ps4 exkluziv.
-
UAV DirectX korlátazásai
DX 11.0-val nagyon meg vannak lőve ezen a téren a fejlesztők. A DX 11.1 itt már jelentős javulást hoz, ezért is használja ezt a BF4. Mantle alatt az UAV-ok tekintetében nincs limit.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
nonsen5e
addikt
válasz Kristof93 #11 üzenetére
Pár hónapja nyilatkozta az FFXV egyik vezetôje, hogy recseg-ropog a Luminous a játékalatt. (újabb drága tanulópénz mint a Crystal Tools?), nem véletlen lett a KHIII is átjelentve Unreal Engine-re. Ha meg jól tudom azz FFXIV motorja is használ nagyobb részleteket a Luminousbôl.
Mondjuk érdekes, hogy ezek ott a Square-nél minden játékhoz külön motort fejlesztenek/használnak.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Buster17
addikt
Ahhogy nézem a sárgaságból nem lesz hiány...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX-ben az UAV teszi lehetővé, hogy a pufferekbe gather operációval írjál teljesen véletlenszerűen, és eközben ezekből párhuzamosan olvashatsz is scatter operációval.
Meg van határozva, hogy egy futószalagra összesen hány UAV-t lehet bekötni. Ezért a szabályozásért a DX11-ben a feautre level felel. 10_x-szel 1 UAV-d van, 11_0-val 8, míg 11_1-gyel 64. Teoretikusan a DX esetében ez a limitáció azt jelenti, hogy ha van öt effekted, amelyek egyenként két UAV-t használnak, akkor abból DX11-ben csak négy lehet aktív a futtatás alatt, mert a futószalagba 8 UAV köthető be. Persze a gyakorlat ennél bonyolultabb, lehet használni virtuális UAV-ket, és arra nincs limit, csak ott nincs se gather, se scatter, illetve írás közben nem lehet olvasni belőlük. Működni fog, de lassabb lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kristof93 #11 üzenetére
A Luminous még erősen fejlesztés alatt áll. De amúgy ne kérdezd miért, de az SQ a keleti réteget élesen elválasztja a nyugattól. És a stúdióikat is így kezelik. Tehát az nem egyedi dolog náluk, hogy az nyugati stúdióik teljesen más rendszerre építenek, mint a keletiek.
(#19) morgyi: Az effektek elérhetősége programozás kérdése. Lehet azt csinálni, hogy a DX12 path gondol a limitációkra és virtuális formában próbálja azokat megkerülni. Működni fog csak lassabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CARNIVAL
csendes tag
ez a motor minden lesz csak nem nextgen...
-
nonsen5e
addikt
Itt is megkérnélek, hogy fejtsd ki a véleményedet. Mitől nem lesz nextgen? Belsős információid vannak az Eidos Montrealtól, vagy csak ránéztél erre az egy szem screenshotra és megállapítottad, hogy a Crysis 3 szebb, ezért ez már nem lehet nextgen?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X ÚJ 2026.05.12. Microsoft garancia
- Apple Watch 6 44 mm LTE
- Kategória váltás miatt eladó majdnem teljes (pedál nélkül) Fanatec DD szett:
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19/32GB/1TB SSD notebook 3 év garanciával szinte új