Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz arn #120 üzenetére

    Elég baj az hogy a piac kukázta.Fórumokon rendszeresen előkerülő téma hogy miért nincs fejlettebb fizika a játékokba.PhysX maga korlátozott módján megmutatta mire képes a GPU, fejlesztőket semmi nem gátolja hogy saját fizikai motorba lemásolják.Felőlem csinálhatják CPU-val is,bár ebbe kevésbé hiszek.Ezek után elég fura hogy a piacnak nem volt rá igénye.Persze hogy nem volt,mai fejlesztők nem játszanak a játékaikkal,teljesen más világba élnek mint a játékosaik(Ez nem csak a gyenge fizikán látszik meg,csomó játékba olyan elbaszott harcrendszert tesznek be ami szinte élvezhetetlenné teszi a játékot már rövidtávon, CSGO király játék de új mechanikák nélkül hogy képzelte bárki is hogy a Battle Royale mód sikeres lehet,vagy ott a COD Black Out vagy milyen nevű Battle Royal módja az valami iszonyat,lehetne még sorolni Single Player példákat).Erre még rá jön a pénzügyi és mérnöki szemlélet.Ezek után pislognék ha a Raytracre lenne piaci igény,hardver nyersen nem képes kiszámolni még jó darabig,rengetegek kell rajta optimalizálni és trükközni hogy épkézláb sebességgel fusson,még az se szól mellette hogy megkönnyíti a fejlesztők dolgát.Az még alsó hangon 3-4 generáció.Játékélménybe meg kb túrót se számít. Ha ezek után lesz rá piaci igény, kijelentem hogy a videó játék ipar válságba jutott,olyan technológiába pénzt tenni ami a kutyát se érdekli,zűr van itt a fejekbe kérem szépen(Közbe meg hisztiznek növekvő fejlesztési költségek miatt).De nem lesz rá igény,még annyi érv se szól mellette fejlesztői oldalról mint a PhysX mellett. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák