Hirdetés

2019. január 18., péntek

Hozzászólások

(#1) Norb79


Norb79
(fanatikus tag)

És a kör bezárul. Ismét a processzor fogja számolni a grafika jelentős részét, mint a 3d gyorsítók előtt? :)

(#2) Youri válasza Norb79 (#1) üzenetére


Youri
(PH! kedvence)

DirectX software render

RTX ON

(#3) imi123


imi123
(őstag)

Abu.
Lehet tudni hogy jelenleg melyik a program használja a jelenlegi legmagasabb shader verziót? Pontosabban mi a legmagasabb amit használnak.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#4) hardzsi2 válasza imi123 (#3) üzenetére


hardzsi2
(fanatikus tag)

Gondolom a 6.3-at (és így a Win10 októberi frissítést) kell használják a DXRT-t kihasználó demók és a Battlefield 5.

Idénre pedig beharangoztak már pár további DXRT-t támogató játékot, tehát azok is.

flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

(#5) Pepeeeee


Pepeeeee
(PH! addikt)

Én ezt nem teljesen értem:
"A shader modell 6.5 tesztelés szintjén része lesz a tavaszi Windows 10 frissítésnek"
Na de mivel tesztelik mikor a Vega 6.0-t tud a csoda RTX meg 6.1-et?
Vagy kijön tavaszig olyan kártya ami már 6.5-ös ??? :D

Itt vagy B. ? akkor figyeld :
"erre képesek lesznek azok a speciális lapkák, vagy szimplán egy adott chipen belüli részegységek, amelyeken belül nem találhatók grafikai számításokhoz szükséges fixfunkciós blokkok."

[ Szerkesztve ]

Make ATI great again.

(#6) Meteorhead válasza Pepeeeee (#5) üzenetére


Meteorhead
(fanatikus tag)

Ez azt jelenti, hogy a még nem véglegesített spec széles körben kiadásra kerül, hogy bármelyik otthoni fejlesztő írhasson rá cuccokat, de nem garantálják, hogy stabil az API, a visszajelzések nyomán változhat.

(#7) paprobert válasza Norb79 (#1) üzenetére


paprobert
(kvázi-tag)

Ez a káposztás kecskepörkölt esete. Jó a GPU, de jobb lenne ha kicsit CPU-s lenne.

Végül összeér a két véglet, és már nevezheted aminek akarod. :D

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#8) GodGamer5 válasza Pepeeeee (#5) üzenetére


GodGamer5
(senior tag)

A Vega hardverileg fényévekkel fejlettebb, mint az Rtx...

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#9) Pepeeeee válasza GodGamer5 (#8) üzenetére


Pepeeeee
(PH! addikt)

Van amiben igen HBCC, van amiben nem Tensor magok hogy mi a helyes út azt majd a jövő eldönti.
Semmi sem fekete fehér (csak a pepita)
Jó értem én hogy azért írod mert a turing SM 6.3 ugye így néznek ki.
Shader Model 6.0, GCN 2.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_0 and 12_1) with WDDM 2.1.
Shader Model 6.1, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.3.
Shader Model 6.2, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.3, Turing, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.4, Skylake+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
de már az Intel is csinálja a MI-re gyúrt CPUjait most az MI a varázsszó

Make ATI great again.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.