- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- AMD FX
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Calibre, az elektronikus könyvtár
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
Hu egyszuszra elég volt Kicsit ülepednie kell bennem. De mindenesetre dicséretes a haladás
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Silentfrog
veterán
Én már teljesen érdektelen vagyok a Dx bármely formája iránt.
Tudom én vak vagyok/ / de sosem vagy alig vettem észre a játékokban a változást.
Mostanában meg csak a win 8 rol hallani egyfolytában,igy nem meglepő hogy az az op.rendszer fogja csak biztosra támogatni./egyenlőre ahogy a cikkben le van irva/[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolom hogy minden DX11 kompatibilis kártyához lesz DX11.1 driver, hiszen semmi új funkció nem kerül bele. Ez egy szoftveres változás, azért is csak egy alverzió.
Attól mondjuk nem félek, hogy nem lesz DX11.1 a W7-re vagy akár a vistára, pontosabban lényegtelen. A fejlesztők többsége a mai napig is s DX9-et tekintik alapnak, a DX11 csak opció és ez is csak egy opció lesz. A W8 várhatóan nem is fog túl gyorsan terjedni, mivel a W7 vagy akár az XP is eléggé helyre lett pofozva, nincs igazi kényszer a váltásra.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
hugo chávez
aktív tag
"A hivatalos adatok birtokában azonban kijelenthető, hogy a DirectX 11.1 egy apró lépés lesz előre, így alapvetően a DirectX 11 frissítésének fogható fel."
Hehe, miért is nem csodálkozok én ezen: [link], [link]
Most már csak arra leszek kíváncsi, hogy elérhető lesz-e a WDDM 1.2/DX 11.1 Win 7-en is, vagy nem.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Pikari
addikt
cö cö cö
maradok az opengl + directx9 fallback kombónál.A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Természetesen kell, hiszen a virtuális memóriát támogatni kell hardverből. Itt az lesz a különbség, hogy a szabványban ez nem egységesen van kezelve, vagyis nem mindegy, hogy milyen gépbe milyen VGA-t veszel. A Radeonoknál mindegy a dolog. Mindig közvetlen érik el az x86 virtuális memóriát, az NV-nél olyan rendszer kell, ami támogatja az AMD IOMMU-t, vagy az Intel VT-d-t, mert az NV nem képes közvetlen elérésre.
A WDDM 1.2 és a DXGI 1.2 extrái visszafelé is kompatibilisek, vagyis azokat a DirectX 11-es rendszerek is élvezhetik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Móci
addikt
Lehet szép csendben egy 'Win8 only' megoldás lesz ebből?
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Angel1981
veterán
A cikket elolvasván nekem majdnem hogy az jött le, hogy a DX11 egy vacak, tele hibával.
Mondjuk amint jön az új API, a régit egyből szinte kötelező cikizni, de a mondandóban ott van, hogy "ez az új aztán tényleg űberbrutálszuprehájper".
Nem hoz lázba, mivel csak játékosként nézem, és ott azt tapasztalom, hogy DX9-nél megállt az élet... -
Youri
veterán
Ahogy olvasom, a 3D mellett az ARM optimalizálás lesz benne. Így meg nem túlzottan izgat, hogy kijön-e win7-re
RTX ON
-
BotaN
senior tag
Tiszta sor és lehet láma kérdést teszek fel, de az nvidia mi a tökömért nem tud venni egy nyamvadt licenszt? Jó gondolom nem ilyen egyszerű, mert akkor már megvette volna, de most ezzel megint ott vagyunk ahol a part szakad, egyik ezt támogatja, másik csak azt... Észre vehetné valaki ha közös utat járnának akkor olyan pénzeket lehetne szakítani mint állat...
http://www.flickr.com/photos/kristofkulcsar/
-
aktív tag
Hát................
Most ez meg mi?Ez a fejlődés?tökjó.2009-ben kizárt csaló tag után kaptam 1 feketét:(
-
wednesday
őstag
A tesszelláció javítása, most akkor nem történik meg, vagy nincs róla még info?
Mert úgy tudom az sem tökéletes, illetve gyakorlati problémák vannak vele DX 11-nél. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az Intel nem adja el neki. Ennyire egyszerű. Az AMD-től is kellene nekik az AMD64 licenc, de korábban már voltak olyan pletykák, hogy ha az Intel odaadja az x86-ot, akkor az AMD sem zárkózik el - megfelelő pénzmag esetén persze.
(#19) wednesday: Nem írnak róla, hogy változik, marad a NoSplit megoldás, de mivel van VSCB, ezért bármelyik gyártó bevezetheti a DiagSplitet, persze az nem lesz szabványos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pikari
addikt
az nvidia rendelkezik x86 licensszel. tudással viszont nem, hogy 100 mhz fölött is stabilan járathassa.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
hugo chávez
aktív tag
Legalább 2009 óta létezik a DiagSplit [link] , de a microfos 3 év alatt nem tudja (dehogynem tudja, csak nem akarja ) belepattintani a DX-be, ehhh.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha rendelkeznének x86 licencel, akkor x86-os CPU-t terveznének. Egyszerűen az Intel nem adja el nekik. Erről még a békekötésnél is volt szó. [link] - "A hat évig érvényes keresztlicensz-megállapodás értelmében az NVIDIA továbbra is gyárthat lapkakészletet az AGTL+ buszt használó processzorokhoz, de nem kapnak jogot az integrált memóriavezérlővel rendelkező CPU-khoz való fejlesztéshez. Szintén fontos része a szerződésnek, hogy az Intel nem adja oda az x86-os utasításkészlet licenszét, továbbá a megállapodás része az úgynevezett Intel Architecture Emulator is, amit a Santa Clara-i óriáscég szintén a saját tulajdonának tekint. Ennek értelmében feltételezhető, hogy az NVIDIA számára az x86 valamilyen módon történő emulálása is tiltott."
(#22) hugo chávez: Valóban, a DX11.1-be már implementálható lett volna. A DX11-be érthető, hogy nem került bele, korábban lezárták a speckókat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pikari
addikt
igen, rendelkezik. az ULI felvásárlásával jutottak hozzá a szűkséges technológiákhoz és engedélyekhez, egészpontosan egy működőképes és valóban létező, gyártott x86 alapú SOC-hoz, és ennek a rendszernek a továbbfejlesztett félkész változataihoz is. Az amerikai hatóságok állásgoflalása szerint a felvásárlás nem akadálya a licenszek továbbvándorlásának, és ezt az nvidia sem zavarta, árulta is sokáig az x86 processzorokat immáron nVidia logóval, nvidia név alatt. Amíg volt, aki vette. A probééma ugyanis az, hogy az nvidia processzorai lassúak, használhatatlanok, és szarok, az nVidia pedig képtelen továbbfejleszteni őket megfelelő tőke és szakemberek híján. AMD64 licenszük valóban nincs.
ja, továbbá a licensz egyszerűen megkerülhető olyan módon, hogy nem hardveresen támogatnák az x86ot, hanem code morphing szerű megoldással, mint ahogy azt a transmeta tette. nekik pl egyáltalán nem volt licenszük.
a valódi probléma az, hogy az nvidia töketlen. az egyszerű gpukhoz képest egy x86 (szerű) cpu akkora feladat, amely meghaladja az nvidia mérnökeinek a képességeit.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
GreenGuy
tag
válasz hugo chávez #22 üzenetére
Majd a W8-ba beleteszik
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ULI felvásárlásával az ULI technológiáihoz jutottak hozzá, szemben az x86 licenc nem örökíthető. Ha valaki mondjuk megveszi a VIA-t, akkor a VIA azonnal elveszti a jogot az x86-os processzorok gyártásával kapcsolatban. Ez történt az ULI felvásárlásánál is.
Linkeltem az előző hsz-ben a cikket. Az Intel az Architecture Emulatort a saját tulajdonának tekinti, és ebbe az NV belement. Ezzel az emulálás is ki van zárva, vagy fel kell bontani a licencszerződést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pikari
addikt
hát épp ezaz, hogy nem veszti el. mellesleg, amúgysem a licensz az igazi akadály.
edit: akkor az nvidia elég bolond
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De elveszti. Hidd el. Az x86 nem örökíthető. Ha az AMD-t megveszik, akkor is újra kell tárgyalni az Intellel a keresztlicenc szerződést. Mondjuk az AMD64 birtokában ez nem nagy dolog, de mondjuk a VIA például azért nem kell az NV-nek, mert az x86-ot nem kapják meg a felvásárlásával. Pedig nagyon jól jönne nekik a VIA elhiheted, de a licencet akkor is az Intellel kell lerendezni, mert a felvásárlással a korábbi szerződések érvényét vesztik, így fel kell újítani őket.
Igazából az NV számára az x86 már mindegy. Lehet hogy régen akarták, de most már elkötelezettek az ARM mellett, és a GPU-ra helyezik a hangsúlyt. Az emulálással nem nyernének semmit, mert marha lassú. Értelme nulla lenne. Ami az NV szemszögéből érdek az a rengeteg CUDA-s program. A soknál is több. Ez a prioritás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pikari
addikt
emlékeim szerint a Globalfoundries-sel amikor hercehurcázni próbált az intel, az amerikai hatóságok két állásfoglalást adtak ki (aki gondolja, az nézzen utána, erősítse meg vagy cáfolja meg, én nem tartogatom magamnál a linkeket):
-az amd érvényes licensszel rendelkezik, és ott gyártatja a processzorait ahol akarja
-a felvásárlások és a vállalatdarabolások nem zárhatják ki az x86 licensz továbböröklését semmi esetre sema gondolatmenet második fele nyilván nem csak az amdre vonatkozik
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
-
afk22
tag
Szerintem tile base leiras picit osszekavarodott . Teny, hogy nem ismerem a pontos mukodeset a mostani mobilokban hasznalt gpu-knak (PowerVR regen pc-kben nyomult ugyan ezzel a technologiaval, az meg remlik), de az alap elve az a tile base megoldasnak, hogy egy pici pl 16x32-os (azt hiszem a PowerVR Kyro ilyet hasznalt) GPU-ba integralt Z buffert es pixel buffert hasznalnak. Ami nagyon gyors irast es olvasast jelent, mert mondhatni mindig minden a cacheben van.
Ahhoz hogy ez hatekony is legyen, meg kell varnia a szinter teljes elkuldeset, es csak utana tudja kiszamolni tile-onkent a kepet. Viszont itt jon be meg egy hatrany, hogy nagyobb a latency a teljes kep kiszmitasahoz, tehat kesobb kapjuk meg a vegleges kepet, annak ellenere, hogy fps-ben nem lesz veszteseg.
Kulon a kartyan valo sortolast nem hinnem, mivel alphas dolgoknal mas eredmenyt ad, egy feluldefinialt sorrendezes. Azt meg a kartya ne akarja eldonteni, hogy en mit szeretnek. Es akkor nem is beszeltem a szinter kozben Z teszt allitasrol, a melyseg pixel shaderbol valo irasarol stb stb.. Raadasul egy game engine alapbol rendezi min objektum szinten a szinteret.
Az hogy eloszor vegignyomja a z buffert es utana csak a lathato pixelekre szamol pixel shadert, az azert nem egy uj talalmany es szerintem nem csak a PowerVR hasznalja, mivel a megvalositasa sem nagy dolog.
A deferred render tudtommal picit mas. Ott az a lenyeg, hogy nem rogton a vegleges szint szamoljuk ki, hanem az adott pixelben elmentjuk a terbeli poziciokat, normalvektorokat es egyeb inkabb a feluletre jellemzo paramtereket, es nem a szinre vonatkozoakat. Majd tovabbi korokben, ezen adatokat felhasznalva tudunk arnyalni. Igy ha az adott szinterben eppen 8 fenyforras van, akkor 8szor megyunk vegig ezen az adaton (csak kepernyon levo pontra kell vegrehajtani es nem az osszes haromszogre). Mig ezt hagyomanyosan egy uber nagy pixel shaderbol lehetne megoldani, amiben van egy ciklus es az vegigporgeti a fenyforrasokat. A deferrednel raadasul szukithetjuk a feny szamitasat, tehat az X-edik fenyt csak egy teruletre szamoljuk amit mondjuk a volumetrikus shadow (stencil bufferes), val jeloltunk ki. Vagy ha tudjuk, hogy egy pici fenyforas csak a kepernyo egy bizonyos teruletet vilagithatja be.
Az sem igaz, hogy mindig a legkisebb z ertek marad meg, mivel a z teszt fuggvenye allithato. Illetve tuttommal ebben a tile base es az immediate nem kulonbozik, mindegyik megcsinalja a z tesztet.
dx9 es dx11 kozott akkora szakadek van, hogy nem is igaz , az mas kerdes, hogy ebbol mennyit tudnak kihasznalni a programozok, es ez latvanyra mire eleg. Raadasul egy jo jatek ma mar nem attol jo, hogy jol nez ki, hanem hogy van igazi feelingje.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyártásra nem. Ott az AMD és a VIA viheti az x86-ot oda ahova akarja. Itt az eladással van gond. Az NVIDIA tervezhet x86-os processzor, le is gyártathatja akárhol, de nem adhatja el! Ez az ami hiányzik számukra, és a kereskedelemben ez fontos dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hugo chávez
aktív tag
Az lehet, hogy nem is baj, hogy a DX11-be már semmiképpen nem lehetett belerakni, mert akkor még a PC-s játékokban eléggé új feature volt a tesszelláció, de, gondolom, mostanra már rengeteg tapasztalat gyűlt össze és ennek fényében jobban lehetne implementálni/használni.
(#25) GreenGuy
Pont arról van szó, hogy a Win 8-hoz jön a DX 11.1 és nem lesz benne, persze, ha kijön a Microsoft új konzolja, akkor utána lehet, hogy kiadják majd a DX 11.1-hez frissítésként, de, az új konzol debütálása előtt nem hinném, hogy lesz "official" DiagSplit támogatás a Win 8-ban.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Nem is annyira rég, még olyanokat olvastam ezen az oldalon, hogy egy darabig (sok év) nem lesz új dx verzió, erre meg máris itt van a küszöbön 11.1 és mintha a 12-ről is keringenének kósza hírek.
Érdekes.
-
kpal
nagyúr
válasz antikomcsi #35 üzenetére
Vajon meddig megy el az a Dx mizéria....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #35 üzenetére
2009 óta nem kevés év telt el ... gyakorlatilag 3 évbe telik a DX 11.1 bevezetése (már ha a Win 8 2012 végén megjelenik). A DX12 csak erős pletyka, mivel nem sokat elégedettek az újításokkal, jogosan. Valszeg egyszer lesz, de nem 2012-ben, a Win 8 megjelenésével.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
válasz Angel1981 #13 üzenetére
Fura. Nekem meg az jött le, hogy gyakorlatilag a 10.1 után ez egy semmi, de a legnagyobb semmi, amit a MS tudott tenni a jelenlegi helyzetben.
Abu85: Ezzel gyakorlatilag rábólint a MS az AMD-féle FSA-ra,
vagy az FSA és a DirectX gyakorlatilag kizárják egymást és ezért nincs értelme a kérdésnek?Úgy értem, hogy ez a hozzáállás arra utal, hogy a MS is szorgalmazni fogja inkább a FSA térnyerését, vagy csak szimplán így tudták kezelni az ARM képbekerülésével keletkezett helyzetet.
(#39): Értem. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az FSA az MS-nek lényegtelen tényező, ha lesz az is jó, ha nem lesz az is jó. Egyébként az FSA jelenleg az OpenCL kiterjesztésének készül, de a C++ AMP-hez is megoldható szerintem. Ha az MS szépen megkéri egy nextgen Xbox szerződéssel az AMD-t, akkor biztos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Én ezt az egész x86 licenszmizériát nem értem. Maga az architektúra nem ezeréves? Meddig érvényes még rá a szabadalom? Egyáltalán pár utasítást hogyan lehet levédeni?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
proci985
MODERÁTOR
apropó: elvileg windows 8 developer preview elérhető, próbálta már valaki, abban már benne van a DX11? az meg milyen már, hogy ph!n nincs hír arról, hogy tölthető a dev preview
éppen jön lefelé, szóval lassan beüzemelek alá egy virtuális gépet, aztán kiderül, milyen lesz.
elvileg az SDKs verzió jön (VS2011el), szóval főleg érdekes lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
cer
tag
Egy ködös gondolat:
A licensz témához: Ha pl. egy új CPU gyártó akarna berobbanni a piacra és x86-os processzorokat szeretne gyártani és persze ELADNI, akkor ezt az Intel licensz értelmében csak gyárthatja, ELADNI már nem adhatja el?
Tehát végülis míg licensz kérdésben nem állapodnak meg, addig nem lehetne új CPU brand?Mellesleg ez is érdekelne #40
[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
az utasításkészletre asszem 80486ig már nincs védelem AMERIKÁBAN.
persze azért is hülyeség ez a licenszeskedés, mert a világ over9000 országában nincs is olyan, hogy x86 licensz...
amúgy,
épp egy másik fórum másik topikjában épp valakik az nvidiát fikázzák, hogy x86 nélkül meg fog dögölni, meg az arm egy lufi, meg egy ilyesmi. ÉS mindenki teljesen mást mond, hogy az nvidiának milyen licenszei vannak/nincsenek, mit csinál/nem csinál/stb. Úgyhogy én ebben témában asszem inkább elkussoltam, és várakozó pontra helyezkedem.
És nem portolom a szoftvereimet se ARM-ra egyelőre. Majd meglátjuk, mit hoz a holnap.[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
vanye
senior tag
Nem egészen DirectX-re vonatkozna a kérdésem, inkább Win8-as lenne: valahol olvastam, hogy a nyolcas verzió képes lehet XBOX 360-as játékok futtatására. Ennek mekkora a valószínűsége? Mert fícsörként nem lenne utolsó, az biztos. (Ugyanakkor jobban belegondolva egy fix hardveres dobozt kellene egy x-variációs lehetőséggel összerakott PC-nek "emulálnia", ahol utóbbit nem is lehet direktben programozni stb.)
Stern des Südens!
-
Pikari
addikt
nem fogja a meglévő xboxos játékokat futtatni. technológiailag nem kivitelezhető az emulálása (kéne még hozzá vagy összesen 40 gigahertz (vagy még 20 processzormag ))
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Sz.Miki
őstag
Most ki ne találják már, hogy új directX=új windows vásárlás.... Érdekes az xp ready volt jó pár directX verzióval ez az egész csak marketing...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletben megoldható. Gyakorlati szinten emulálással működne, vagyis a legtöbb gépen csak kirakatfícsőr lenne. Ráadásul az emulálás nem egyszerű dolog. Nem kevés hibát tartalmazhat az ezért felelős program. Valószínűleg grafikai butításokra is szükség lenne. Nem tartom valószínűnek, de az elméleti alapok kétségtelenül megvannak hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Crohn betegség
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- GTA V
- LEGO klub
- Elektromos autók - motorok
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- PALIT RTX 4080 16GB GDDR6X JetStream- Új, 2 év garancia - Eladó!
- PNY RTX 4080 16GB GDDR6X TF VERTO Edition - Új, 2 év garancia - Eladó!
- nVidia Quadro RTX A4000 16Gb GDDR6 256bit
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
- Zotac RTX 3080 - AMP Holo LHR 12GB (Garancia 2025.05. + 2 év)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest