- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- 27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
- Modding és elektronikai kérdések
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Aktív témák
-
faster
nagyúr
Kezd olyan lenni a Geforce FX széria, mint a Forma1.
Gyorsul-lassul-gyorsul-lassul.
Még jó, hogy az én öreg GF3-as kártyámat ez nem érinti. -
Genialis
aktív tag
Durva dolgokat tud ez az Nvidia. Akkor járnánk a legjobban, ha elmennének az ATI-hoz drivert írni...
in4m8ion 1ts 2 B 3
-
bLaCkDoGoNe
veterán
LOL :D
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
L3zl13
nagyúr
''Az NVIDIA állítása szerint a GeForce FX megjelenését követően a cég driverei tartalmaznak egy valós idejű compilert, amely grafikus processzor felépítésének megfelelően alakítja át programokat.''
Sajnos a compiler egyenlőre csak a 3dmark-ot támogatja, de hamarosan várható más teszt programok gyorsítása is. Játékok támogatása előre láthatóan nem várható... :UAki hülye, haljon meg!
-
iguana
őstag
ez már hanyadik felvonás? kezd már tele lenni a bakancsom, hogy hol az ATI, hol az Nvidia trükközik, sír, fröcsög, röhög stb.
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
-=V3rthil=-
őstag
Szánalmas... Mondjuk érthető, az NV próbálja menteni a menthetetlent... De akkor is szánalmas... :(
hey-ho-let's-go
-
-=V3rthil=-
őstag
Bár itt lenne már... Jó lenne, ha végre megint versenyképes lenne az NV is...
hey-ho-let's-go
-
e-biza
őstag
én hiszem hogy ez nem alkalmazás-specifikus optimalizácio, nem hiszem hogy kétszer u.abba a gödörbe lépne az nvidia, s mindenki tudja hogy mi a gond a GeForce FX-el: a 4x2 felállás. Ezen lehet driverrel segiteni.
az nVidia hivatalos álláspontja:
''NVIDIA said that the Unified Compiler technology tunes DirectX 9.0 execution on the GeForce FX GPUs, and can be used to correct any similar conflict that arises with future APIs. NVIDIA indicated the Unified Compiler as an automatic tuning tool that optimizes Pixel Shader performance in all applications, not just on specific ones. Officials from NVIDIA again stressed today that one of the things the Unified Compiler does is to reinstruct the order of lines of code in a shader. By simply doing this the performance can increase dramatically since the GeForce FX technology is very sensitive to instruction order. So, if the re-ordering is not happening NVIDIA’s GeForce FX parts have a performance penalty.''
Tudjuk hogy a 4x2 nem feltéltenül lassabb megoldás csak úgy kell drivert irni hozzá.Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
faster
nagyúr
Kíváncsi vagyok, ebben a patch háborúban ki fog hamarabb kifáradni, az NVIDIA vagy a Futuremark?
-
engusz
veterán
Pont fordítva lenne értelme a dolognak. Az ATI driver részlege mehetne tanulni az nVidia-s driver készítőihez. De talán meg is történt. Mivel már ATI-hoz is van normális driver. :P
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
Szerintem az akinek több pénze van vagy okosabb. Esetleg egyszerre mindkettő. Nekem az a véleményem, hogy a Futuremark kicsit morci az nVidia-ra és több dolog fűzi jelenleg az ATI-hoz. Valamint ez a ''tényleg csak a videókártyát teszteljük'' effektus lehet, hogy megdőlne, ha valóban számítanának a driver optimalizációk. Ami köztudott, hogy az ATI-nál kevés, míg az nV oldalán annyival több.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
hunluigi
senior tag
Ez kész kabaré... Én mint NV-s tulaj (Nem nem a cégre értettem hanam a karira) kissé sértve érzem magamat... :) a 1,5 ért)
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
hunluigi
senior tag
Már ha botlás volt a botlás és nem az év dobása... persze ezt csak az idő és a szoftvergyártók izlése dönti majd el... :O Az a fránya emberi tényező...
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
Notes
senior tag
Az nekem se' tetszene, ha valaki szétkürtölné, hogy sok pénzé' árulok gyenge kártyákat. :D
Lassan már ott tartunk, hogy minden komolyabb játék mellé egy külön rá 'optimalizált' Detonator lesz a telepítő CD-n.Romanes eunt domus!
-
e-biza
őstag
arra kiváncsi vagyok, kineknem érdeke hogy jol fusson egy adott játék? most nem az nv-futuremarkrol van szo hanem Rólatok. szoval kit zavar ha valami gyorsabban fu, s nem feltételnül képminöség rontására megy?
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
rudi
nagyúr
Ha megfigyeltétek a nagyobb HWoldalak már ''bodták'' a 3DMarkot a VGAtesztjeikből.
Az a perkompiler vagy micsoda éppen arra való hogy az nv35 regiszterhiányos rendszerét hozzáigazítsák a dx9 (és R350) regiszterigényes formájához. Az hogy a futuremark nem tud megfelelő tesztproggit csinálni az meg szerintem az ő bajuk, nemtom miért fúrják az NVt.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
e-biza
őstag
egy nagyon fontos rész kimaradt a hirböl, az ATI nyilatkozta:
It's been claimed that Futuremark's changes have disabled compilers. This is complete nonsense. ATI has had a compiler since CATALYST 3.6 and it didn't have any problems with Futuremark's changes. Shader replacement and compilers are completely different operations.
a háboru folytatodik :)Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
rudi
nagyúr
Engem az zavarna (ha lenne pénzem rá) hogy a game 120FPS helyett 150FPS-t tud de akár egy fikarcnyival is randább a képe.
Közepes vagy lassú kártyáknál viszont sokkal többet ér az ''optimalizált'' kép 30FPSel mint az eredeti 20FPSel.
Képminőség összehasonlítgatásánál viszont rá kellene koncentrálni valahogyan a mozgóképekre is mert pl az AF csalások (''optimalizált'' trilinear vagy trilinear csak level 0-n) legjobban mozgásban jönnek ki.
Szerintem a júzereknek meg kéne tanítani hogy a performance/speed/fast és társai beállítások ugyanúgy minőségromlást okoznak mint az alacsonyabb felbontásra váltás.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
e-biza
őstag
igen, egy quake3 esetén :) ahol már 200 fps felett járunk, szoval oda nem kell minöségbeli rontás hiszen neke is elég lenne a 100 fps ha kristálytiszta a képe. a többi játéknál meg ahogy emlitetted jobb a 30fps mint a 20 :) legyen egy kis minöségrontás képen de legalább menjen a játék. egy a gond ezzel a szuper gondolattal. sajnos kénytelen az nvidia kiadni a q3-ra is optimaliált dolgot mert tesztelnek vele játékot. gondoljunk csak bele: user megnézi a honlapokat, keresi a gyors kártyát, látja hogy q3-bgan 250fps, mig a másik kártya csak 200fps. leszüri magának hogy a 250 a jobb, s megveszi a 250-es kártyát. persze lehet azt irogatni erre: aki hülye az vessen önmagára, de sajnos sok ilyen hülye van szvsz.
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
Cirkumflex
csendes tag
''Optimalizálás'' címszó alatt ilyesmire kell gondolni (sikerült megszereznem az NVidia driver forrásából a titkos részt...)
If pixelshader$ = 3dmarkshader$ then
pixelshader$ = 10programozóáltal_1hónapalattlegyártott_pixelshader$
Namármost ezt az Nvidia nem fogja megcsinálni minden egyes játékra, ahhoz nincs elég fürgekezű indiai programozója, tehát a benchmark gyors lesz, a játék meg nem... -
e-biza
őstag
a trilinear igaz, hogy menet közben nagyon látszodik nem ártana javitani rajta még egy kicsit. ehhez nem lehet mit hozzáfüzni, kaki a minösége :D
Cirkumflex: én igy érteélmezném ezt a fajta optimalizációt:
if 8_1_pixel_shader_20 then use_4_x_2_pixel_shader_20 és ez játék esetén is.Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
rudi
nagyúr
válasz Cirkumflex #25 üzenetére
Kár hogy vannak még tesztelők (toms, anad és társaik) akik az EREDETI q3al mérnek. Igaz hogy még ma is jönnek ki játékos erre a motorra, de akkor már inkább RtCW (bár ezel NVgondok vannak képminőségben - digit-life) vga SS:SE vagy az új Call of Duty.
Cirkumflex: ''If pixelshader$ = 3dmarkshader$ then'' a lényeg a then után jön. Szerintem ott akár olyan szofisztikált kód is lehet amiért az ATIs driverfejlesztők fél életüket (Half-Life :D ) odaadnák. Olvasgattam NV30 és NV35 elemzéseket okosaktól és nem reménytelen a kártya. Olyan nemakármilyen flow control-t tud hogy IHAJ! ATInak szerencséje hogy brútforszban lenyomják Őket.
Hogy mire képes az NV azt majd megláthatjuk az 5700Ultránál...Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Sav
tag
Most egyértelműen az Ati van előnyösebb helyzetben, akkor nem értem, miért kell az nVidiának [b]csak azért is[/b] vissza-visszaszólni. Ha para van, jobb meghúznom magam vagy/és békejobbot nyújtani, nem így gondoljátok??!
Ez a cég saját maga alatt ás gödröt komolyan mondom!ASUS-P5KC; Q-6600; INNO3D 8600GT; 2GB Kingmax 800Mhz
-
e-biza
őstag
[L]http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/1003/itogi-video-gallery-bugs.html[/L]
ez jutott eszembe mikor az NVgondokrol irtál :)
Miért is lesz olyan nagy szám az 5700 Ultra?
Mi az a flow control? :)
válaszodat elöre is köszönöm.Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
-
Cirkumflex
csendes tag
Az NVIDA problémája az, hogy az NVx architektúrája egyrészt:
- többet tud, mint a DirectX ajánlás ( pl. hosszabb lehet egy shader stb), amely pozitív tulajdonságokat egyelőre nem használ ki semmi..
másrészt nem illeszkedik a DirectX-hez annyira mint az ATI, ezért MINDENÁRON optimalizált kódra van szükség a maximális teljesítmény eléréséhez.
Jelen esetben a kódot optimalizálni igen nehéz lehet, akár egy program esetében is.
A megoldás egy általános,jó hatásfokú optimalizáló fordító ( utasítás, regiszterátrndezés stb.) lenne. Azért ilyet nem nagyon könnyű csinálni pl. az Intelnek az Itanum-ra 5 év alatt se sikerült összehoznia egy ilyet (ami van, az nagyon jó SpecMark-ot fordít és kész), úgyhogy lehet drukolni az Nvidia-nak egy kicsit. -
e-biza
őstag
válasz Cirkumflex #31 üzenetére
Unified Compiler Technology
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
rudi
nagyúr
Hogy miért is mindig digit-life/Xbit Labs tesztek jönnek elő amikor komolyabban fókuszálni kell egy témára...
Stílszerűen: [L]http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv38-36.html/nv38-36.html[/L]
Ha ránéztek az NV36 adatlapjára:
3 verex egység (rv350nél csak 2) +50%
2×450MHz memóriabusz (rv350nél 2×300) + 50%
ha pixel shader témára kerül a dolog akkor még van lemaradás de talán éppen ez az új compiler oldja meg a dolgot.
olvasgattam a 3dcenter, beyon3d, digit-life NV30/35el foglalkozó cikkeit és ott írták hogy az nvidia architektúrája kevesebb bemeneti rehisztert használ mint az ati chipje (a dx9 is sok bemeneti regisztert feltételz). Egy jó compiler (fordító, ami meghatározza ki milyen sorrendben kerüljön feldolgozásra) sok rehisztert tud spórolni.
A flow control szintén ezzel kapcsolatos, durván olyasmi hogy a pixel/vertex shader ciklusokat kívülről lehet vezérelni, így ha mondjuk a futószalagon csak az egyik renderelőre van szükség a feldolgozásnál akkor nem kell átpaszírozni az adatot a másikon is, ki lehet lépni a futószalagról. Ati cuccainál nincs ilyen(nem is nagyon kell mert nem sok értelme van a 8/1 miatt).
Még egy dolog ami miatt fennakadás lehet, az hogy van valami ütemező ami csak akkor engedi feldolgozni az adatokat ha mind a 4 futószalag ''be van tárazva''. Ez azért jó mert általában 4pixeles csomagokkal (quadok) dolgoznak a VGAk (egy textúra bilin filterezésénél ennyi subpixelből számolódik a pixel színe). Eltömődés jön elő ha egyik futószalag lassabb és a többieknek várni kell mire megint felszabadul. Ilyen esetekben is hasznos egy jó ütemező.
A sokadik dolog ami az NV mellett felhozható (szerintem talán hátránya is) a pixel/vertex shader 3.0 támogatás. Programozhatóbb az architektúra, szóval jobban emészti mint a mai ATi chipek. Szerintem hátrány mert ma még kihasználatlan de talán az NV rá tudja bírni a fejlesztőket hogy hanyagolják a ps 2.0-t és máris a 3.0ra fejlesszenek.
Volt régebben ezzel az NV esetleges nyámása a programfejlesztőkre témával kapcsolatos topic, keresd meg.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Engem azért érdekel az 5700U, ez lesz az utolsó érdemes tagja a mostani NV3x sorozatnak. Valójában ez az első új chip a piacon az rv350óta (r380, nv38, rv360 mind csak steppingváltás/frekiemelések voltak).
Nekem is ATIm van. Tavasszal tervezek újat venni középkategóriában és az sem kizárt hogy 5700U lesz akkor már remélhetőleg 150-160USD közelében.
Nagyon várom már az új ati/nv chipeket. Kíváncsi vagyok milyen pipeline kiosztás lesz...Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Egyszerűbb talán de a tervezés elején nem lehetett látni hogy a 8/1 vagy a 4/2 lesz jobb. Az elődök 4/2ről és 2/2ről indultak szóval 4/2 vgay 8/2 lehetett a kiindulás, a 8/1 talán rizikósabbank tűnt, nemtudom...
Regisztert kívűlről bajos berakni tervezési oldalról. Egyszerűbb jól megPRezni a kártyát és a következő generációra gyúrni...
Másik dolog hogy az NVnek nem is nagyon van szüksége + regiszterekre mert ott van a cg shader programozó nyelve ami regisztertakarékosan kódol és állítólag ezzel fordított kód egyforma gyors NV és ATI kártyákon is (tudtommal Aquamark3 van ilyenben). Innen kezdve NV ''megkenheti'' a programfejlesztőket hogy használjanak cg-t a hivatalos dx9-es HLSL helyett.
Ha belegondoltok ez mert azon az ''anti shader day'' nak keresztelt NV tech fórumon. Ott volt az Electronic Art, Ubi soft, EPIC és még jópáran a meghatározó fejlesztők közül. Ha a Stalker, UT2004, doom3 rendesen fut majd NV chipekkel akkor talán nem is fognak annyian bánkódni a megkésett intrikus HL2ért... PR...Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
veterán
- Te hol láttál AnandTechen Q3 tesztet? Én legutóbb az NV30-nál, és az nem ma volt...
- '' ATInak szerencséje hogy brútforszban lenyomják Őket. ''
Ezt nem feltétlenül írnám a szerencse rovására, ők sem random generálják a GPU-ikat.
- Re: brútforsz... na neee, ki használ überfrekvenciákat és méregdrága memóriát a kettő közül ?! Azért ezt nem kellene ám...And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
rudi
nagyúr
ATInak abban van szerencséje hogy ők a 8/1es utat választották és az nV a 4/2-t. Nem vagyok benne meggyőződve hogy előnyben lenne-e az ATI ha az NV30 annak idején 8/1el jött volna ki.
brute force - nyers erő - szilikonnövelés
8 futószalag 4 helyett a 8 darab renderelőhöz.
Olyan ez mint az összeadó áramkör:
1. lepakolunk 8darab összeadót ami 8 bitet egyszerre összead egy körben, lekezeljük a túlcsordulásokta, pakolunk minden összeadóhoz regisztert és elhasználunk 8ALU+8REG+7shift mennyiségű tranzisztort és felületet
2. lepakolunk egy darab egy bites összeadót és hozzá egy regiszert. Visszacsatoljuk az összeadó eredményét a bemeneti reiszterbe, felhasználunk 1ALU+1REG+visszacsatolás felület de 8× lassabb mint az előző példa.
Sarkítva ilyen eltérés van a 8/1 és a 4/2 között.
Az a brute force amit Te emlegetsz már mentsük a menthetőt brute force (kártya szinten), én kicsit mélyebben gondoltam (chipszinten), viszont Neked is igazat kell adni mert a 900MHz-s DDR2 kicsit so(k)k egy középkategóriás vason. Másik oldalon az ATi közepes chipje nagyobb frekin megy mint az NV konkurens.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
veterán
Ezek szerint én értelmeztem félre a brute force-t.
Nálad: erősebb architektúra tervezése.
Nálam: ''alapból'' gyengébb architektúra kompenzálása gyári tuninggal.
Ismét csak szerencse: mit gondolsz, ATi pénzfeldobással döntött a 8/1 mellett?
TE melyiket választanád az általad leírt variációk közül? Szerintem ha van két lehetséges út, amelyikből az egyik könnyen járható és gyors, míg a másik problémás és eredendően lassú, akkor egyértelmű a dolog. És ha több tranyó kell is hozzá, attól még az nem brute force, hanem common sense, mert okos ember nem nehezíti a saját dolgát feleslegesen. ( BTW, melyik chipen hány tranyó van? Ki szenvedett hőleadással a 0.13 ellenére? ... )
DDRII: hát igen, ez nagy tüske a körmöm alatt, ezért is várom a non-Ultrát annyira. Ráadásul állítólag ezek a korai DDRII-k még jobban is melegszenek, mint a sima DDR.
Na mind1, a ''négyes'' chipek úgyis új lappal indulnak, majd meglátjuk. :)And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
rudi
nagyúr
Nem döntött az ATI sem pénzfeldobással (remélem) csak követte a dx9 utat. Az NV meg gondolom bízott az akkor már fejlett cg-ben és abban hogy együtt csinálják az MSel a dx9 magas szintű nyelvet, ami szintén cg forma lesz.
Mindenki a chiptervező világban a 2. veriációt választja. Amit írtam az csak egy nagyon durva sarkítás (nem egy ütem alatt végez az 1. sem csak durván 8szor gyorsabb). HATALMAS jelentősége van a tranzisztorszámnak egy komplexebb chipnél. A másik dolog hogy nem is tudnának a mai RAMok és más elektronikák egy 1. példában leírt összeadót eteni.
Tranzisztorszámban valahol 120milla körül jár mind a két fejlesztő, de NV tudtommal nem integrál TVout vezérlőt a chipekbe.
0,13al azért szenvedtek mert akkor még a partnerük (TSMC) nem bírt egy olyan technológiával ami 0,13on ki tudott volna produkálni egy 120millás chipet. A másik dolog meg hogy 400MHz-n ment volna rendesen, de jöttek az elborzasztó eredmények a 8/1es ATI chipektől, ezért vitték fel 500ra és itt már gondok voltak. Ebben is szerencsés volt az ATI hogy nem állt át 0,13ra, így nem kellett egyszerre foglalkozniuk az új architektúra és új méret problémáival. Megcsinálták az r300at, kicsit finomítottak az r350ben, lefelezéték az r350et és elvitték ahhoz a céghez aki már az NV3x chipeken begyakorolta a 0,13at.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Alan
aktív tag
Ez a hír rendkívül egyoldalúan mutat be egy kétséges megalapozottságú állítást az nVidia részéről, amelyet az 1. és a 3. bekezdésben a szerző ténnyé minősít át.
A Futuremark képviselője világosan kijelentette, hogy ők semmi mást nem csináltak, csak némileg átrendezték az utasítások sorrendjét - tehát szó sincs a ''compiler letiltásáról'', egyszerűen azt akarják megakadályozni, hogy valaki a tesztprogram közismertté vált shader programjait a meghajtóprogramjával felismertesse és lecserélje egyedi, előre beoptimalizált programokra, mert ezzel becsapja a vevőket, akik azt hiszik, hogy ilyen szintű sebességre, optimalizációra számíthatnak majd minden játékban.
Ha nem is mindenben, de ebben én abszolút egyetértek a Futuremark-kal, ugyanis azzal senki nem ér semmit, ha a videokártya-gyártók a tesztprogramokra optimalizálnak.
Ezért mondom, hogy a hír igen félrevezető és azt tartanám tisztességesnek, ha átírnátok, egyenlő helyet szentelve az állításnak (nVidia) és a cáfolatnak (Futuremark), világosan megjelölve, hogy egyenrangú, általatok nem ellenőrzött valódiságú kijelentésekről van szó.
A 4. bekezdés (amit valószínűleg erre a célra szánt a szerző) abszolút nem tartalmazza ezt, egyáltalán nem derül ki belőle, hogy a Futuremark szerint itt nem az (egyébként remek elképzelést jelentő) optimalizáló compiler kikapcsolásáról van szó, hanem kifejezetten egy adott alkalmazáshoz ''bedrótozott'' shader-ekről, amiknek a használatát - ha ez valóban igaz - az nVidia kemény, a Futuremark-kal szembeni vádaskodó hazugsággal próbálja leplezni.
Gondolom, előbb-utóbb napvilágra kerül a vitatott shader-ek kódja és akkor kiderül (ki lehet próbálni), mi a valódi helyzet. Ne állítsátok úgy be, mintha ez már megtörtént volna, méghozzá az nVidia állítását (compiler szándékos letiltása)igazolva.
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK