Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gorgo24
tag
Érdekesen hangzik! Kiváncsi vagyok elkészülnek e az év második felére vagy tolódik a jövő évre.
-
Joco
aktív tag
Most kezdődhet a 2-3 hónapos spekulálás, amitől mindenki lázban ég, közben a legtöbbeknek még 1,5 mire hasonló kártyájuk lesz
Különben ha a cikkben sugalt irányban haladnak, akkor egyre nagyobb lesz a szakadék a két gyártó között. Nekem valahogy ez a brute-force-os vonal nem igazán szimpatikus, bár gondolom ennek is lesznek híve. Még jó hogy itt a nyár és nem ezzel kell foglalkozni, szeptemberre meg szinte minden kiderül''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
(Kolombusz)
veterán
Érdekes lesz, az biztos.
-
Ribi
nagyúr
Cikkben elhangzott hogy nem feltetlen kell kihasznalni a dinamikus pipa kiosztast vagy mit. Ezek szerint egy regi kartya is teljesen megfelel a celra. Vagy tevedek? Es mi ertelme kihozni egy kartyat amire nincs dx10 ?
Mar kezdek belezavarodni ebbe a kavarasba -
rudi
nagyúr
Igen, kezdesz. Két teljesn különálló dolog a DX10 és az unified shader.
A DX10 dióhájban annyit jelent, hogy a VS és PS egységek közé beraknak egy GS egységet és ennek a háromféle feldolgozónak az összekötése más mint a korábbi vol.
Az Unified Shader architektúra annyit jelent, hogy a VS, PS (és DX10-ben a GS) számolásokat ugyanazok a hardverelemek végzik.
Lehet valami úgy is DX10-es, hogy külön hardverrésze van a VS, GS és PS dolgokhoz és lehet valami úgy is Unified Shaderes, hogy nem boldogul a GS-ekkel.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
-
VargaI
senior tag
az úgy volt, hogy idén már lesz vista, de szerintem nem azt nem játszák meg a VGA gyártók sem ATI sem nvidia, hogy addig ott tartogassanak egy új chipet, mire microsoft végre összevakarja magát és kijön az új oprendszer, mellesleg az r600-ról ATI azt nyilatkozta, hogy az egy dolog, hogy USM-es a kari, de ''ez lesz az eddigi leggyorsabb DX9-es VGA amit látott a világ'' - no majd meglátjuk (fogyasztás is társulna hozzá bőven, meg melegedés is )
viszont ha nvidia tényleg megjátssza két g70 összrakását egy lapkára ahogy pl Intel is csinálta akkor az dúrva lesz, azt meg nem hiszem a jelenlegi technológia mellet meg tudnák oldani egy 48 pipe-os kari megfelelő szintű kihozatalát több mint 500 millió tranyóval, vagy legfeljebb a selejtből meg szépen összerakhatnák a közép kategóriát is, de így is kétlemAz idő pénz, az egyetem idő, hülyeségekre meg nem költöm a pénzem. - - - - - - - - ''The answer for the ultimate question is: 42.''
-
FehérHolló
veterán
Ha jól emlékszek, a DX10 csak támogatja az unified shadert (nem kötelezően azt használja/használtatja). Tehát attól még, hogy egy kártya nem unified shaderes módszert alkalmazza, lehet még DX10es.
Javitsatok ki, ha tévednék, mert 3 napja nem aludtam.Skynet is real. It's called Google.
-
Szlovi
aktív tag
Meglehetősen visszafogottan nyilatkozik az nVidia és csak nagyon kevés infót ad a következő generációs gafikus processzorairól. Sztem itt valami nagy dobásra készülnek és nem akarják elkiabálni,nehogy úgy rárjanak,mint az ATi anno az X1800-asokkal.
Úgy hogy,sok sikert nVidia!!!!! -
VargaI
senior tag
maradjunk annyiban, hogy olyan sokat azért ne , mert kicsit kezd elbillenni a mérleg nyelve az egyik oldalra, ami a vásárlóknak előbb utóbb nem tesz jót, viszont ATI-nak meg elméletileg ugye xenon miatt van már hasonló chipje, így remélem, hogy most már összejön vmi nekik is, azt akkor jó kis verseny lenne megint
viszont ami aggasztó az a fogyasztása ezeknek a kariknak, és ha lehet hinni a neten keringő kósza híreknek, akkor USM még többet fog fogyasztani , állítólag nvidia erre hivatkozva, hogy gyártástechnológiailag még nem igazán oldható meg az USM, pont emiatt nem is erőlteti a dolgot (vagy csak éppen ők nem tudják megoldani, vagy nem is akarják , mondjuk neki jó a jelenlegi architektúra is, mert bevált rendesen), de majd meglátjuk, mi lesz a dologból
[Szerkesztve]Az idő pénz, az egyetem idő, hülyeségekre meg nem költöm a pénzem. - - - - - - - - ''The answer for the ultimate question is: 42.''
-
Ribi
nagyúr
Ezek szerint amig nincs dx10 addig a GS kihasznalatlan lesz. Nvidia meg sunyul. Hat ez pofastlansag. Szegeny juzer meg nemtudja hogy mit vegyen es mikor
-
-
Integra
titán
előbb utóbb úgyis 800w-os táp kell
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
rocket
nagyúr
2x250 millio tranzisztor csak matek szinten egyenlo 500 millioval
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TomLion
tag
http://www.theinquirer.net/?article=21827
az infok még kb ezen a szinten vannak.. semmit sem lehet tudni..
Engem jelenleg a fizikai proccban rejlő lehetőségek sokkal jobban érdekelnének, szerintem az idén karácsonykor még ez lesz a sláger, nem a Dx10''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''
-
Ribi
nagyúr
-
TomLion
tag
Azt gondolom, hogy az óriási méretű átalakítás csak a párhuzamosításból adódhat, szinte biztosra vehető, hogy a jelenlegi architektúra átalakul a USM-nek megfelelően, ezt megduplázzák, kap egy óriási (vagy két) regisztertömböt (sok tranyó) és kész a G80.
Ennek ára és technológiai kidolgozottsága kezdetben szöges ellentétben fog állni egymással..
Valószínűleg a Dx9 API-ben mutatott számítási teljesítmény (persze csak megfelelő illesztőprogram megléte esetén ) nem lesz piskóta..''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''
-
rocket
nagyúr
65nm gyartas nelkul eleg irrealis az 500 millio tranzisztor 1 core-nak, 65nm-es gyartas gpu szinten meg eleg korainak tunik szeptemberre, szerintem valami 1 nyak 2 chip, vagy 2 nyak 2 chip (mint a gf7950gx2) megoldas lesz, es az nv marketingesei a ''dual core'' szlogennel jonnek majd elo
Majd kiderul addig is lehet talalgatni."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Thom!
veterán
namost ha nem szükséges feltétele SM4.0 akkor mi található a DX10-ben?
VS/GS/PS 3.0??
Vagy mi a SM4.0?
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz (Kolombusz) #25 üzenetére
Már miért ne mernék?
-
(Kolombusz)
veterán
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Szerintem halva született ötlet lenne. -
faster
nagyúr
válasz (Kolombusz) #30 üzenetére
Hallottál már a 7950-ről?
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Ha új a gyártástechnológia, akkor nem kétszeres a fogyasztása a mostaniaknak. És nem tuti, hogy az SLI-vel oldják meg. -
Loretto
veterán
Örült rohanás ez. Bár nem emlékszem pontosan de az x800 ill. a 6800, mintha egy jó éves ciklus után jöttek volna nemde? Mostanában meg...
Soirée...
-
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve] -
rudi
nagyúr
Tessék ne keverni a szezont a fazonnal!
A DX10 = SM4.0 = VS/GS/PS felépítés + no cap limits + seregnyi egyéb = szoftveres dolgok
Az USM egy lehetséges hardveres megvalósítása a shadereknek (akármilyeneknek, modelltől függetlenül).Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rocket
nagyúr
válasz (Kolombusz) #25 üzenetére
Mar most is ezt csinaljak 7900gx2, 7950gx2, nem igazi dualcore-ra gondoltam, az csak a marketing szlogen lesz
R580 384 millio tranzisztor 90nm-en, rengeteget fogyaszt es nagyon melegszik, szerintem 500 millio tranzisztoros single core teljesen irrealis meg 80nm-en is, nem lehetne huteni se, 65nm meg korai.
Szoval a logika szerint nem illik a kepbe ez a dolog, de cafoljak meg a logikat ha tudjak"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Lord Zero
addikt
[link]
''the chip will be DirectX 10 compliant of course but it won't have the full implementation of Shader Model 4.0. It won't do the unified Shader but it will be Vista ready'' - mit jelent az, h nem lesz full implementation? akkor milyen lesz?nem, mindegy
-
rudi
nagyúr
Egyértelmű, hogy keveri. Soha semmi köze nem volt egymáshoz a shader modelleknek és hardveres megvalósításuknak. A Shader Modell a DirectX-hez tartozik, a hardveres felépítés (unified vagy dedicated shader) az architektúrához. DX10 doksikból azért nem derül ki semmi az USM-ről mert semmi közük nincs egymáshoz.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
-
rudi
nagyúr
Távolról sem erről va szó. DX10-ben NINCS RÉSZLEGES TÁMOGATÁS! A fejlesztők szempontjából éppen ez az egyik nagyon fontos előnye! Vagy DX10-es valami, vagy nem, feles implementációk nem elfogadottak, nincsenek cap limit jelzők stb.
Az NV esetében arról van szó, hogy a VS/GS/PS felállást nem USM-vel oldják meg, hanem másképp (Faud ezt érette félre - gondolom lusta volt átrégni magát a DX10 dolgokon, mert tényleg jól szét vannak szórva). Hogy hogyan azzal kapcsolatban csak spekulálhatunk.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
AMD Power
titán
Ez a VGA szektor olyan gyorsan fejlődik, hogy egyszerűen nem is tudom követni. Komolyan mondom ,néha egy-két mondatot 2x is elolvasok , hogy értsem!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-