Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
Aktív témák
-
twollah
nagyúr
Lesz dupla kave, eszpresszo, es tejeskave.
Amugy van vkinek vmi lovese arrol, hogy mit jelent a virtualis mobilszolgaltato kifejezes? -
col
addikt
Virtuális mobilszolgáltató: Szerintem az, amelyik csak úgy néz ki, mint a mobilszolgáltató :)
Soroljak példákat?
Amúgy eszméletlen, mire nem képesek a reklám érdekében...
Belegondoltam: Family Tschibo - családi mobil.
Az erősebb viszi mindig magával a telefont :))Si Vis Pacem - > Parabellum. //// Iphone 6 Plus valamint egy Iphone SE (2022)
-
jeges
senior tag
''Szakértők szerint jó esély van arra, hogy ez a fajta konstrukció Európa-szerte elterjedjen, tovább fokozva a mobilpiaci árversenyt''
már melyik fajta konstrukció? kvázi-ügynöki rendszer a mobil-szolgáltatás piacon?
mit jelent vajh a ''saját neve alatt'' kifejezés? megjelnnek a tchibo-tel.kártyák, amik paramétereikben megegyeznek a ''nagyker'' feltételeivel? vagy ezeket a feltételeket is maga állítja össze csomaggá a forgalmazó?
(mondjuk ebben én nem látom az árverseny erősödését. max annak a lehetőségét, hogy ''testreszabottabban'' lehessen kialakítani a csomagokat, de ettől óccsóbb nem lesz a telefon) :F -
csiga997
őstag
Az ügynöki rendszer.
Saját neve alatt: a SIM kártyára az lesz írva: TSCHIBO. Az telefon meg azt írja ki O2. :D A virt. szolgáltató számára az előny, hogy nem kell törődnie a befektetett infrastruktúra megtérülésével, csak azzal, hogy a nagy tételben olcsón megvásárolt szolgáltatást mind eladja. Akár még a tényleges szolgáltatónál is olcsóbban. A (tényleges, fizikai) szolgálatónak meg azért éri meg, mert nagy tételben eladja a beszélgetésidejét, előre kialkudott áron, és a további értékesítéssel nem kell törődnie. -
csiga997
őstag
Anélkül, hogy ismerném a konkrét üzleti modellt, azért van erre lehetőség. Pl. az O2 elad 1,000,000 perc beszédidőt a TSCHIBO-nak mondjuk az önköltség+20%-ért. Ez még mindig mélyen a kiskereskedelmi ár alatt van, persze. Keresett raja 20%-ot úgy, hogy egy csomó járulékos költségtől, pl. kereskedőhálózat fenntartása, számlalevelek szétküldözgetése, stb. megszabadult, illetve ezeket az ügynökre továbbhárította. A TSCHIBO a beszerzési árra ráteszi a maga kikalkulált hasznát, majd árusítani kezdi, vagy a kávézaccba rejti, ez már mindegy. A lényeg, hogy a meglévő erős terjesztési csatornáit részben ki tudja használni, ezáltal olcsóbb. A felhasználó meg megveszi és örül. Persze a tarifacsomagok itt is rafináltak lehetnek, pl. felhívsz egy másik tschibo-sat, mondjuk 0.1€/perc, viszont ha bárki mást, akkor meg 1.5€.
Amúgy nem hiszem, hogy ennyire amatőrök lennének, hogy felül kellene cimkézniük a csomagokat. Egyszerűen már úgy rendelik a gyártótól, hogy az legyen a kártyán, hogy Tschibo.