- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Monitor hiba topik
- Apple notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Steam Deck
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Aktív témák
-
anulu
félisten
vissza 2-es, padlógáz! :D Far Cry-t nem nagyon játszottam, de az tuti, hogy izzasztja a videókártyát. részemről tuti, hogy a köv kártyám a 6800-as sorozatból fog kikerülni!
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Alvin_ti4200
félisten
Nem rossz. Bár nekem még így is szimpatikusabb az X800-as sorozat (AA/AF nélkül már nem játszotm, még Far Cry-t se:P)
-
nagyúr
Na menjenek már.... még jó hogy gyorsabb. Ilyen erővel miért nem játszunk inkább 320*200-as felbontásban? :F Ezt annyira nem tudom felfogni, ezt a visszafejlődést. Ha már van normális AA és AF akkor minek mellőzni azt? Tessék már elismerni, hogy szarabb az nVidia mint az ATI... Nemigaz.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Frigo
őstag
Helyes helyes !:C Amúgy az Nvidia szerint az idén megjelenő játékok közül ezek fogják támogatni az SM3.0-at: Driv3r,Battle for Middle-Earth,Splinter Cell X ,S.T.A.L.K.E.R,Vampire: Bloodlines,Painkiller.Ezek szerint még se kell olyan sokat várni az SM3-at használó játékokra ahogy egyesek jósolták.:U
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
anulu
félisten
''Tessék már elismerni, hogy szarabb az nVidia mint az ATI...''
szerintem ebbe most ne menjünk fele, főleg azután, amekkorát a Catalystokkal sz*ptam!
riszpekt!"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Frigo
őstag
Most már jöhet az a 6800Gt .Ide vele :DDD
-
Donnie
őstag
Mivel az Nvidia nem kevés pénzt (20 millió dollárt) ölt abba, hogy a jelenleg készülő ászok (Frigo is említett párat) támogassák a SM3.0-at az Nvidia előnye nem is olyan sokára a valóságban is realizálódik... Ez van. The way it's meant to be played aka. Pénz beszél, kutya ugat!... HAJRÁ Nvidia.:P
[Szerkesztve] -
nagyúr
Kár hogy annyi a 3DFx-nek... :O
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
rudi
nagyúr
No ez egy kicsit fonák: SM3.0 és noAA/noAF
HA akármilyen képminőségbeli javulást hoz a SM3.0 akkor azt lazán elviszi az AA és AF hiánya, ez 1001%. Csúcskártyát szerintem nem sok értelme van noAA/noAF beállítással mérni. Hiába tud valaki magas shader modellt ha nem tud versenyre kelni AA-ban, amiből egyedül a 4-szeres verziója elfogadható, a többi idejétmúlt.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #10 üzenetére
Szia Alvin! Emlékszel még? Silver? Icewind Dale? Számíthatok még rá valamikor? :OAki hülye, haljon meg!
-
g4dg3t
senior tag
Forrasnal rossz a link! Helyesen [L]http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2102[/L]
-
L3zl13
nagyúr
-
rudi
nagyúr
Nézzétek meg a forrást:
UPDATE: It has recently come to our attention that our 4xAA/8xAF benchmark numbers for NVIDIA 6800 series cards were incorrect when this article was first published. The control panel was used to set the antialiasing level, which doesn't work with FarCry unless set specifically in the FarCry profile (which was not done here). We appologize for the error, and have updated our graphs and analysis accordingly.
For a more positive update, after a discussion with CryTek about the new rendering path, we have learned that the lighting model implimented in the SM3.0 Path is exactly the same as was used in the SM2.0 Path. The only exception is that they used the conditional rendering (branching in the pixel shader) to emulate multipass lighting in a single pixel shader. The performance gains we see actually indicate that PS3.0 branching does not have as significant a performance hit as previously thought (and proves to be more efficient than using multiple pixel shaders in a scene).
Anandtech...Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
szesa
senior tag
Nvek meg mindig csak 8x anizot tudnak?
Vagy miert csak ezzel tesztelnek mindenutt?-
-
rudi
nagyúr
Tudnak azok magasabbat is csak ott már nem sok eltérést látni, de nagy a lassulás. Szerintem előbb-utóbb ez a 4×AA/8×AF lesz a szabványos beállítás a csúcskártyák teszteléséhez. Alacsonyabbat nem érdemes használni mert ezek a vasak úgyis gyorsak, magasabbat meg azért nem mert alig van eltérés a produkált képben, de lassulás van bőven.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #5 üzenetére
Hát mondjuk azon, hogy pl. nem képesek olyan VGA-t évek óta gyártani, ami megfelelne egy előrelépésnek, mint annak idelyén a Ti4X00 sorozat nyújtott. Az FX-ről talán nem kellene beszélni... Most erre itt van ez a 6800-as ami önmagában überfasza lehetne, de mégsem az, mert csak úgy gyorsabb, hogy a 3D-s szépítőfunkciókat mellőzni kell. Most akkor mi van? 1999-ben vagy 2000-ben volt ugye a 3DFx Voodoo 5-ös sorozatnak a nagy dobása a 8XFSAA volt. Na vmi ilyesmi nagyobb előrelépést hiányolok az nVidiától.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
szesa
senior tag
A filteres tesztekben meg mindig az ati vezet, raadasul az o kartyajat mar kapni is lehet...
Nv mer nincs meg sehol?
--
en is 4xAA 16Azvel jattszok mindent ait csak lehet. az olyan jatekoknal ahogy nagy a belathato terulet pl loc on, operation flashpoint elegge feltuno, hogyha 16x az filterrel mukodnek
egy 5900xtm volt, azon nem tudtam meg 8x az fole menni-
-
rudi
nagyúr
Az NV most magához képest HATALMASAT lépett előre!!! Csakhát az ATI korábban (R300-al) dobott nagyot és maradt az előnyéből.
Az NVnek eddig nem volt mormális FSAA módja, vagy gyors volt vagy szép, de a kettő soha nem jött egyszerre, nem volt eléggé jó a mintavételi séma. Most megcsinálták a szabványos RGMS-t a 4× módban, ott is a kép a bemutató cikkben és ezzel fölzárkóztak a kétéves R300 mellé és az R420 tudja a temporal AA-t és a hagyományos AA-kból sokkal jobbakat.
VÉGRE normális sebességgel tudnak az NV vasak is SM2.0-t, de ez REKLÁMBAN eltörpül az SM3.0 mellett, amit még eddig nem sok proggi támogat.
Amiben visszaléptek az az AF, ebben is az R300 szintjén vannak, de az R420 is ott tart valahol.
Ehhez jön még NV oldalon az UltraShadowII ami TALÁN jó lehet és ATI oldalán az új tömörítési eljárás a 3Dc, ami megintcsak jó LEHET ha elterjed, de ezekkel kapcsolatban túl sok a HA.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
dante3
addikt
[L]http://www.hwhell.com/articles/xfx_geforce_6800_ultra/[/L]
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
rudi
nagyúr
válasz alázógyík #31 üzenetére
Tudtommal TV-out gondok csak a gyengébb minőségű kártyák (gyengébb gyártóktól) képénél voltak az FX szériával, de a radeonoknál is lehetett hallani gyengusz 9600akról. Az AA eltérés jó szemmel zért látható ha egymás mellett van a két kép, az AF eltérések már általában csak kitenyésztett tesztprogrammal jönnek elő.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Árpi bá
aktív tag
Olyan jó flame-ket olvasni!
Most nem mindegy, hogy egy kártya 18000, v. 17999 pontot csinál akármelyik tesztben?:(Mielőtt megszólalsz, gondold végig szebb e mint a csend, amit megtörsz vele....
-
rudi
nagyúr
Mindenkinek más a mindegy. Az eredményekkel kapcsolatban a számok nem számítanak, hanem az egyes kártyák százalékos viszonya és a sebesség változása mindenféle képminőségjvító fícsörök (AA/AF) bekapcsolásával, no és az ár/érték arány.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
nagyúr
Most nem azért, de egy ''mezei'' 5500-el vagy egy 6000-es vuduval vígan lehet Quake3-azni, UT-zni de még akár RTCW-ezni is! Pedig már több mint 4 éves VGA-ról van szó!!! Vhogy több időt kellene optimalizálással eltölteni és jó drivereket írni. Ez vonatkozik ATI-ra és nVidiára is egyaránt. :( Szóval megyek vissza moddolni azt a jó öreg 5500-öst... :D
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
faster
nagyúr
XBitlabs tesztje jobb, van benne 8*AF/16*AF + FSAA teszt is.
[L]http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/farcry30.html[/L] -
faster
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #10 üzenetére
Szerintem se menjünk bele ATi rullz
Alvin, csalódtam benned, ez elég dedós színvonal... -
veterán
valaki magyarázza már meg nekem józan paraszti ésszel mit csinál az AF
az AA-t értem és látom a külömbséget de az AF-es tesztképeken nem látom mit kell nézni -
X-COM
nagyúr
én mindig azt olvasom topic címnek, hogy előzetesben a geforce 6800
:DDDBlog:http://ikszkom.freeblog.hu RSS:http://ikszkom.freeblog.hu/rss.xml http://live.xbox.com/member/ikszkom
-
Raymond
félisten
Par megjegyzes:
1. az NV kartyakon az SM2.0 vs. SM3.0 eredmenyeket nezzetek. Nem nagy a kulonbseg, ugyhogy nem az SM3.0 csodajarol van szo, hanem inkabb a patch+driverek hoztak normalis szinvonalra a teljesitmenyt.
2. a DX9.0c meg nem elerhteto
3. a meghajtok szinten nem elerhetoak hivatalosan
4. a patch mar kint van ?
5. NV altal szallitott demok. Erdemes a jatek demokban es az NV demokban elert teljesitmenynovekedest osszehasonlitani
5. hany masik program van meg ami SM3.0-at tamogat ?
Egy kicsit szomoru, hogy 2 es fel honappal a kartyak bemutatasa utan ezeket meg nem nagyon lehet kapni, hivatalos meghajtok nincsenek hozza es egy olyan funkcio van hype-olva (SM3.0), ami a gyors SM2.0 teljesitmeny mellett gyakorlatilag ma es meg minimum fel evig lenyegtelen.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alvin_ti4200
félisten
1.Ezzel azért vitatkoznék, de van benne némi igazság.
2.Bétát lehet leszedni, és még a nyáron megjelenik az SP2-ben.
3.Hivatalosan nem, de rengeteg helyen fent vannak.
4.A héten jön elvileg.
6.Egyelőre a jelenlegi játékok közül semelyik. De olvashattad a hírben, hogy azért jönnek. -
Frosty
aktív tag
Én már várom az ATi újabb dobását :DD Ha végre támogatni fogják a PixelShader 3.0-t nem fog senki azon gondolkodni, hogy mit vegyen.......illetve mégis, mert ki fognak találni megint valami baromságot, amivel el tudják sózni a legújabb cuccokat és nélkülük nem fog működni semmi normálisan. Kapja be mindkét gyártó :DDD Addig is élvezem az x800-at ;)
-
faster
nagyúr
Az 1.-es ponthoz szeretném azt hozzáfűzni, hogy véleményem szerint nemcsak SM2-SM3 váltás történt az új patchben, hanem a partial precision használata is visszaszorult, legalábbis a screenshotok alapján.
Az 5-öshöz meg annyit, hogy számojunk csak utána, mikor jött ki az R300, és mikor jött ki az első játékprogram, ami használta is az SM2-t.
[Szerkesztve] -
Frosty
aktív tag
Én csak akkor leszek ideges, ha a majdani Unreal Engine 3 játékok akadni fognak a jelenlegi konfigom mellett. Nem szívesen áldoznék pl egy FX-57es procira vagy egy újabb videókártya csodára :( :Y
-
Raymond
félisten
Igan ahogy irtam, most normalis szintre (sebesseg es minoseg szempontjanbol) hoztak a teljesitmenyt 6800-as kartyakkal.
''Az 5-öshöz meg annyit, hogy számojunk csak utána, mikor jött ki az R300, és mikor jött ki az első játékprogram, ami használta is az SM2-t.''
Ahogy utana irtam inkabb az zavar, hogy ugy hirdetik az SM3.0-at mint a messiast, pedig nem arrol van szo. Ahogy te is irtad, mikor lesznek majd az elso programok amik kihasznaljak. Meg most sincs motor amiben az SM2.0 ugy igazabol hasznalva lenne. Mindenhol PS1.1 van. Meg a FarCry-ban is a viz PS1.1, csak a vilagitas van PS2.x-el (vagy most a patch utan PS3.0-val) megoldva.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
rudi
nagyúr
elvek: [L]http://vganfo.uw.hu/vga.html#filter[/L] a lényeg, hogy az izotropikus szűrési eljátrások (bilinear, trilinear) akkor működnek helyesen, ha a textúrával beborított objektum PONTOSAN a monitor síkjával párhuzamos. Ha valamilyen szögben megdől, akkor a textúrát is dönteni kellene, nem 1-1 arányban mintavételezni mindkét tengely (a textúra tengelyei) mentén. a 2×AF pont azt jelenti, hogy ez a dőlési arány max 2 lehet 16 szorosnál pedig értelemszerűen 16 vagyis egyik tengely mentén lépek 1et a másikon 16-ot, mégmásépp mondva: nem 2×2 pixelből mintavételezek hanem durván 2×4-ből 2×AF esetében (persze ez így egy kicsit sarkítás).
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Wise (ex-TransferWise)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Assetto Corsa Competizione
- Projektor topic
- Monitor hiba topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-