Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rottenbull
senior tag
Van mar olyan gyarto, aki elkezdte kidolgozni a gyartast, megegyezett autogyartokkal, stb, stb ?
Nem igazan. Az viszont van, hogy azok a szakemberek, akik a kezdetektol ott vannak a frontvonalon, elkezdenek lelepni es sajat ceget alapitani a megszerzett tudasra epitve, ami majd szepen bedolgozik az anyacegnek. Ezzel gyakorlatilag be is jelentettek, hogy a project szepen halad, es olyan cegekre van lassan szukseg, akikre lehet a gyartas / elokeszites / soran bedolgozokent alapozni majd a jovoben. -
lexter00
őstag
Mennek a Teslához?
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem már több cég nyitott a dologra. Az USA-ban főleg a Tesla, de nekik szerintem meg vannak még ehhez a szakembereik. Europában több nagy autógyár viszont szívesen alkalmazná ezeket. Az Apple meg totál fekete ló most ebben a témában. Továbbra sem hiszem, hogy autót gyártanának, csak szerintem a 2x2=4 tipusú szabadalmakat szeretnék lefoglalni, hogy még több pénzhez jussanak. Esetleg az "okos autó" témára ráfekszenek, de kétlem, hogy bármi hardvert gyártanának. Ők túl drágák lennének, hogy bármelyik autógyártó az ő rendszerüket vegye.
Szóval a Tesla-ra van esély, vagy Merci, BMW, WV, Opel, de lehet hogy hárman összehoznának valamit a témában.
A Google esetén nem is olvastam még arról, hogy ők ezt csak amolyan hobbyként fejlesztgetik, vagy van is valami tervük a hasznosításra. Autót nem gyártanak, és gondolom nem is fognak, szóval már rég szövetkezniük kellett volna pár autógyárral, nem csak tesztelgetni, reszelgetni a technológiát.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
gergejly
aktív tag
ez olyan felesleges. vezetni jó dolog. kiveszik az emberek kezéből a kormányt, hogy pár szerencsétlen barom is a bal elsőn ülhessen.
-
#06658560
törölt tag
Lehetséges cégek: Ford, Volvo, VW, BMW, Mercedes, Toyota, Hyundai-Kia.
-
Ghoosty
őstag
Alapvetően én is szeretek vezetni, de bármikor lemondanék róla egy önvezető autóért. Így bármikor fáradtan is autóba ülhetek, nyugodtan megihatok egy pohár bort, vagy sört. Munkába menet intézhetem a dolgaimat, mert nem kell vezetnem. A gyereknek akár tizenpár évesen is odaadhatom, ha el akar menni valahova.
A vezetés élményéért meg majd elmegyek egy gokart pályára, vagy ha már elterjedt lesz az önvezető autó, szerintem megjelennek rendes autós versenypályák is aztán ott lehet élvezni a vezetést.
-
gergejly
aktív tag
Gondolom emlékeztek a pusztító című filmre.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az önvezető autók jövője (ha lesz) az, hogy minden auto önvezető és egymással kommunikálnak P2P rendszerben (vagy egy szerverrel, ami koordinálja azokat a dugók és torlódások elkerülése miatt)
Ha nem kell vezetned, sőt egy idő után nem is vezethetsz, akkor utas vagy a kocsiban. Emiatt a forgalomban lévő személyautók száma drasztikusan csökkenni fog és helyettük automata taxik lesznek, illetve automata mikrobuszok/buszok.
Azt viszont nem tudom, hogy a biciklisek és motorosok miként illeszthetők be ebbe a képbe, mivel elvileg ugyanazon az úton osztoznak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Ghoosty
őstag
Na mesélj, mit tudsz? Mennyibe fog kerülni 10-15 év múlva az első önvezető autó? Rá 5 évre mennyibe fognak kerülni, mikor már több cégnek lesz ilyenje? (Mert jelenleg nincs ilyen kereskedelmi forgalomban.)
Taxival munkába járni évente több mint 3 millióba kerülne nekem. Ez csak a munka, semmi kitérő.
Szóval inkább azokkal az emberekkel van a baj, akik nem tudnak számolni.
-
gergejly
aktív tag
Amúgy szerintem ez nem lesz annyira fekete-fehér, hogy vesz az ember fia egy önvezető járművet, és úgy használja ahogy akarja.
Azért sem, mert ez már nem csak az autógyártókon múlik, hanem legalább annyira a szoftverezettségen.Ha megnézzük korunk software óriásait, nem valami kegyesek. Jó, hogy sok mindent használhatunk ingyér' , de cserébe kegyetlenül a pofánkba tolják a reklámokat. Fizethetünk prémium szolgáltatásért is, hogy pl ne legyenek reklámok.
Kb így képzelem el az autózás jövőjét. Eljuthatunk A-ból B-be, de csak C érintésével, ahol megnézünk egy hirdetést, vagy új üzletet. Ha nem tetszik, a kocsi árán felül vehetünk prémium szolgáltatást. Ami szintúgy nem magyar pénztárcához lesz mérve.
Hasonlít az okostelefonok elterjedéséhez. Először meggyőzték az embereket, milyen jó, ez kell, stb. Aztán, amikor már senki nem tud nélküle élni, jönnek a szopatások.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- 3DMark Vantage eredmények
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autószerelők, autószerelés
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care