Hirdetés

2018. december 12., szerda

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
(PH! félisten)

[link]

Sidney Crosby #87 // Pittsburgh Penguins // https://www.youtube.com/watch?v=k3N-MVgeb0g

(#2) Abu85 válasza .LnB (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

[link] - nem rossz. Kicsit tekerni kellene azért azon a DRM-en, hogy mindig bekapcsolja a Gameworks effekteket, mert így az egyiken nincs, a másikon van. Jelen esetben elfelejtette bekapcsolni a Turfot a GeForce-on, de mintha az SSAO is hiányozna a GeForce-ról. :DDD

Szerk.: 4:26-nál látszik, hogy a shadowlib is csak a Radeonon aktiválódott. Sosem növi ki a GameWorks ezt a bekapcsolom, de mégsem mindig megy gyerekbetegségét. Ilyenkor újra ki, majd be kell kapcsolni, hátha a következő körben sikerül az aktiválás. :)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#3) .LnB válasza Abu85 (#2) üzenetére


.LnB
(PH! félisten)

Ez akkor valami kamu videó lehet. Én a képet nem is néztem csak az fps-t.

Sidney Crosby #87 // Pittsburgh Penguins // https://www.youtube.com/watch?v=k3N-MVgeb0g

(#4) Abu85 válasza .LnB (#3) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Sajnos ez előfordul. Van a GameWorksben egy DRM, ami megakadályozza a bekapcsolást, ha úgy látja, hogy nem teljesülnek a feltételek. Na most ez néha meghülyül, és akkor sem aktiválja az effekteket, ha amúgy elvileg minden rendben van. Ezért rühellünk GameWorksszel tesztelni, mert sosem lehetünk biztosak benne, hogy amit a menüben aktiváltunk, az a benchmarkra is aktiválódik-e. A ComputerBase csak beleesett egy olyan körbe, amikor a GameWorks DRM meghülyült a GeForce-on, és nem aktiválta az amúgy bekapcsolt effekteket. Ilyenkor általában az a megoldás, hogy a játékot újra kell indítani, és újra be kell kapcsolni. Jellemzően menni fog. Ugyanúgy bugzik Radeonon is, csak az AMD-n pont aktiválta az effekteket a tesztre. Az újabb GW verzióknál ez sűrűbben történik meg, mint régebben. Igazából maga a DRM egy faszság, annyira felesleges ezzel ilyen formában szenvedni, amikor ezer és egy bugot vonhat maga után, ahhoz képest mintha szimplán natívan bedobnák a forráskódra építve. Ha az NV félti a forráskódját, akkor írjon rá speciális licencszerződést, ami amúgy is megakadályozná a fejlesztőknek annak a módosítását. Senki sem fogja azt átírni. Az AMD és az Intel pedig úgyis visszafejti egy hónap alatt.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#5) .LnB válasza Abu85 (#4) üzenetére


.LnB
(PH! félisten)

Ebben tényleg lehet valami, mert az összes bench-ben ki van kapcsolva. Gondolom akkor nem véletlenül.
Otthon (23 óra játék után) még nem vettem észre, hogy ne aktiválódna szerencsére. Bár csak a Hair ás Turf-öt látnám. A másik kettőnél már nagyon kell direkt arra figyelni, hogy ott van e az effekt.

[ Szerkesztve ]

Sidney Crosby #87 // Pittsburgh Penguins // https://www.youtube.com/watch?v=k3N-MVgeb0g

(#6) Duddi válasza Abu85 (#4) üzenetére


Duddi
(tag)

Meghülyül vagy tudta hogy egy radeonnal cserélgetik és direkt csinálta ?

(#7) Lacccca87 válasza Abu85 (#4) üzenetére


Lacccca87
(őstag)

Tehát van 1 alap DRM a játékon amit véd még legalább 1 DRM, de nem ritka esetben még van 1 DRM ami random ellenőriz ha van net kapcsolat + GW DRM ami még bugzik is.
Aham ja - 30% teljesítmény simán.......... Ilyen árak mellett én fogok kérni kárpótlást hogy ilyen szinten pazarolják az erőforrásaimat.

"Emellett az újabb profil megszünteti a részecskeszimulációknál tapasztalható apróbb akadásokat is." Ez is csak a FF-re vonatkozik vagy általános?

[ Szerkesztve ]

(#8) kikikirly válasza .LnB (#5) üzenetére


kikikirly
(fanatikus tag)
LOGOUT blog (1)

Nálam Mafia 2 PhysX-nél fordul néha elő.Betöltöm a mentést első dolgom Shotgunnal belelőni a földbe hogy van a Particle törmelék.Szerencsére ritkán csinálja.Más PhysX-es játékba pl Metro 2033 Reduxnál nem tapasztaltam ilyen sose.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.