H​irde​tés​

2017. december 11., hétfő

Hozzászólások

(#1) Fred23


Fred23
(PH! addikt)

Nem gondoltam volna, hogy pont a Sapphire lesz a fő g.ciskedő.
AMD részéről is elég csúnya dolog; elnézhetőbb lett volna, ha rögtön így indítják a sorozatot. Így most az egésznek megtévesztés szaga van, mintha direkt balekokat akarnának fogni.

[ Szerkesztve ]

(#2) Locutus


Locutus
(PH! kedvence)

Szerintem itt új rekord született, ami az egy hírben lévő mosdatások számát illeti... :)

TL;DR: Megtévesztő típusjelöléssel kerültek piacra szokásosnál is lassabb rebrandeonok.

(#3) --ka


--ka
(fanatikus tag)

Zsákbamacskát tessék, itt a zsákbamacska! 16-t fizet 14-t kap!
...vagy hogy gondolják?!

(#4) b. válasza Locutus (#2) üzenetére


b.
(PH! addikt)

Egyetértek, már kínos volt. :DDD

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso)

(#5) tailor74


tailor74
(PH! addikt)

Ez egy eléggé elítélhető húzás a gyártók és az amd részéről is.Simán alkalmas a vevők megtévesztésére.

Ugyanakkor az említett két sapphire 560 kártya között van 10-12k árkülönbség, ezt gondolom meglátja a vásárló is, és elgondokozik rajta.

tailor74

(#6) Televan


Televan
(PH! kedvence)

Okosabb lett volna ha a gyártók 560D -ként árulják.Így a vásárló kellemetlenül érezheti magát.Hú de meglettem szop@tva! :D

[ Szerkesztve ]

Egy boldog,GTX1080 -as kártyát használó,aki Custom Vega56 -ot szeretett volna vásárolni!!!

(#7) h-yle


h-yle
(PH! addikt)

Lehet, hogy ez csak az élelmiszerekre vonatkozik, de itthon nem lehet két külön terméket ugyan az alatt a név alatt forgalmazni. Mondjuk, ha lecserélik a teljes lineupot, akkor "OK"...

Műszaki cikkekre ez nem vonatkozik?

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#8) Raggie válasza h-yle (#7) üzenetére


Raggie
(őstag)

GTX 1060 ismerős? :U

Clint Eastwood FTW

(#9) h-yle válasza Raggie (#8) üzenetére


h-yle
(PH! addikt)

Ott is volt ilyen? Nem tudtam róla.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#10) Raggie válasza h-yle (#9) üzenetére


Raggie
(őstag)

Nem csak volt, van is...
Ott annyiban más, hogy legalább a memória mérete egyértelműen meghatározza a modell-t(3GB vagy 6GB), de ettől még ugyan úgy GTX1060 a típusa mind a két teljesítményű kártyának ott is.

[ Szerkesztve ]

Clint Eastwood FTW

(#11) Abu85 válasza h-yle (#9) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Yep. Ott is ugyanúgy kétféle van. Az egyik a 3 GB-os, amiben 9 aktív SMP van, míg a másik a 6 GB-os, amiben 10. De mindkettő neve GTX 1060.
És sokkal több ilyen van a mobil/OEM vonalon. Szóval ezek nem újdonságok, csak lassan kezdenek retail szintre is bekúszni. Úgy néz ki, hogy egyre sűrűbben.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#12) Szaby59


Szaby59
(PH! kedvence)

RX 560 Lootbox Edition

(#8) Raggie: Össze sem hasonlítható a kettő, a 3/6 GB rajta van óriás betűkkel a dobozon, vásárlásakor fixen tudod milyet kapsz (még ha a core config nincs is rajta, de a legnagyobb különbség ott van, előre utána tudsz járni), ennél - ha csak nem tudod fejből melyik cég milyen SKU számokat alkalmaz és mit jelent az - beüzemeléskor derül ki milyet kapsz...

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#13) Abu85 válasza Szaby59 (#12) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Igazából mindig meghatározható. A gyártó erre ügyel vagy egy névvel (EVO), vagy a modellszámmal, és erre vonatkozóan a gyártói weboldalon leírt specifikáció rendkívül egyértelmű. Tehát ha tudod, hogy mit kell nézni, akkor nem érhet meglepetés itt sem, és például a GTX 1060-nál sem. A probléma ott kezdődik, hogy nagyon sokan nem tudják, hogy mit kell nézni.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#14) Szaby59 válasza Abu85 (#13) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

A laikus, bemegy a boltba ránéz a GTX 1060 esetében a dobozra: 3 GB vs. 6 GB elég egyértelmű melyiket fogja gyorsabbnak gondolni és nem téved...

A Sapphire féle 560-nál meg mi van ? 11267-00 és 11267-18 ? Honnan kéne tudni mit jelent ez ? Ráadásul pont a nagyobb számúban van a kevesebb SP...

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#16) Abu85 válasza Szaby59 (#14) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A vásárlók jelentős része nincs tisztában azzal, hogy a 3 és a 6 GB-os GTX 1060 nem ugyanaz a feldolgozók számában. Ráadásul nagyon sokáig a média azt verte a buksikba, hogy a VRAM mennyisége nem számít. Az utóbbi időben kezdett számítani, de nagyon, csak az új üzenet még sokakhoz nem ért el, és valószínűleg még évekig nem is fog, mert a legendák sokáig élnek a fejekben. Ezeket a tájékozatlanságokat a gyártók kíméletlenül kihasználják, persze mindig csak annyira, hogy jogilag támadhatatlan legyen.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#17) emmm válasza Abu85 (#13) üzenetére


emmm
(őstag)

Pedig Szaby-nak igaza van, hiába próbáljátok mosdatni...

Azt ugyan én sem tudtam, hogy az 1060-nál a 3 és 6 gigás között a feldolgozók számában van különbség, de azt igen, hogy az utóbbi gyorsabb és hová van pozícionálva...itt meg kb. indításnál derül ki a dolog!

[ Szerkesztve ]

(#18) Szaby59 válasza Abu85 (#16) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

Ez akkor lenne problémás ha a 1060 6 GB-ben lenne kevesebb feldolgozó, de a névből sehogy sem lehet arra következtetni, hogy a 1060 3 GB egyenértékű lenne a 1060 6 GB-vel.
Sőt elég egyértelműen megvan különböztetve a két kártya.

Itt meg árulják a kártyákat ugyanolyan névvel.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#19) Peter13 válasza Szaby59 (#12) üzenetére


Peter13
(senior tag)

Egyet kell értenem veled (sorry Abu): a GTX 1060 esete hasonló, de nem ugyanez.Persze hogy nem ez az első hasonló eset (anno a GTX 460-nál is volt 768MB-os megy 1GB-os verzió, meg biztos van még több példa is, csak most éppen ez jutott eszembe), de itt nincs egyértelmű kapaszkodó. Szerintem ez genyóság, és komolyan nem értem hogy mehetett ez így piacra. Azt meg végképp' nem értem hogy miért volt rá szükség egyáltalán... :F

(a "csak PCIE csatiból etetést" hagyjuk, plíz: biztos van akinek fontos, de nem hiszem hogy tömegek szakosodnának erre...de ha mégis, akkor is lejjebb lehet csavarni a teljes kiépítés fogyasztását azzal a nyavajás 5 wattal egy BIOS frissítés keretében, persze akkor a tuning lehetősége lehet hogy ugrik, de az még mindig jobb mint ez így)

"No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."

(#20) Fred23 válasza tailor74 (#5) üzenetére


Fred23
(PH! addikt)

"Ugyanakkor az említett két sapphire 560 kártya között van 10-12k árkülönbség, ezt gondolom meglátja a vásárló is, és elgondokozik rajta."

Igen, ez is, meg a tápcsati hiánya is kifejezetten jó dolog, sokakat vonzhat! Ha mondjuk 60W Edition-ként adják ki, teljesen oké lehetett volna, abból a potenciális vevő rögtön vághatja, hogy itt a teljesítmény se lehet ugyanaz.

(#21) Pug válasza Szaby59 (#18) üzenetére


Pug
(PH! kedvence)

Nem, ez mindentôl függetlenül problémás, itt is meg az 1060-nal is.

Csak ugye az a franya szemüveg...

emmm: te sem tudtad az 1060-nal, de azért jól van ez így, befosok... :DDD

Mi lenne, ha megpróbálnátok legalabb minimálisan objektívek lenni... mindkét gyártótól mocsok sunyi egy húzás....

[ Szerkesztve ]

(#22) Abu85 válasza emmm (#17) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ez a lényeg, hogy te sem tudtad, hogy a 3 GB-os modellnél egy SMP-vel kevesebbet kapsz. Ez az a tájékozatlanság, amit a gyártók kihasználnak, megspékelve azzal, hogy a média nagyon sokáig közvetítette azt az üzenetet, hogy az extra memória nem számít, mert ugyanolyan gyors. Mire a régi üzenetek kikopnak, addigra már becserkésztek egy rakás tájékozatlan vásárlót.

(#18) Szaby59: Itt a probléma azzal van, hogy ugyanolyan név alatt adnak el eltérő számú multiprocesszort. Függetlenül attól, hogy az AMD vagy az NV teszi ezt. Tipikusan arra játszanak, hogy a vásárlók tájékozatlanok. Ez bevált volt az OEM/mobil vonalon, de retailba most kezd egyre erősebben bekúszni az új sorozatokkal.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#23) Szaby59 válasza Pug (#21) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

Egyértelműen jelezve van, hogy az egyik jelentősen eltér a másiktól ? Igen. Itt ? Nem. Az elsőre rámondhatod azt, hogy problémás, erre meg szimplán azt, hogy átb@szás.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#24) AxBattler


AxBattler
(PH! nagyúr)

Elég gáz. :(((

Sapphire mellett az 1 ventis XFX-eket is gyak. csak a típusszám alapján lehet egymástól megkülönböztetni:
RX-560P4SFG5
RX-560D4SFG5

"Cable management is for the weak!"

(#25) Pug válasza Szaby59 (#23) üzenetére


Pug
(PH! kedvence)

Feldolgozók eltérése egyértelmûen jelezve van? Nem, ennyi...
De nyomd csak a fanboy dumat... ;)

(#27) Szaby59 válasza Pug (#25) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

Látom még mindig nem jut el, nem az a lényeg, hogy mi van jelezve. Ha van különbség két termék között akkor az egyértelműen legyen jelezve. Ez a GTX 1060 3 és 6 GB esetében megállja a helyét (tudtommal nem keverik a 3/6 GB specifikációit, tehát 6 GB-os kártyákat nem adnak letiltott SP-kel), itt meg nem és lévén itt az egyetlen különbség a CU-k száma, igen itt fel kéne tüntetni...

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#28) Pug válasza Szaby59 (#27) üzenetére


Pug
(PH! kedvence)

Tehát ha az 1060-nál nem csak a mem tér el, azt nem kell jelölni...

Nincsen kettõs mérce, az a lényeg ;]

[ Szerkesztve ]

(#29) Fred23


Fred23
(PH! addikt)

"az eredeti 80 wattos TDP keret is megváltozott, ugyanis a kisebb kiadás beéri 60 wattal is"

Az 1024-ről 896-ra való shader-csökkentés nem magyarázna ennyit, szóval kissé fura volt még így is, a 60W túl kevésnek tűnt, rákerestem. A cikkben érdemes lett volna azt is megemlíteni, hogy a memória órajelét is csökkentették 250MHz-cel. Így már kijöhet a 60W tényleg.

[ Szerkesztve ]

(#30) Szaby59 válasza Pug (#28) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

Nincs bizony, mert amire te próbálod átterelni a témát annak a jelenlegi helyzethez nem sok köze van.
A lényeg az, hogy a 1060 esetében egyértelműen jelezve van, hogy a két termék nem egyenértékű és melyik a jobb/gyorsabb, itt meg sumákolnak és utólag keresztelgetik át a termékneveket.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#31) fpeter84 válasza Abu85 (#13) üzenetére


fpeter84
(fanatikus tag)

meg ott folytatódik, hogy megrendelsz valamit a webáruházból aztán vagy azt kapod amit remélsz vagy nem... nem minden eladó olyan korrekt, hogy kiírja a cikkszámot is a termékleírásba, és tartja is hogy csak azt küldi!

[ Szerkesztve ]

(#32) GreatL


GreatL
(tag)

EVO kb. semmit nem jelent. Főleg hogy fejlődés helyett visszafejlődés tapasztalható. Lsd. "Turbo" meg "Dual" kártyák, egyik név sem az ami értelemszerű lenne.

i7, 1080 Ti

(#33) Abu85 válasza Fred23 (#29) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A hivatalos specifikáció szerint 7 Gbps mindegyik. De mivel nincs referenciamodell, így a gyártók olyan órajelet állítanak be, amilyet akarnak. Emiatt a referenciamodell nélküli termékeknél amúgy is érdemes a gyártói specifikációkat megnézni, mert a GPU fejlesztője csak ajánlásokat tesz.

(#31) fpeter84: A webáruház nem nagy probléma. Indok nélküli elállási jogod van a vásárlás után. Ez pont arra jó, hogy ha nem azt kaptad, amit akartál, mivel nem tudtad fizikailag megnézni, akkor visszaveszik.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#34) b. válasza Abu85 (#33) üzenetére


b.
(PH! addikt)

Ha rájössz erre utólag . elvégre honnan kellene tudnod mit megy játékok egy 560 és egy 560D hogy rájöjj a különbségre.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso)

(#35) Kisgépkezelő válasza Abu85 (#22) üzenetére


Kisgépkezelő
(tag)

A 1060 azért nem inkorrekt szerintem, mert arról bármikor megnézek egy tesztet akár itt Ph-n is, és látszik, hogy kb 15-20%-al lassabb mint a nagyobbik verzió. Hogy mi miatt lasabb (ezek szerint az egy letiltott SMP miatt is), az már nekem mindegy, lényeg hogy tisztában vagyok vele, hogy ha a tesztetekben szereplő Asus 3gb ennyivel lasabb mint a 6gb-s founders, akkor valószínűleg egy Zotac, egy Giga, meg bármelyik másik gyártó 1060 3gb-ja is ennyivel lesz lassabb +- pár %. Viszont egy ilyen átverést még akár én is benyelnék, mert itt ugyanaz a név alatt fut a kettő, én meg nemigen nézem meg, hogy akkor ez most 14CU-s vagy 16CU-s mert nem is számítok ekkora g....ségre. Az AMD kéne, hogy a nyakára lépjen a gyártóknak, mert ebből tényleg az lesz, hogy megveszi az ember az RX 560-at, mert tudja a 60fps-t PUBG-ben, aztán kiderül, hogy ez nem az az RX 560 akkor nem a Sapphirét fogja lehúzni, hanem az AMD-t. Az 560D valamennyire elfogadható, mert legalább látja az ember, hogy itt van valami különbség aminek érdemes utánanézni, de a legjobb mondjuk RX 555-ként lenne.

(#36) Fred23 válasza Abu85 (#33) üzenetére


Fred23
(PH! addikt)

Köszi, ezt nem tudtam! Viszont úgy tűnik, a gyártók szarnak az AMD ajánlására, és ezt a vevőknek azért nem ártana tudni:

(#37) fpeter84 válasza Abu85 (#33) üzenetére


fpeter84
(fanatikus tag)

csak a bolt meg nem fizeti a vissza postát... tehát pénz és idő bukó is az inkorrekt gyártók miatt... ez a hozzáállás rossz a boltosoknak meg a vevőknek is, illetve hosszútávon maguknak a gyártóknak is ha a vásárló csak utólag jön rá hogy ki volt az inkorrekt...

(#38) Abu85 válasza Kisgépkezelő (#35) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mindegyik olyan megoldás inkorrekt a felhasználókkal szemben, ami ugyanolyan név alá eltérő számú multiprocesszort rejt. Itt láthatod, hogy miért: [link] - nem tudott róla. És pont ez a lényeg. Amíg a felhasználók tájékozatlansága kihasználható, addig azt ki is használják a gyártók. Ha most nem került volna szóba, talán sose tudja meg.
Az, hogy ki mit nyelne be pusztán a tájékozottságtól függ.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#39) h-yle válasza Abu85 (#11) üzenetére


h-yle
(PH! addikt)

Jaa tényleg volt ilyen. :)) Mondjuk ott a 3GB vs 6GB egyértelmű különbség, más a név azaz védhető a dolog (még ha ugyan olyan zavaró is...)

De itt most konkrétan ugyan az a típusa a VGA-nak, csak az egyik dobozba gyorsabb a másikba meg lassabb kerül nem? Mert ha ilyet csinálnak retail szinten az már tényleg nem OK.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#40) b. válasza Abu85 (#38) üzenetére


b.
(PH! addikt)

De azt tudta, hogy lassabb.Egyébként nem tartottam soha jó ötletnek ezt az 1060 nál sem. Régen volt valami LE vagy mi NV nél a gyengébb kártyákra. 460 LE vagy GS nem tudom, ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso)

(#41) Kisgépkezelő válasza Abu85 (#38) üzenetére


Kisgépkezelő
(tag)

A teljes név 1060 3gb <-> 1060 6gb szerintem megkülönbözteti annyira, hogy egyrészt tesztekben viszonylag jól kereshető legyen, másrészt, hogy egyből tudd, hogy az egyik jobb valamennyivel mint a másik. Legalább annyit jelez, hogy érdemes utánanézni a dolognak.
Viszont az RX 560 <-> RX 560 az azért nem túl egyértelmű. A végén meg persze az AMD nyakába fog csorogni a sz@r amiatt, hogy sokakhoz a vártnál gyengébb kártya kerül, pedig nem is ők tehetnek a dologról.

(#42) Taranti


Taranti
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Mondjuk az árakat elnézve, pont az Asus RX560 EVO az, ami nem "vádolható" olcsósággal.

Az meg külön szomorú, hogy a jelek szerint az AMD ennyire leírta a Polaris termékvonalat. (Oké, persze megteheti, csak hát újabb fejlesztés hiányában még kaphatók ezekre épülő termékek...)

Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.

(#43) Raymond


Raymond
(PH! nagyúr)

Loot box :D

A mosdatas meg nem meglepo, de azert nevetseges/szomoru

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44) Abu85 válasza Kisgépkezelő (#41) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nos a legtöbb esetben ez ki sem derül. Például ha most nem hozzuk fel, hogy a 3 GB-os 1060-on 1 SMP-vel kevesebb van, akkor nem is biztos, hogy Emmm valaha is észreveszi.
A tájékozatlanság a gyártók szerencséjére egy nagyon kiszámítható tényező. Ha a felhasználó a vásárlás előtt nem néz utána, akkor a vásárlás után aztán biztosan nem fog, mert önmagában nem érdekli annyira a téma, hogy már a vásárláskor, amikor a legnagyobb szükség van rá, figyelmet fordítson az egészre. Az rendben van, hogy mi itt erről diskurálgatunk, és tudjuk befolyásolni a piac 0,000001%-át, de a maradék ettől még nem fog ezzel törődni.

A média itt alapvetően vesztes pozícióban van. Hiába hívják fel erre számos cikkben a figyelmet, az maximum a teljes vásárlóbázis 10%-ához jut el globálisan. Ez a cikk sem fog eljutni sok magyar vásárlóhoz, jó esetben itt is 10%-hoz és kész.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#45) Kansas


Kansas
(fanatikus tag)

"az ASUS talált egy értékes piaci rést, amit egy külön termékkel betömtek, de mára kiderült, hogy valójában a Kínának szánt Radeon RX 560D lett elérhető a nyugati piac számára is."

Csak én nem látok érdemi különbséget a két tagmondat értelme közt? Ha a nevezéktantól eltekintünk, mi a különbség a között, hogy kiadták az 560D-t nyugatra is és a között, hogy csináltak egy külön terméket a "nyugatnak" ami történetesen ugyanazokkal a paraméterekkel bír, mint az 560D?

@(#44) Abu85: szvsz akik meglátnak 5fps(55-60) különbséget PUBG-ben, azokat alighanem pont érdekli, de őket épp ezért nehezebb is megvezetni.

[ Szerkesztve ]

I used to be a decent sysadmin, then I took an arrow in the knee... (BOFH)

(#46) Fred23 válasza Kisgépkezelő (#41) üzenetére


Fred23
(PH! addikt)

Ami azt illeti, tehetnek róla ők is, mert AMD-nél kőbe is véshették volna az órajeleket, shader számokat, lehetséges elnevezéseket a partnereik számára; valamiért mégse írták bele ezeket a szerződésekbe.

Pedig egyébként semmi baj ezekkel a kártyákkal, helyük is van szerintem, és jó dolog, hogy az RX 460 lehetősége a tápcsatitlanságra folytatódhat velük. De ezek a trükközések megtévesztőek és antipatikusak.

[ Szerkesztve ]

(#47) Szaby59 válasza Abu85 (#44) üzenetére


Szaby59
(PH! kedvence)

De Emmm nagyon jól tudja, hogy a 6 GB-os változat gyorsabb mint a 3 GB-os minden esetben, ez lenne a lényeg itt is. Nem kell a fullos specifikációt a doboz előlapjára nyomtatni, de jól látható és egyértelmű módon jelölni kéne, hogy különbség van a két termék között.
Eleve butaság volt elhagyni a "D" nevet ha már több ilyen is volt és beolvasztani őket utólag, vagy akkor már adtak volna neki "Eco Edition" nevet 'oszt még vinnék is mint a cukrot mert megmenti a bolygót... :))

Ha már annyira a GTX 1060 a példa akkor a jelenlegi eset megfelelője az lenne, ha az nV cancelt adna a 3 GB-os GTX 1060-aknak és úgy döntenének, hogy utólag az olcsóbb 6 GB-os kártyákra a gyengébb chipeket sózná el titokban, anélkül, hogy ez a dobozon bármilyen módon jelölve lenne. Na kb. ez lenne a mostani 560D -> 560 esete.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin: szaby59

(#48) b. válasza Abu85 (#44) üzenetére


b.
(PH! addikt)

Még egyszer leírom Emmm tudta, hogy az 1060 3 GB lassabb,leírta a kommentjében. Azt pont leszarja hogy miért és ez a lényeg. Ez mindenhol ki volt közölve, NV is megtette.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso)

(#49) Kisgépkezelő válasza Abu85 (#44) üzenetére


Kisgépkezelő
(tag)

Én annyit tudok, hogy körülményektől függően nagyjából 15-20%-al lassabb a 3gb-os mint a drágábbik verzió. Hogy a -1 SMP miatt, vagy a kismanók lopják a frameket, az már engem nem érdekel, a lényeg, hogy amikor bemegyek a boltba, rákeresek árukeresőn, megnézem hardveraprón... akkor egyből tudom, hogy mit veszek. Ennél meg nem tudom, csak ha külön a cikkszámra keresek rá.
Egyébként a zöld oldalon is volt olyan, hogy a GTX 750-nél a GM107-es chipet egyszercsak GM206-osra cserélték, és némileg változtak a specifikációi, meg talán a Gf 8xxx/9xxx szériánál is volt valami olyasmi, hogy egyazon név alatt G80 és G92 chippel szerelt kártyákat is lehetett kapni, de én úgy emlékszem, hogy többen ott is sérelmezték az eljárást.

[ Szerkesztve ]

(#50) Zotya84 válasza Szaby59 (#47) üzenetére


Zotya84
(senior tag)

"De Emmm nagyon jól tudja, hogy a 6 GB-os változat gyorsabb mint a 3 GB-os minden esetben, ez lenne a lényeg itt is."

Nem. Azt tudja, hogy a másikon kétszer annyi memória van. Nem azt, hogy gyorsabb a kártya. Legalábbis, abból, amit írtok, hogy 3v6G van-e rajta, pont ennyi derül ki.

A D lehagyásával még ennyi sem, ez jogos. Csak ne mosdassátok már folyamatosan a szerecsent, mert nem lesz fehérebb attól, hogy a másik is szerecsen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.