Hirdetés
- Vélemény: ezt teheti majd az új vezető az Intellel
- Itt a legtöbb kézikonzolra telepíthető SteamOS előzetese
- Annyira örül az SNES öregedésének Super Mario, hogy idővel nagyobbat ugrik
- Vélemény: nem valószínű, hogy jönnének dedikált neuronháló gyorsítók
- Extrém magas az új GeForce-ok előállítási költsége?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Extrém magas az új GeForce-ok előállítási költsége?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SONY LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Depidemic
csendes tag
How do I disable my second Monitor after Crimson update
Történt azóta változás, vagy még Catalyst kell hozzá vagy valami egyéb külön program ehhez az extrém fícsörhöz?
-
válasz
GodGamer5 #90 üzenetére
Szerintem pedig kár egy alacsonyszintű rendszerkomponenst összeláncolni felhasználói térben futó programokkal, rosszat tesz a stabilitásnak. Ha egybe is vonnák, az csak amolyan marketing dolog lenne, mert belül teljesen külön kéne tartani a két fajta komponenst. Olyan lenne ez, mint "a Windows 10 az utolsó Windows"-mantra... persze, csak közben már volt vagy három olyan frissítése, aminél teljesen újratelepítette a rendszert (vagyis ugyanúgy frissült a W10, mint amikor 8.1-ről vagy 7-ről frissített valaki). Vagyis van új rendszer, csak nem kötik az orrodra.
Meg hadd döntse el valaki, hogy kell-e neki az a sok bisz-basz a drivere mellé. Tudom, nem ebbe az irányba megyünk, de nekem pl. akkor se kéne semmi extra szolgáltatás alapértelmezésben a driverbe.
-
válasz
GodGamer5 #90 üzenetére
... és azért valljuk be, a fő lényeg, hogy működik, de azért mai szemmel elég lassú a mostani NVCPUI, akár első indulás, akár a beállítások alkalmazása utáni várakozás, sőt van benne egy néhány "archaikus" kapcsoló, amiket enged billegtetni ide-oda, pedig egy részükről empirikusan tudjkuk, hogy az utóbbi 4-5 évben már semmit nem csinálnak, vagy akár a menü alján a leírásban is szerepel, hogy eleve csak olyan GPU-kkal működtek bármilyen szoftverben, amik felett ketyeg az óra, hogy kifutnak a támogatási időből (benne se lesznek az új inf file-okban az ID-k).
-
tbalazs14
csendes tag
Flip queue méretet Intelnél át lehet valahogy állítani 1-re?
-
válasz
goodboy007 #87 üzenetére
Élsimításnak jó. Nem lesznek olyan recések az élek.
-
goodboy007
senior tag
Miért jó, ha 4K-ban renderelt kép kerül ki azután a fullHD-s kijelzőre? Ha így számol a GPU, az elfedhet bizonyos képhibákat? Élesebbnek hathat a kép?
-
-
GodGamer5
addikt
Jó cikk volt köszi!
Szerintem a GeForce-oknál össze lehetne vonni a sima driver-rel az experience-t, sokkal korszerűbb lenne. -
Norman M249
tag
Esetleg akinek hasonlóan gond volt a beragadó órajel,magas idle fogyasztás, fölösleges melegedés és venti kergetés, annak úgy tűnik jó megoldás lehet a legújabb 18.2.1-es kiadás, nálam most minden oké.
-
Érdekes olvasnivaló volt. Köszi srácok!
-
snecy20
nagyúr
Egy ilyet teszt jól jönne a mai viszonyok között, így 2 év elteltével.
-
bivalyolo
őstag
válasz
Norman M249 #78 üzenetére
Az utolsó crimson a 17.11.4. Azt tedd fel, ott nincs ez az anomália.
-
icon
senior tag
válasz
Norman M249 #75 üzenetére
Jó kérdés... csak adrenaline-nal csinálja?
-
icon
senior tag
válasz
Norman M249 #72 üzenetére
Egyenlőre még nem találkoztam a jelenséggel, igaz nem próbáltam Firefoxot beizzítani Vega64-56 alatt.
-
Norman M249
tag
válasz
kisbalázs #41 üzenetére
Én is pont ezzel szivok. Teljesen tiszta win 10 home telepitest követően mar a 4. adrenalinnal szivok. Foxi alatt Yt videok után beall a gpu 100%-ra. Visszaálltam chrome-ra. Minden rendben ott nem szorakozik, de , ha bárminemű terhelést kap a vga, jaték,film, aida gpgpu teszt, furmark, firestrike, vagy a restart vagy kijelentkezés segit csak. Fura mert feladatkezelőben 0% a gpu, de gpu-z,aida és még a wattman szerint is 100% on marad és a venti is 1000-1200 között mocorog a hofok pedig 45 körül alakul.Természetesen DDU-val & Ccleanerrel letakaritva rakosgattam fel a drivereket. Nem értem mi lehet, redditen is sokat foglalkoznak vele a forumon, virustol a legkülönbözöbb bugokig minden felmrült már csak a megoldás nem.
-
visz963
csendes tag
Remek, de 2700u teszt sose lesz?
-
DonaldJames
tag
Köszi a tesztet!
-
válasz
Fairplays #56 üzenetére
Ahogy elnéztem a problémákat, ez nem szerencse kérdése, hanem azé, hogy:
- Ki mit használ és nem használ
- Kinek milyen a tűrésküszöbe a kisebb hülyeségekkel szembenEgy markáns példa: ha a képernyő frissítését átállítottam 60Hz-ről 50Hz-re, akkor megbízhatóan rebootolt a gép. Ilyet nem mindenki csinál, aki nem, az ezzel nem találkozik.
-
carr
őstag
Nagyon jó írás! Köszönjük!
Az árakra vonatkozólag viszont kiábrándító, hogy hitelbe kell magát verni az átlagembernek, mert nem tudnak a gyártók kitalálni valamit, amivel a vga piacról a bányászkártyák felé tudnák terelni a vevőket. :/ -
hajbel
addikt
Igazából erre a chartra gondoltam, cskak akkor nem találtam.
-
huskydog17
addikt
Kár, hogy a teszt nélküli "teszt" cikk nem tér ki a Relive és Shadowplay összehasonlításánál az API támogatásra. Nem ártana feltüntetni az objektivitás kedvéért, hogy melyik milyen API-kat támogatnak, mert nem mindegyiket.
-
Cyberboy42
senior tag
most már egy jó idelye használom a Chill-t CS:GO-ban, és meg kell mondjam kellemesen használható, kifejezetten tetszik... a beálításom minimum 128 a max meg 300, igy ha mozdulatlan vagyok, igy sem esik 128 alá, ami ugye a tickrate... amint mozdulok azonnal felugrik az fps, teljesen laggmentej es dinamukus... de hiába white listes a cucc,, egy csomó játékban nem müködik (régiekben) az ujjak közul a Witcherben 30 es 300 volt a két véglet.. és tényleg hozza azt amit igérnek. egy pici lagg sincs... persze kivéve ha az adott szituációban a hardver nem bírja és a komplex kép miatt lezuhan az fps, akkor bizony laggol, de az ugye meglenne a chill nélkül is.
-
Csak most nézem - gigantikus? Hátöö...
-
MeszesKPT
őstag
Ez inkább egy tudástár bejegyzés volt, mint teszt, de kellően olvasmányosra sikerült.
Ha csak a driverbe épített funkciókat nézem, Nvidia oldalán MFAA és ShadowPlay volt számomra a legnagyobb hozadék. AMD-nek is vannak jó képességei, de azt megoldom AfterBurnerrel.
-
Fairplays
aktív tag
Pontos működését nem ismerem, de beállíthatsz minimum, és maximum fpst, ami között dolgozik a chill. Így valószínűleg az akadás kiküszöbölhető. Mivel "felesleges" fps-eket nem kell kidolgoznia így még a késeltetés is kedvezőbb.
gbors: Öcsémnek pont Rx460-a van. Nem tapasztaltunk vele semmi problémát. De nyilván elhiszem hogy neked volt gondod vele. Ezek szerint én szerencsés vagyok.
-
flash-
veterán
köszi a tesztet!
Ez a chill ígéretesnek hangzik, valahogy nem forog közszájon a téma.valóban ajánlott minden játéknál? vagy vagy ez játék kategóriától függ? pl. autósnál nem érdemes mert ott folyamatos a mozgás,stb...,valami részletesebb gyakorlati ajánlás - infó erről?
pl oké amikor nincs mozgás csökken a fogyasztás tehát az elérhető teljesítmény is,de ha gyors elindulás történik nincs az átváltásnál egy egy akadás - lassulás? -
Redneck
nagyúr
Hol van a driver teszt?
A drivereket bemutató cikket látom, de tesztet nem. Lesznek mérések is valamikor vagy ne reménykedjek?
-
Lehet, hogy hardware, driver, OS, játékfüggő, de a saját tapasztalatom alapján nem tartom statisztikailag szignifikánsnak a valószínűségét.
Már korábban is kísérleteztem a FastSync-el, de mikor fix 1080p60 képes kijelzőről olyanra váltottam, amin 1080p120 és 2160p60 közül tudok választani játékhoz igazodva, azóta gyakorlatilag csak FastSync-et használok, és sohasem tűnt fel, hogy képtörést (vagy akár csak lag ingadozást) látnék.
Abszolút elégedett vagyok vele, szerintem félre van promotálva azzal, hogy csak magas frissítéshez ajánlják (hivatalosan és független fórumokon is), mert véleményem szerint ez a legjobb megoldás 30-60 közt mászkáló fps és fix freki esetén (ami kb. igaz a legtöbb esetre 4k kijelzővel, mert csak nagyon régi játék fut >>60fps-t 4k-ban, illetve kevés 4k kijelző tud >>60Hz-et, főleg 10-biten [HDR-el] együtt).
Saccra közel 100 órát toltam bele a The Witcher 3-ba úgy 45 körül átlagoló fps-el (2160p60 képmódban), kb. 10 órát CS:GO-ba 200 körül mászkáló fps-el (1080p120 képmód) és másik 20 órát a ME:Andromeda-ba (2160p60 HDR10 képmód).
Egyetlen képtörés sem rémlik, szóval annyi esélyét látom, mint hogy gömbvillámmal találkozzam (ez Pascal GPU, friss Win10 és új fullscreen mód).
---
-> ezt a többi hsz-hez írom, hogy nálam konkrétan gyorsabb az új FS mód, régi DX9 és új DX11 játékokban is, szóval azt sem értem miért tiltogatjátok --- egyedül akkor láttam gyorsabbnak letiltva, ha közben valamivel szénné-izzasztottam a háttérben a CPU-t (akkor kb. annyival gyorsabb a régi FS mód, mint normál esetben az új).
-
pomorski
őstag
Kösz a hasznos tesztet!
-
yusukee
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos előfordulhat. Megkérdeztük az NV-t és az AMD-t is, akik szerint a gyakorlatban erre csekély az esély, de nem zárható ki, hogy előfordul néha. Mindketten azt írták még, hogy ha ez nem elég jó, akkor ott a variálható frissítés, ott biztosan nincs képtörés.
(#28) pengwin: Ott csak két háttérpuffer van. Ez nem ugyanaz.
-
Fairplays
aktív tag
válasz
kisbalázs #41 üzenetére
4 AMD-s gép fordul meg a kezeim között heti szinten, de nekem se volt még problémám driverrel...
Bírom hogy még mai is belefutni fórumokon hogy az AMD elvan maradva driverekkel, arra alapozva csak mert anno 15 éve voltak nehézségeik...yusukee: Az órajel visszavételhez nem tudok hozzászólni.... :S Igen ez a driveres dolog régebbi hardvereknél, nevetséges.. Én egyébként úgy tudtam volna elképzelni a régi hardverek kivezetését, hogy nem nagyon optimalizálnak, de hibajavításokat azért beletolják, mondjuk egy fél évente frissülő csomagba.
Az Oc órajeleket meg a gyártó egyedi szoftverével tudok "aktíválni", de tényleg nem lenne rossz, ha ezt is ismerné már a meghajtó.... -
yusukee
aktív tag
Igazából csak az a baj az AMD driverekkel, hogy nem mennek velük rendesen a régi kártyák.
Van egy R9 280 VGA-m. 1 éve nem tudok drivert frissíteni, mert annyira leveszi a mag / memória órajelet, hogy az asztalon(!) az egér / ablakok mozgása akad, 3 monitornál pedig szétesik a kép a 3. monitoron. 3D-ben sem veszi fel az órajelet így játék sem megy. OC-t meg figyelmen kivül hagyja. Inkább ezzel foglalkozzanak, vagy írják ki, hogy bocs, nincs ehhez a kártyához újabb driver. Persze automatikusan akar frissíteni mindig a rossz driverre...
-
kisbalázs
tag
"problémamentességét illetően: az utóbbi AMD driverekkel sokkal több telepítési gondom van, mint előtte valaha. De a legújabban előforduló 100%-nak tűnő terhelés a gpu-zben sem igazán szimpi"
Eléggé peches lehetsz vagy valami alapvető hibát vétesz mert nekem legalább az utóbbi 15 évben nem jött elő driver hiba telepítéskor az utolsó ilyen egy x1600 pro volt. Azóta 3850 6870 7850k vega 64 és egyszer se volt ilyen hiba. -
Dtomka
veterán
válasz
turbokappa #39 üzenetére
Nem mondom, hogy ez bizonyíték. Van ahol gyorsít de van olyan játék ahol nem. (2 fps tudom semmi)
Benchmark Driver Nvidia 378.78 vs 378.66 - Win 10 x64 (Eng Subs) (New DX12 Game)Ebből a videóból van:
AMD ReLive vs. NVIDIA ShadowPlay Comparison
ez meg ebből:
AMD Crimson 16.7.3 vs AMD Catalyst 15.11.1 | DriverWars #1 | Benchmark+1-2 cikk:
Az Nvidia szándékosan lassítja a CS:GO-t? Pár kattintás és visszajönHivatalos: Az Apple szándékosan lassítja a mobiljait
Ha 1x valaki bebizonyítja, hogy tényleg ezt teszik velünk\ellenünk, akkor csak annyit tudok rá mondani undorító! -
turbokappa
senior tag
Van rá bizonyíték hogy az újabb driverek a régebbi karikat lassítják?
-
turbulencia8
őstag
Szamomra egyre erdekesebbek mostanaban a prohardver cikkei, pedig nem vagyok nagy jatekos.
-
Male
nagyúr
Nagy asztal kell
( Még a régi elrendezésem, akkor 24 + 23 + 23... azóta 24 + 27 + 27, meg persze a proji, de az legalább nem az asztalon)
Szerk:
ZnVjaw0K: Nem kell használni... nekem is feltelepül a driverrel az experience, de ettől még nem kell regelni oda, ha nem használod ezt a felületet, márpedig tökéletesen meg lehet lenni nélküle is. -
ZnVjaw0K
tag
Hát ez az. Pontosan ez zavar, hogy még egy kiló kenyérhez is email cím kell lassan. Mint mondtam nem streamelek...
Mindegy, bolhapiszokról vitatkozunk. Főleg mióta van 10 minute mail.
Ami szolgáltatást nekem nyújt, azért kicsit erősnek éreztem a regisztrációt, ennyi. A kártyát megvettem, úgy gondoltam ennyi jár. De igazad van, ha a stream szolgáltatását is használnám, valószínűleg más lenne a véleményem. -
Male
nagyúr
A több kijelző kezelésére is ki lehetett volna térni... AMD driverrel ( legalábbis amikor még 7790-em volt ) meg lehetett csinálni, hogy különböző több monitoros összeállításokat elmentettem profilba, és billentyű kombinációval lehetett váltani köztük. Ez egyrészt kényelmes (pl kapcsolni sem kell a 2., 3. monitort, nem kap jelet, ezért lekapcsol, ablakokat sem dobál ki oda, stb.), másrészt energia takarékos is volt ( 2 kijelzővel már sokkal többet evett a desktopon is, így ha csak néha kell a 2., 3. kijelző akkor célszerű levenni róla a kiterjesztést ). Nvidia esetén erre nincs lehetőség ( Quadroval elvileg igen ), bár két kijelzővel még nem is kezd el többet fogyasztani, de 3-al már igen, 4-el meg még jobban (GTX950).
(Szerencsére van megoldás: DisplayFusion...) -
icon
senior tag
Ennyire részletekbe nem bocsátkoztunk a tesztelés alkalmával, a vizsgálat nagy részében a Far Cry Primal-t használtuk, azon a szakaszon, ahol a legtöbb screenshot készült, onnan tettünk a terepen pár lépést, ahol azért előkerültek emberi ellenfelek és a vadon állatai.
A tapasztalat az volt, ha nem voltak a megjelenítendő képen egetverő különbséget, akkor konstans 30 fps köszönt vissza a monitorról, de amint mozgásba lendültünk akár mi, akár környezetünk akkor már normál tempóval találkoztunk. Fogyasztásban sokat számított a Chill, 30 és 300 fps volt a két beállított határ, aminél tapasztaltuk a videón látható állapotokat.
Ami vájtfülűeknek zavaró lehet, hogy ventilátorvezérlés is ennek szellemében üzemel, vagyis sűrűn váltakozik a légkavaró(k) leállása-felpörgése.
-
A jövő tekintetében talán érdemes lenne a Microsoftnak és a Khronos Groupnak azon dolgoznia, hogy bizonyos ötleteket valahogy szabványosítsanak. Ilyen például az NVIDIA Fast Sync és az AMD Enhanced Sync.
Tudtommal ez már pont szabványosítva van az OpenGL-ben... Triple Frame Buffering néven.
(#23) gekkoXT
Igazad van, én nagyon örülök, hogy pl. Linuxon az Nvidia vezérlőpult még olyan kis old school... semmi csicsa, meg fiók és játékmenedzselés, csak a beállítások logikusan, érthetően. -
sztojo
csendes tag
Na az biztos, hogy sok mindennek hívnám ezt a cikket, de tesztnek nem.
Tesztben mérnek, összehasonlítanak, rangsorolnak.Ez egy bemutató max
Gondolom én is azt vártam, amit a klikkelők 99%-a. Adott platformnál, különböző driver verziók teljesítményének összehasonlítása, A-B-C programok alatt. 0-day vs 1 hónap vs 3 hónapos driver pl.
-
"FPS-ben mozdulatlanul állok zoomolt távcsöves puskával"
Ehhez általában a jobb egérgombot szokás nyomvatartani, úgyhogy van input. Ha meg nincs, akkor nem tudom, de ez talán annyira nem kritikus pont, ahova kell sok fps, mert nincs akció, csak lesben állsz, nézni meg elegendő a kevesebb fps is. Viszont amint megmozdítod az egeret, azon nyomban 144 fps-re ugrik, tehát a célzásnál már megvan a maxfps.
-
gekkoXT
senior tag
Az Nvidia GUI egy vicc. Mindkettő. Igazából felháborító, hogy ennyit bírnak kiszenvedni magukból. Szerintem klasszikusan kirúgandó a driver osztály ezen felelőse.
-
Ilyenkor van input, általában valamikor gombot nyomsz ilyenkor, szóval Chill-nek magasan kell tartania az FPS-t. Egyébként eléggé komplex valami, igyekszik arra törekedni, hogy minden fontos helyzetben legyen magas az FPS.
De az alapvető lényege az, hogy nem úgy működik, mint a sima FPS limitálás / sync / akármi. Utóbbinál van 123 fps-ed, s abból csinál 60-at, de úgy hogy a másik 63-at eldobja. A Chill ezeket viszont eleve le sem gyártja, így a fogyasztással rengeteget spórol, miközben a késleltetés a lehető legjobb marad.
-
Franklin
addikt
A Chill csak akkor tolja rá a kakaót a GPU-ra, ha a játékos kezd mozogni, vagy akkor is ha a környezet kezd megváltozni?
Pl. multis FPS-ben mozdulatlanul állok zoomolt távcsöves puskával, nem mozdul egy pixel sem, gondolom akkor leesik az fps, na de mi történik ha hirtelen kidugja a fejét az ellenfél? Továbbra is alacsony marad az fps, vagy akkor már rátolja mondjuk a 144 fps-t?
Szóval nem leszek hátrányban a másikkal szemben, aki nem használ Chill-t?
-
YellowFlash
aktív tag
-
Nem tudom miért okoz ez problémát a mai világban, mikor egy kiló kenyér vásárlásához is email cím kell lassan.Kapsz egy remek stream szolgáltatást, ahol amúgy is be kell jelentkezned arra a felületre ahova streamelsz, pl YT vagy Twitch,de úgy gondolod, hogy maga az ingyenes kiváló minőségű szoftver nem ér meg egy emailos regisztrációt?
hajbel : bullshit.
-
ZnVjaw0K
tag
válasz
YellowFlash #3 üzenetére
Most lehet hogy ugyanarról beszélek, vagy hülyeséget mondok, mert nem tudom mi az a shadowplay, mert nem rögzítek és nem streamelek, de a geforce experience regisztrációhoz kötése is érdemelne egy pofont.
-
"Az Enhanced Sync és a Fast Sync [...] a képtöréseket bizonyos képkockasebesség mellett nem képesek eltüntetni"
FastSync-el soha nincs képtörés, csak némi egyenetlenség a folyamatos mozgás megjelenítésében, mikor a képkockasebesség már eléri a frissítése frekvenciát, de még nem haladja meg a többszörösével, tehát ha pl. 60Hz-es kijelző esetén 60 és ~120 közt van (de utóbbi 120 csak durva sacc, igazából még 240-nél sem lesz abszolút hibátlan, csak egyre javul felfelé).
Itt szerintem az AdaptiveSync-re gondoltál, szerintem az hasonlít jobban az Enhanced-re.
Ezt talán kevesen tudják, mert elsősorban inkább magas fps mellé ajánlják, de alacsony fps-hez (pl. gépigényes játék 4k-ban) a FastSync a lejobb, mert amíg nincs az fps a frissítési freki felett, addig nincs semmi eredendő hátránya (ugyan úgy ismételgetéssel pótolja a hiányzó képkockákat, mint a Vsync), de egyenletesebb és simább érzésű, mint a Vsync, mert nem csapdos akkorákat fel/le a képkockaidő, illetve az AdaptiveSync-el ellentétben soha nincs képtörés (a G/Free-Sync persze jobb).
-
Márton
nagyúr
Nédmá' Inteléknél végre van színtelítettség állítás?
mióta? -
Dtomka
veterán
-
snecy20
nagyúr
Ó, csak pont az hiányzik a tesztből, hogy egyes driver-verziókkal mennyit gyorsulnak vagy lassulnak az alkalmazások. :-/ Azt hittem erről fog szólni.
-
rumkola
nagyúr
4 fontos dolog van számomra egy driverben:
adaptív vsync, állítható flip, ambient occlusion, trippla puffer
a többi nálam sallangaz ichill meg nem ugyanaz, ami az nvidiánál ez?:
-
Yany
addikt
2 dolog: jó cikk és sok olvasóval ellentétben én kifejezetten szeretem a szubjektumokat is egy cikkben. Hozzáadott értéket képvisel. Persze nem mindig, vagy nem mindenben értek egyet, de hát a világ már csak ilyen, néha különböznek a véleményeink egymástól.
Mint pl. a meghajtóprogramok problémamentességét illetően: az utóbbi AMD driverekkel sokkal több telepítési gondom van, mint előtte valaha. De a legújabban előforduló 100%-nak tűnő terhelés a gpu-zben sem igazán szimpi.
A másik észrevételem a fogyasztásos videók a Chillnél: ez komoly? Azért magának a játéknak a képét PiP módon rávághattátok volna. Sok itt a kocka, de azért ez már a hardcore réteg fanatizmusán is túlmutat, hogy önmagában egy fogyimérőt sasoljon percekig.
-
YellowFlash
aktív tag
Shadowplay-t használtam eddig rögzítésre. (FIFA, Witcher 3). Egész szép, bár méretes videókat lehet vele lőni. De annak járna egy büdös nagy pofon, aki felvette a regisztrációhoz kötött használat ötletét.
-
Az nem mellékes hogy játékgrafikát nem állíthatsz AMD szoftverben míg Experience-ben igen...
Kamerát 4 helyen( sarokban) tudod elhelyezni a képernyőn csak úgy mint az FPS számlálót chatréteget és ez mellet 3 réteget rátehetsz a streamedre, amiben tényleg mindet úgy és oda teszel ahova akarsz reklámoktól elkezdve bármit.
A hangot tudod külön közvetíteni és több sávra bontani, akár külön a mikrofon bemenet, audió kimenet, HDMI hangkimenet, több sávban ezeket külön rögzítve és továbbítva. -
Dtomka
veterán
Jó és örök téma! Köszönjük!
(Használtam a Relive-ot és ~2 hete a Shadowplay-t is. Minőségre nincs probléma, csak az zavar, hogy
pár perc = pár gigányi méretű.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Az eszközillesztők a grafikus vezérlők kenőolajai, de vajon lehetnek többek is ennél?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gurulunk, WAZE?!
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem drága a Realme P3 sem
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Facebook és Messenger
- Interactive Brokers társalgó
- Extrém magas az új GeForce-ok előállítási költsége?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf FX506H Gamer laptop! I5 11400H / RTX 2050 / 16GB DDR4
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Asus B360M i3 9100F 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Rampage Shiva Zalman 500W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest