- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Steam Deck
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Projektor topic
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thunder6230
tag
Jo lenne mar atterni a modernebb szamitasra amit az amd akar majd valoban hasznalni
Ma reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom
-
titán
válasz thunder6230 #1 üzenetére
4K sugárkövetés dlss nélkül nem a mai generáció problémája. Nem a RAM a korlátozó tényező
nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Raysen623
addikt
Lehet csak én érzem így, de most komolyan vehet új kártyát az az NV kártya tulajdonos aki eddig is nem túl olcsón jutott hozzá RT-s kártyához, mindezt csak azért mert a régebbi verziókon kevesebb volt a RAM? Ez kb Intel szintű megoldás. Miért nem tudtak ennyire előre gondolkodni? Ígérni meg sok mindent lehet de úgy sem lesz a piacon jó ideig a bányászok miatt.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Kansas
addikt
Csak ha minden áron( ) ezzel a játékkal akar játszani 4K-n RT-vel, egyébként nem fontos, ráér a csere a következő generációig.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
AsakuraDave
őstag
[1440p Max+RT RTX3070] Elvileg még sem kell hozzá 256GB Vram
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Kansas
addikt
Úgy tudom, a Godfall nem támogat DLSS-t...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Jo dolog, mas kerdes h vajon hany embert erint, mert valszeg tul sokan nem jatszanak mar vele.
Live-Die-Respawn
-
fanti
addikt
Teljesen igazad van! Én ugyan nem tértem át semmiféle méregdrága és beszerezhetetlen 3XXX-es RTX kártyára, de ezen hír után nem is fogok. Méghozzá csakazértisből.
Azért ez a pofátlan "nézzükfejőstehénnekaztakiigényesenakarjátszani" mentalitás mind az Intel, mind az AMD és mind az nVidia részéről annyira felháborító, hogy elegem lett a PC-s játékokból. Nem vagyok hajlandó tovább fejleszteni a gépemet. Ennyi.
Most töltöm az 50. évemet, sok mindent láttam és tapasztaltam az alatt a 35 év alatt, amit mögöttem tudhatok a számítástechnikában eltöltve.
De ennyire undorító helyzet alkalmashardver-játék téren még sosem volt.
Maradok a régi kedves játékaimnál, és ha nagyon hiányzana és tetszene valami mai bináris szemétdomb, akkor arra meg maaaaajd veszek egy akkori konzolt, ha lesz kedvem, de ebből a PC fejlesztő mókuskerékből nekem totálisan elegem lett.[ Szerkesztve ]
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
Z_A_P
addikt
válasz AsakuraDave #5 üzenetére
Bakker ez am a jatek, meg azt is kiirja hogy "most nyomd meg a C betut"
OK
-
gézu
őstag
...4K-s részletesség mellett, maximális grafikai minőséggel a VRAM terhelése 12 GB-ig kúszik fel a GeForce-okon...
de szerencsére:
két héten belül érkezik egy 12 GB-os GeForce RTX 3060...
Életszerű egy 3060-asra ráküldeni ezt a beállítást, cseppet sem flémízű ez tettetett reménykeltés.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Raysen623
addikt
Jó, mondjuk elfelejtettem leírni hogy itt egy játékról van szó, de ne ez legyen már az alap felállás a többi esetén is majd.
Másik nagy kérdés hova fog ez kifutni? Hiába fejlesztenek játékot PC-re ha nem kapsz vasat hozzá, illetve aranyárban. Szerintem jelen helyzettől a PC piac olyan szintű mélyrepülésbe kerül ami miatt felértékelődik a konzolok utáni kereslet. Kérdés visszafelé fog e ez működni ha normalizlódik a helyzet? Fog egyáltalán vagy az árak később is maradnak?
#8fanti: én is elengedtem a PC-s fejlesztéseket, ennyi pénzt ez a hobbi nem ér. Kb teljesen átállok konzolra.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Tigerclaw
nagyúr
A steam statisztikaja nagyon jol mutatja, hogy a jatekosok nem akarjak, vagy nem tudjak kovetni azt amerre a gpu gyartok az elmult 2 evben mentek. A sugarkovetesre tenyleg alkalmas kartyak mikroszkopikus reszet kepezik a hasznalt gpu-knak. Talan ezert is lett varakozason feluli erdeklodes az uj konzolok irant. Ha nem lenne eleve hiany es nem lenne novekvo erdeklodes a banyaszkartyak iranyaban, talan eszrevennek a gyartok is, hogy a PC-s gaming leepiteseben komoly szerepuk van. Ha kipukkad a lufi, nagyot koppanhatnak ok is. Foleg az Nvidia, akinek a B terve, a cloud gaming sem all meg biztos alapokon.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kansas
addikt
Én tök jól eljátszogatok 4K-ban az 5700XT-mmel 50-60fps közt FreeSync-kel... igaz, engem meg az RT hagy hidegen a jelenlegi állapotában, DLSS-sel vagy anélkül... talán majd a következő generációban, vagy jövőre, mikor leszállítják a tavaly szeptemberben rendelt PS5-ömet...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
titán
válasz AsakuraDave #5 üzenetére
4K-ról volt szó. Amit még a 3090 sem bír.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben a játékban lazán elbírja. A fejlesztők szerint a 3070 is elég lenne max 4K-ra, csak hiányzik róla 4 GB-nyi memória. De a GPU ereje megvan hozzá mindenféle DLSS nélkül, ezért sem erőltetik ezt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyáltalán nem ezek az eredmények. Nekünk megvan ez a játék. 6800-on is megy maxon 40-60 fps között. 3070-en 30 fps-ig menne le, de az átlag 35-45 között lenne. Persze nincs elég memória rajta, de a textúrarészletesség csökkentésével tudsz ezen segíteni. És ugye a textúrabeállítás olyan, hogy a mintavételek száma nem módosul, tehát medium és max minőségben is ugyanaz a számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AsakuraDave
őstag
Sokra mégyek én a 4K meg 12K texture beállításokkal ha tipikus fos ki nem kapcsolható TAA van a játékon így lehetne 24K is a textura az egy mosott gány lesz és ezen még readás próbálna javítani a CAS de csak túl lő a célon és ilyen képet kapsz: [link]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Sajnos a Steam-mel ellentétben az Epic-re nincs semmilyen publikus statisztika, ilyen adatokat nem adnak ki, így nem tudni hogy mekkora bukta ez a játék, de az értékelések alapján én se tippelnék valami sok játékosra, PC-n meg pláne nem, főleg hogy a játékosok többségét kizárták (epic exkluzivitás).
Ez van, ha egy fejlesztő a saját termékében nem bízik. A fejlesztőknek viszont mindegy, a veszteséget az epic már kifizette.
Ezzel a címmel szerintem a kutya se foglalkozik, kizárólag az AMD, mert nekik jó marketing anyagnak.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #23 üzenetére
TAA tipikusan van ma a játékokon. A CAS pedig egy bug miatt nem jelenik meg a GeForce-okon. A számításokat viszont elvégzi, a bugot javítani fogják. Az ilyen hibák előfordulnak, hiszen most módosították a GeForce-okra a leképezőt, becsúszhatnak apróbb gondok.
#25 schawo : Nincs jobb VGA-nk, csak vannak a játékhoz frissítések, amelyek a teljesítményt már sokban javították. 6800-on maxon a tipikus sebesség úgy 40-45 fps. 3070-en csak 15-20 fps, de ha lenne 4 GB extra memóriája, akkor simán hozna 35-40 fps-t. Ez abból tudható, hogy medium textúrákkal erre képes, vagyis ha már belefér a memóriába, akkor jön a sebesség. És ez a primal update.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SindaNarmo
tag
válasz huskydog17 #24 üzenetére
Hagyjuk már ezt a kizárást. A konzol exkluzivitás az kizárás, ez meg a user-en múlik. Ha meg annak veszi akkor meg is érdemli.
-
válasz SindaNarmo #27 üzenetére
Az exkluzivitás mindig kizárást jelenet platformon belül is.
Steam-en nagyságrendekkel több user van és jelentős részük nem fog epic-en egy új acc-ot csinálni egy gyenge közepest nyújtó indie cím miatt. Ezt tudják a fejlesztők is, csak ők a minél szélesebb terjesztés helyett a veszteségek csökkentését választották.
Mivel epic-en se valós megbízható értékelés rendszer sincs, se pedig publikus user statisztika, így nem számít ha a játék gyengére sikerült, messze nem lesz olyan rossz hírneve, mint Steamen lenne, azaz így hatékonyabb a damage control.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
TheMonist
újonc
Egyetértek, nehéz nem megvetéssel tekinteni a mostani hardverárakra. Én maradok a jól bevált módszernél, csak akkor frissítek, ha legalább 2x sebességnövekedést jelent a jelenlegi konfigomhoz képest ÉS megfelelőek az árak. Még mindig egy i5-3570K-t használok, ami tökéletesen elég egy GTX 1080Ti-vel párosítva 1440p játékhoz max beállításokkal a legtöbb esetben. A 1080Ti-t is akkor vettem (használtan), mikor a HD4850-em megadta magát, de várnom kellett rá vagy egy évet, mire az akkori bányászláz után lement az ára. Addig az intel iGPUval játszottam a régi point-and-click játékaimmal Csak ki kell várni a megfelelő időt. Ez az év jó eséllyel nem lesz az.... Amúgy az RTX nem igazán hoz lázba, alig pár játék támogatja, és ott sem esik le az állam tőle, finoman szólva. Kell még pár év neki.
-
SindaNarmo
tag
válasz huskydog17 #29 üzenetére
Továbbra sem tartom annak, mivel csinálsz egy acc-ot és kész, ha nagyon érdekel a játék, semmi mást nem kell csinálni.
Ha ezt user nem akarja az már az ő korlátolt baja, mivel semmibe sem kerül neki, nem kell neki konzolt vagy más hardver-t venni csak hogy elérje boltot. Szóval nincs itt semmi korlát csak az emberek fejében. És aztán mindig jön a sírás, hogy jaj nincs steam-en brühühü. Valahogy akkor nem volt ilyen amikor valami csak Origin-en vagy az Ubi-nak a boltjában volt megvehető.Az hogy üzletileg miért így meg úgy az meg már megint másik kérdés. Mint volt már rá példa a steam-es értékelés sem tökéletes, pl engem nem is igazán szokott érdekelni.
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
A CAS elég artifactos és elvileg nem is lehet ki/bekapcsolni AMD-n, nV-n meg ezek szerint "csak" bug, hogy nincs de jobb is, hogy nincs mivel csak rontja a képet. Ez, hogy a TAA tipikus a mai játékokba szerintem siralmas és szánalmas, hogy nincs on-off opció sok játékba vagy ahol van ott olyan, hogy kikapcsolhatod de akkor nincs HBAO mint pl a Watch Dogs Legion-be. Megy itt a parasztvakitás, hogy hűha 4K 60fps fiszemfaszom azt olyan mosott fos a grafika, hogy elhányom magam így 2020 után. Azt mások meg még leszólják a DLSS2.0-át mikor kb annyi se a romlás mint mikor TAA van a játékon de persze fogadok, hogy minden játékot TAA-val játszik de a DLSS az fos mert elmos mindent
DOOM Eternal-ba konzol paranccsal kikapcsoltam a TAA-at és wáo látszik hogy milyen gyönyörű,szép nagy felbontásúak a textúrák csakhogy a reflekciók átmennek kis pöttyözödésekbe ergo a TAA egy denoiser a reflekciókra kb mert ha van TAA akkor "rendes" a reflekció de TAA nélkül csak artifactos pöttyözödések. Nekem ez kvára nem jön be. Sokkal de sokkal szebb a kép, textúra TAA nélkül. Oldják már meg azokat a kva reflekciókat ott az RT vagy az se megy TAA nélkül vagy "helyi" TAA megoldást nem lehetne valahogy?Nah de a lényeg, hogy lehetne csinálni egy átfogó tesztet ingame képekkel, videóval, hogy vajon tényleg mennyire romlik a textúra egy 3070/3080-anon vs 6800/6800XT mivel ugyebár nincs elég vram, 1440p és 4K minden max. De úgy érzem ezt senki se fogja megcsinálni, nálam meg már nincs 6800XT nah meg egy forintot nem ér számomra ez a játék de a tesztelésre lehet beszerezném csak adjatok egy 6800XT-t
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
TheMonist
újonc
válasz AsakuraDave #36 üzenetére
Ilyenkor hiányzik nagyon a HardOCP, ott mindig megcsinálták becsülettel ezeket a teszteket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #36 üzenetére
Eleve nem zoomolod be a képet, hogy artifactet nézz rajta. Nem arra tervezik a játékot, hogy négyszeresére zoomold a videót. Eleve már a videó maga egy torzított tartalom.
Bug meg mindenhol akad. Sok munka volt áttervezni a leképezőt a GeForce-okra, előfordulhat, hogy kis hibák maradtak benne, egy-két effekt részben nem működik. Jönni fog rá patch.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AsakuraDave
őstag
Nincs meg a játék meg AMD kártyám se de ha a becroppolt képen az nV kép élesebb akkor miért kellene nekem a CAS-os kép ami nem csak nem élesebb de még artifactos is?
Amúgy meg ott az nVidia-nak ez az overlay-es cucca ahol játék közbe rakhatok filtert, ott van sharpening amit real time 0.1-esével állíthatok. Ezzel betudtam pl a Witcher 3 TAA-ra olyan sharpeninget lőni amivel nem lett túlszaturált se nem maradt meg a TAA mosottas grafika. Ha meg nem támogatja a játék akkor nV driver beállításoknál manuál be lehet ugyan így állítani csak ott nem tudod real-time finomhangolni nah meg lehet nem fog működni ha a játék egyáltalán nem támogatja.[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz TheMonist #33 üzenetére
A konzolhiany szerintem hamarabb megoldodik mint a PC-s CPU/GPU hiany, foleg hogy ekkora a banyaszlaz...hacsak valaki ki nem talalja, hogy hogy lehet olcsobban konzollal banyaszni.
A gyors es stabil nem sok helyen mar rendelkezesre all. A rovid valaszido kerdeses. Esportoloknak biztos nem johet szoba a cloud gaming, de talan masnak igen. Az Nvidia kenytelen ebbe az iranyba menni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #39 üzenetére
Hogy megjelenítse az effektet, amit kiszámol.
Kívülről is lehet injektálni ilyen eljárásokat, de azokat nem a játékra tervezik, hanem általánosan. Ezekre a fejlesztők nem tudnak igazán reflektálni. Nem mellesleg DirectX 12-re és Vulkan API-ra külsőleg injektálni effekteket extrém nehéz. Az esetek 99,9%-ában nem működik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
JoeYi
őstag
meanwhile me: looking for used 1050 ti or 1060
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben mi az újdonság? Így van már lassan háromnegyed éve. Annyi történt, hogy került egy link az Epic Store-ba, ami elvisz az NVIDIA oldalára. Oda, ahonnan háromnegyedé éve eleve fordítható egy fork.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AsakuraDave
őstag
A CAS az csak egy sharpening metódus, nem? Ettől nem lesz extra reflection meg árnyék csak a TAA elmosodást javítaná ki de tisztán látni, hogy a croppolt képen a CAS-os kép nem lett élesebb csak artifactosabb.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #45 üzenetére
Alapvetően igen, de valamivel komplexebb, mint a többi sharpening eljárás. Azért lett annyira népszerű a fejlesztők között, mert kontrasztadaptív, és ez elég könnyen implementálhatóvá teszi. Más sharpeinig eljárás nem ilyen, vagyis sok a munka a beállításával.
Az egész számítógépes grafika trükkök százait rejti. Ezekre a trükkökre rá lehet lelni, ha a képet négyszeresére nagyítod.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Emilió
junior tag
Biztos unatkoznak a többi oldalon, hogy most hozták le, te meg már háromnegyed éve nem.
Cikkhez, mi történik ha kifut a vga a 10Gb vram-ból? Tudom semmi, hiszen erre van az nv-nek megoldása, de kíváncsi vagyok mit mondasz. Egyébként hamarabb fut ki a gpu az erőből, mint hogy általános legyen a 10Gb+ vram használat a játékokban.
Meg ugye a vram usage és a vram allocation sem keverendő össze.[ Szerkesztve ]
A józan ész nem ajándék, hanem büntetés, mert nap mint nap meg kell küzdened azokkal, akiknek nincs. Főleg a kis trollokkal, akik lenyúlják az idézeted, és azt hiszik, ettől okosnak tűnnek majd.
-
TheMonist
újonc
válasz Tigerclaw #40 üzenetére
A CPU nem igazán probléma már most sem, ha valakinek jó az Intel is, pl. i5-10400F 50k körül van és az egy teljesen jó kis proci. Valószínűleg a GPU hiány nem tesz jót a konzol elérhetőségnek sem, de valóban, az talán hamarabb megoldódik, jó eséllyel még idén.
Biztos sokaknak van jó netje, de szerintem még mindig az a kisebbség. Én nem abba a körbe tartozom, az biztos. Elég gyorsan lekapcsolnám a dolgot, ha párszor akció közben belassulna / ledobna.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi lehoztuk, amikor bemutatták. [link]
Attól függ, hogy melyik programról van szó. Ha a Godfallra gondolsz, akkor a Primal Update már nem az Unreal Engine 4 saját, hanem az AMD-féle D3D12MA-t használja. Ennek az az előnye, hogy beállítható a dinamikus textúraskálázás, vagyis ha nincs elég VRAM egy adott textúra esetében a max részletességű opcióra, akkor betölthető helyette a medium vagy a low részletességű is. Ezzel késlelteti azt az időtartamot, mire kifut a VRAM-ból a VGA. 12 GB-nál már nem fut ki még akkor sem, ha max részletesség van betöltve 4K felbontáson. Maga a koncepció 10-11 GB-os VGA-knál relatíve jól működik, pár textúrából nem a max szint lesz betöltve. 8 GB-os VGA-k viszont így sem elegek. Túl sok memóriát igényel mag az RT effekt, 3-4 GB között.
Ezt a megoldást nem egy mai program alkalmazza már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Emilió
junior tag
Köszönöm, de a cikkek teljesen másról szólnak. Nem a DLSS 2.0 megjelenéséről. Pontosan tudod, és a jelentőségét is, ezért is nem hoztad le.
"NVIDIA's DLSS 2.0 is Easily Integrated into Unreal Engine 4.26 and Gives Big Performance Gains"
A józan ész nem ajándék, hanem büntetés, mert nap mint nap meg kell küzdened azokkal, akiknek nincs. Főleg a kis trollokkal, akik lenyúlják az idézeted, és azt hiszik, ettől okosnak tűnnek majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Apple notebookok
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-