Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    Úgy látom bármeddig pihentetik ezt a játékot két rész között, az nem fejlődik, hanem tényleg pihen. Semmit nem fejlődik, se a fizika, se a játékmenet, se a hozzáállás. Megint driftelés ezerrel, fákat kivisszük bármikor, korlátokat ugyan úgy, autónk minimálisan se sérül stb.
    Egy a név egyszerűen képtelen kinőni a saját betegségeiből. Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • wolfman

    veterán

    Nem értek veled egyet. Ha jobban megfigyeled a NFS4 High Stakes játékot láthatod, hogy az nem drift, csak a verdák tehetetlenségének következtébeni gumicsúszás. Nem tapad annyira a verda gumiabroncsa, nincs leszorító erő, így megcsúsznak, de nem driftelnek. Mivel ezzel a résszel már belépett a jármű fejlesztés minimális szinten, így akarták érzékeltetni, hogy az alap verda még kisodródik, nem tapad, de ha 3. szintre fejleszted, lesz leszorító erő, gumitapadás és mehetsz mint a bolond nagyobb sebességgel.

    Drift akkor lenne, ha az autó megcsúszna és a kormányt ellentétes irányba kellene tekerni (ezt persze a mostani nfs fejlesztők automatán beleépítik, nem neked kell, de láthatod hogy az AI megteszi helyetten). Nem mellesleg az autó segge indul meg driftnél az ív külső része felé, ami a NFS4 ben nincs meg.

    Szerintem ez a driftelés egyszerű hanyagságból van benne a játékban és költségvetés minimalizálás. Kevesebb fejlesztési munka és így idő és pénz. Viszont kurva gagyi.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • wolfman

    veterán

    Én is elgondolkodtam. :)

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Hozzászólok Aktív témák