Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz OddMan #4 üzenetére

    Ha tesznek Vulkan leképezőt egy játékba, akkor onnan már csak minimális erőfeszítésbe kerül a portolás más platformokra. Ha meg egy játékba tesznek DX12-t, akkor Vulkant is tehetnek, kb. ugyanakkora munka és nem is térnek el egymástól olyan nagyon.
    Most úgy kb. két tábor van:

    DX12 -> Windows + Windows store + XBox one
    Vulkan -> Mindenki más + Windows, store és xbox nélkül.
    A mindenki másba ha jól nézem a híreket, a PS4 is beletartozik már.

    Egyébként jelenleg is van egy rakás Linuxos játékom Steamen, szóval lehet ott is játszani. Persze nyilván nem ugyanaz a kínálat... Most a legújabb érkező az Rise of the Tomb Raider lesz. Arra kíváncsi leszek, hogy kap-e ehhez Vulkan leképezőt, mint ahogy utólag kapott DX12 leképezőt is.

    zéügynök: az itt olvasottak szerint problémás az opengl kódok hibakeresése, a használható eszközök is problémásak. Az is elmond valamit, hogy opengl-next helyett inkább megcsinálták a teljesen új Vulkan-t.

    Mondjuk a vulkan meg lehet, hogy elsőre lesz nehezebb, mert jobban gépközeli, mint az ogl.

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák