- Házimozi belépő szinten
- Házi hangfal építés
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Blu-ray lejátszók
Hirdetés
-
Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
gp A folytatást azok is élvezhetik majd, akiknek az angol szövegek megértése nem egyszerű.
-
Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
ma Három és fél éve is készült friss Nokia 225 4G-s upgrade-del, az idei verzió viszont visszahozza az eredeti formatervet is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Ennél sokkal többre lehetne jó a DX12, csak az a baj, hogy a mai játékok döntő többségét még mindig DX10-11-re írják, annak az API-nak a korlátait figyelembe véve. A DX12 egyik legnagyobb előnye hogy ezeket a korlátokat, ill. leginkább a draw call limitet gyakorlatilag megszűnteti, de ha az egész játék úgy van felépítve hogy sose lépje át a draw call limitet, akkor hiába váltasz DX12-re, érdemben nem fog tudni gyorsabban futni mert a limitáció amit orvosolna amúgy sem jelentkezik a játékban.
Pl. tegyük fel van egy FPS / TPS / RPG játékban egy nagy harcjelenet, mit látsz? ~20 karakter lövi egymást a képen, és hogy van bemutatva ez? Világraszóló háborúként...
Ez nevetséges, hogy tovább ne menjek a Mass Effectben is 3 emberrel mentettük meg az univerzumot, de minden játékban így van ezért hozzászoktunk már... Ez a kevés karakter megjelenítése pedig a régebbi DirectX-ek sara. Mass Effect-es példánál maradva, hiába váltanál benne DX12 rendererre (ha lenne), mert a játék maga alapjaiban nem arra készült, más ligában mozog.
Ha hirtelen megszoroznák 10-el a képernyőn egyidejűleg mozgó karakterek számát, akkor lenne szembetűnő a különbség, ezt viszont nem tehetik meg mert onnantól még Low-on se fog futni a játék a DX12-t nem, vagy nem rendesen támogató videokártyákon, amivel egy csomó potenciális vásárlótól elesnek.A Battlefront 2 is futhatna 32-64 playeres pályák helyett 128-256 játékost összefogó meccsekben, csak onnantól senki nem tudna vele játszani akinek ~2 évesnél régebbi videokártyája van és ezt a fejlesztők nem engedhetik meg maguknak.
Sokkal több értelme lenne / lehetne a DX12-nek mint amennyi jelenleg van, de amíg az egység sugarú koca gamerek átlag gépei nem érik el azt a szintet, hogy minimum egy Maxwell v2 vagy egy GCN 1.1 (aka GCN 2) architektúrájú videokártya legyen bennük, addig nem fognak olyan játékokat fejleszteni amik teljes egészében kihasználják az új API-k képességeit.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házimozi belépő szinten
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Házi hangfal építés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Építő/felújító topik
- Milyen egeret válasszak?
- Spórolós topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- További aktív témák...
- EVGA 2070 Super XC ULTRA grafikuskártya keresi új tulajdonosát! - SZERDÁIG JEGELVE!
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- Keresem - Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming
- ASUS GeForce RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit Amazon Garanciával
- Asus TUF RX 7600 XT 16G felbontott VGA, 3 év garancia, névre,cégre Áfá-s számla