Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Marvel Rivals - Középpontban Loki
gp Az ingyenes hero-shooter elsőként csak PC-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
Értem és köszönöm a választ. De ebből mi felhasználók mikor fogunk valamit is érezni?
(#150) Abu85: Az AMD-nek azonban látni kellene azt is hogy ők nem egy jótékonysági szervezet. Flashpointer jól érzi, hiányzik innen a kötelezettség. Ezt sokkal szigorúbban kellene venni. Nem csak a fejlesztők igényeit de a saját piaci helyzetüket is szem előtt tartva. Igenis elvárni a Mantle használatát, és amit már korábban is írtam, igenis megkövetelni a fejlesztőktől a shitworks elemek mellőzését. Valamit valamiért. Adnak egy eszközt, ami a fejlesztőt segíti, akkor jogosan elvárhatják azt, hogy a fejlesztő ne köpje őket szembe.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor, ha olyan programmal játszol, amely támogatja az alacsony szintű hardverelérést, történjen az akármilyen API-val. Jelenleg hat ilyen játék van, de idén lesz még sokkal több. DX12-es is, de ez még titok. Szerencsre én nem írtam alá semmilyen NDA-t, így elárulom, hogy az a stúdió csinál egy PC-s DX12-t is!!! támogató játékot, amelyik kiadta a StarSwarm tesztprogramot, és ugyanazzal a Nitrous motorral fut a program, amely egyébként stratégia lesz. Ha érdekel mi várható, akkor a Steamről letöltheted a tesztprogramot. Itt még összehasonlíthatod a DX11 móddal. A végleges játékban a DX11 támogatása már nem lesz benne. Túl költséges és úgy is akadna.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
AMD-nek mi változik attól, hogy egy program támogatja a saját API-jukat és az MS API-ját is? Elárulom, hogy az érkező 3DMarkban hibahatáron belüli az eltérés a két low-level API teljesítménye között a Farandole tesztben. Sokszor elég a DX12. Az AMD-nek attól nem lesz jobb, hogy a saját API-jukat is támogatná egy program, csak a partnerük szopna vele feleslegesen.
A low-level irány nem a saját API miatt kell nekik, hanem azért, mert ha a fejlesztő optimalizálni akar, akkor letöltheti a GCN disassemblert, felütheti a több száz oldalas dokumentációkat, és ezekből pontosan lehet tudni, hogy milyen kódot kell írni a GCN-re. Más architektúránál ezt nem lehet megtenni, mert vagy a disassembler vagy a dokumentáció, vagy mindkettő hiányzik. Ennyire mindegy az API kérdése.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
(#152) Abu85: Azt a tesztprogram megvan és hát nem mondanám, hogy hasra vagyok esve tőle.
Az első és legfontosabb, Mantle van, DX12 még nincs, nem elérhető publikusan. Nem a sebesség a lényeg, hogy van-e plusz a Mantle vagy DX12 között, hanem hogy a saját eszközük (SDK) használatát meghatározzák, hogy nem élnek vissza vele a fejlesztők az AMD kárára.
Igen ott a több száz oldalas doksi, ami alapján pontosan lehet tudni milyen kód kell ahhoz hogy jól fusson és pontosan lehet azt is tudni, hogy milyen kell ahhoz, hogy ne fusson jól! Ez itt a lényeges az AMD szempontjából, hogy vissza lehet élni vele. Elég egy kis Nokiás doboz a fejlesztőknek és máris egy 750Ti sebességén van a 290X, pedig köszönő viszonyban sincsenek. Ezért kell az elvárás és a kötelezettség.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyik sem érhető el publikusan, de mindegy.
Miben jelent bármi kárt az AMD számára egy SDK kiadása a partnereinek? Idővel úgyis publikus lesz, magát a specifikációt is megnyitják.A konkurencia amúgy is visszafejtené az architektúrát, ahogy az AMD is visszafejti ezeket. Másképp aligha tudtak volna gyorsítani a TressFX-en a kepleres kártyákon.
A kötelezettségeket a fejlesztők gyűlölik. Ez a legfőbb oka annak, hogy ma az AMD és nem az NVIDIA partnere az EA, a Square Enix, a SEGA, a Nordic Games, az 505 Games, a 2K Games, a Capcom és a Deep Silver. Az NV-nek olyan partnere maradt a PC-re, aki le se tojja ezt a platformot, aka Ubisoft. Szerinted ennek örülnek? Kényszerűen olyan játékokat adnak a termékeik mellé, amelyek nincsenek PC-re optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Nem az SDK-ra gondoltam, hanem Mantle már van, DX12 majd Win10-el jön.
Nem az SDK vagy a dokumentáció meglétével van a bajom, nem is baj hogy van sőt, de hogyha már van és adnak, akkor az azzal való visszaélést nehezítsék meg.
Egy pár játék amik jönnek majd PC-re: Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed: Victory, Batman: Arkham Knight, Battlefield Hardline, Dead Island 2, DiRT 4, Doom 4, Dying Light, Evolve, GTA V, Just Cause 3
Mad Max, Mass Effect 4, Mirror's Edge 2, Project Cars, Rainbow Six: Siege, Star Citizen, Star Wars: Battlefront, The Division, The Witcher 3: Wild Hunt, ezeknek közül hány is lesz megfelelően optimalizálva? Mennyiben is lesz shitworks féle antioptimalizálás? És mennyihez is használják a Mantle SDK-ját? Na itt a probléma kérem!Lehet, hogy a kötelezettségeket gyűlölik a fejlesztők, de az hogy azt várja el egy vállalat, hogy egy adott eszközért ne köpjék le őket, nem egy olyan kötelezettség, amibe különösebben bele lehet kötni.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De milyen visszaélésről van szó? Azért készült az SDK, hogy segítsék a fejlesztők munkáját. Azért használják a fejlesztők mert segíti a munkájukat. Kész.
Optimalizálás majd a megjelenés után derül ki, de ...:
muntlis: Battlefield Hardline, Mass Effect 4, Mirror's Edge 2, Star Citizen, Star Wars: Battlefront
shitworksös: Batman: Arkham Knight, The Witcher 3: Wild Hunt
Ezek biztosak. A többi majd eldől.Nem értem, hogyan jön ide a köpködés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Lehet hogy 5 nap múlva már tüéthető lesz a bétás...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Duck663
őstag
Komolyan nem hiszem, hogy nem érted! 'A' vállalat ad valamit ingyen, ami a fejlesztőt segíti, majd a fejlesztő egy 'B' vállalattól jó pénzt bezsebel, a shitworks féle szemétért, nem hiszem el, hogy nem érzed, hogy ez a fejlesztők részéről nem etikus, az 'A' vállalat felé! És itt teljesen mindegy melyik az 'A' és melyik a 'B' vállalat. Ezért kell 'A' vállalatnak, ezt egyszerűen nem megengedni, és bizonyos megkötésekkel engedni csak az amúgy ingyenes eszköz használatát!
Az Evolve is mehet a shitworksös listához, itt a gépen a Beta. És ennyit a 2K-ről!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ok értem már. Bocs, de nem volt világos mit akarsz mondani. Amit viszont írsz az kizárt, hogy megtörténik. Mégpedig azért, mert az aki használni akarja az AMD API-ját azért teszi, mert nem akar blackboxot. Mivel a Gameworks maga egy blackbox, így hozzá sem fognak érni a teljes kontrollra vágyó fejlesztők.
Abban a játékban nem láttam Gameworksöt. Mit használ?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MZperX75
addikt
10 év múlva ezen sírni fogtok,mert ami itt megy az viccnek is "szar".
AMD-m van A8-3870K,mindent tud amit egy itthoni gépnek tudnia kell ....feltétlenül,fillérekért vettem,remélem még egy jó pár évig teszi a szolgálatot 24/7-ben.
INTEL-AMD mind a kettő cég egy kapitalista cég,az egyiket héber származásúak támogatják a másikat meg nem(arab) nem csodálom hogy manipulált piac évek óta kinek fekszik jobban.
Inteles gépem a laptoppom,Androidos a Tabom,Win8-as a Nokiám.
Majdnem használhatóak is.
-
MC Pite
veterán
Tehát nem vetted a fáradtságot, én keresgéljek megint, értem.
1333-as ramot raknál az inteled mellé? 1600 alá már a legtöbb pc gyártó sem megy (nem olcsóbb).
2133MHz tuning ram CL11-es 8 gigás kit 26K (én CL9est vettem ennyiért újonna ph-ról, postával).
1333 Ok, a legolcsóbb CSX 4GB DDR3 1333MHz CL9 11,5K × 2, durván 23K (de 1600asból 21K körül is kijön), azaz durván 3-5K a felára a gyorsabb memóriáknak (több garinak, hűtésnek, stb).
Le kell csippenteni fél gigát az APUnak, ez igaz. Az intelesek rakjanak rá ramdriveot. Aki apunak 2 gigát az ***, vagy sose mérte ki mennyit hoz. Aki szemre megmondja mikor engedek 1 gigát és mikor felet, kap egy rekesz általa választott italt tőlem, ellenkező esetben én választok italt.APU ellen mi való? A 21 procis 2014-es tesztben akkor hülyeséget írnak, meg mindenki aki azt mondja hogy egy i3 az ellenfelük, szintén rosszul tudja; legyen, i3-nál kisebb procival is számoltam előzőleg.
"Pusztán az x86-os CPU teljesítményt tekintve az AMD A10-5800K APU átlagosan majd 44%-kal gyorsabb a Celeron G555-nél, ami tetemes előny. Mindez annak köszönhető, hogy az A10 kétszer annyi magot vonultat fel, miközben azok órajele több mint 1 GHz-zel magasabban ketyeg. ... A GPU által gyorsított, játékok alatti 3D-s megjelenítési teljesítményben a Celeron G555 – Radeon HD 6670 [GDDR5!]párosa győzött, nagyjából 29%-os előnnyel, ami már elég soknak mondható.
"Nekem nem sikerült, légyszi számold ki mennyiért tudsz mellé rakni egy diszkrét, külön zajforással nem rendelkező diszkrét vga-t és ha már tudjuk hogy az mi, látjuk mennyivel gyorsabb. Én egyelőre nem látom azt a nagy árelőnyt. Lapok egy árban vannak.
34+26, azaz 60K a 6800K+2133-as 8 gigányi memória.
i3-al nincs árelőny.
Celeron+ram kb 17+23, azaz 40K. 22K egy DDR3as (passzív) R7 240, amivel ugyanott vagyunk ahol a part szakad. [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#06658560
törölt tag
Alaposan forgatod a véleményed low level apival kapcsolatban. Plusz ha hátrébb lépsz egy lépést, hogy lásd is, miről van szó: fejlesztők kontrollt akartak, AMD megadta nekik, Mantle. Plusz vele párhuzamosan a konzolok, két eltérő, bár hasonló API-val. Plusz a futó DX11. Majd jött a DX12- jön-, aztán kiderült, hogy az AMD innentől mossa kezeit, ha újabb kártyáin rosszabbul fut egy program, mert más az architektúra annyira, hogy a régi kódot optimalizálni kelljen. Majd kiderült, jelenleg is Mantle alá vagy tíz eltérő architektúrát kéne venni. Plusz a jövőbeliek. Most bedobod, hogy erre a fejlesztők még újabb API-t kérnek, AMD meg vígan megadja nekik, nuku kompatibilitással. Ergo, akiket most a Starswarmmal és a Mantleval beetetett, hogy majd milyen jó lesz neki, mekkora előnye lesz a hardverrel a közeljövőben, azok vakarhatják a fejüket, hogy kuka az egész. Avagy várjanak a játékfejlesztőkre, hogy hátha majd megírják a megfelelő optimalizálást. Ami ha végignézzük DX11, DX12, (elvileg lehet egy kód), XbOne (talán szintén bele fog férni), PS4, esetleg PS3, XB360, Mantle, Mantle2.0, ha megy mobileszközökre is, akkor OpenGL, Metal. Plusz a milliónyi hardverre. Mindezt véges erőforrással, véges időkeretben, abban bízva, hogy majd a fejlesztők ígéretüket be is tartják, s egy Duke Nukem Forevernél gyorsabban végeznek a fejlesztéssel, mikor már ma is halom bug minden játék, milliónyi frissítés, javítás kell hozzájuk. Úgy, hogy ha nem fordítva ülnek a lovon, akkor rájönnek, nem az EA érdeke, hogy jól fusson AMD kártyán a programja, hanem az AMD-é. Ahogy nem a Gameloft érdeke, hogy jól fusson NV-n, hanem fordítva. mivel van konkurencia.
Tényleg úgy látod, az szolgálja a játékipar jövőjét, amit az AMD csinál?
-
stratova
veterán
Érdekes az ajánlott gépigénye:
RECOMMENDED REQUIREMENTS:
OS: Windows 7 64-bit
INTEL CPU: Core i7-920
AMD CPU: A8-3870K
SYSTEM RAM: 6GB
NVIDIA VIDEO CARD: GeForce GTX 670 or GTX 760
ATI VIDEO CARD: Radeon R9 280
VIDEO MEMORY: 2GB
HARD DRIVE: 50GBMi a manó.
Abu lehet, hogy ebben lát összefüggést a kolléga:
http://blogs.nvidia.com
Crytek Adds NVIDIA GameWorks to “Warface”http://cryengine.com
"Evolve" from 2k Games and Turtle Rock Studios goes goldBár én azt feltételeztem, hogy egy-egy ilyen partnerség nem alkalmazott játékmotoronként, hanem szerződött kiadó/stúdiónkként alakul ki.
Egyébként pcper megjelentetett, egy a helyzetet viszonylag részletesen taglaló cikket mindkét fél álláspontjával.
Eszerint tán fejlesztői nyomásra, de Nvidia a nem kizárólag saját kártyáin futtatható megoldásokat elérhető teszi, amennyiben a szerződő fél a GameWorks forráskódot is tartalmazó változatát választja - ez eltérő díjjal jár - ill. az adott csomag már kikerült a béta stádiumból.
A cikket végigolvasva nekem úgy tűnik, hogy Nvidia elérhetővé tesz egy middleware-t a gyorsabb implementálásért, de külön költsége van a AMD-re történő optimalizálásnak.
AMD esetében a Mantle ugyan előnyhöz juttathatja a Radeon kártyákat, de nem érintheti direkten hátrányosan az Nvidia kártyák tulajdonosait, hiszen nem erőltet egy a konkurenciára optimalizált kódot a hardverre. Itt viszont a fejlesztőnek eleve plusz költség és idő lehet - ahogy feljebb már taglalták is - DX mellett Mantle több verziójára és több kártyára optimalizálni.[ Szerkesztve ]
-
parampa
aktív tag
NVIDIA’s GameWorks: dsogaming
Assassin’s Creed: Unity – HBAO+, TXAA, PCSS, Tessellation
Batman: Arkham Knight – Turbulence, Environmental PhysX, Volumetric Lights, FaceWorks, Rain Effects
Borderlands: The Pre-Sequel – PhysX Particles
Far Cry 4 – HBAO+, PCSS, TXAA, God Rays, Fur, Enhanced 4K Support
Project CARS – DX11, Turbulence, PhysX Particles, Enhanced 4K Support
Strife – PhysX Particles, HairWorks
The Crew – HBAO+, TXAA
The Witcher 3: Wild Hunt – HairWorks, HBAO+, PhysX, Destruction, Clothing
Warface – PhysX Particles, Turbulence, Enhanced 4K Support
War Thunder – WaveWorks, Destruction[link]
Killing Floor 2, Warhammer 40K: Eternal Crusade, Lords of the Fallen, King of Wushu , Titanfall, Borderlands 2, Watch Dogs, NASCAR 2014, Daylight, Call of Duty: Ghosts, Hawken, Dungeons & Dragons, Assassin’s Creed IV: Black Flag, Batman: Arkham Origins, Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist, Mirror's Edge 1, Mafia 2 , Strife, Landmark, The Bureau: XCOM Declassified, Metro: Last Light, Metro 2033., Just Cause 2, Batman: Arkham Asylum, Warframe, Rise of the Triad, Planetside 2 ..
+ The Way It's Meant 2 be played nVidia gámák: Crysis, GTA San Andreas... rengetegMarson hamarabb lesznek kolóniák, minthogy a fosmántli beérjen, hülyeségre nem várok.
-
nyakdam
aktív tag
Az én véleményem, hogy az egész a DX11-ből indult ki. A DX11 a teljesítmény kb 80%-át egy magra terheli, és a felmaradó rész oszlik meg a többi mag között. A Mantle ezt kerüli ki. A Microsoft elkérte a Mantle dokumentációját és bejelentette a DX12 megjelenését. A játékfejlesztők szerintem azért állnak a Mantle mögé jelenleg, hogy a DX12-re felkészűljenek. Nem Mante-s játékot adnak ki, hanem DX12-est, és ezzel csak az eddigi procilimitet csökkentik és nem a grafikát fogják növelni. Elég rákeresni a Microsoft oldalán a DX11 vs DX12 -re és feldob egy táblázatot melyen látszik, hogy mennyivel megdobja a 12 a többmagos/szálas teljesítményt. Miért jó ez az AMD-nek? Ha megnézzük az árakat jelenleg 30000Ft alatt csak az AMD-nek van 4 magos procija. Szerintem DX12 vel megszünik a játékok alatt a 2 magos procik használhatósága, amik a DX11 miatt voltak ma is használhatóak. DX12 alatt valószínű közelebb kerül az AMD az Intelhez csak a procik jobb kihasználása miatt(elég csak ránézni a többszálas alkalmazásokra a teszteknél).
Persze ez csak az én agyszüleményem.
-
"Egyedül a Frostbite motorosok működnek rendesen, se a Thief se a SE3 nem."
Ezt meg honnan szedted? Miért nem működnek jól?
Thief Mantle Review
Sniper Elite 3 Mantle ReviewA Mantle-t a fejlesztők nem mindig a magasabb FPS miatt építik be, sokszor az csak egy mellékhatás, ahogy a fenti két cím esetében is. Amíg a Nixxes a shader újrafordítás miatt választotta az AMD API-ját, addig a Rebellion a VRAM használat miatt, ugyanis Mantle alatt nincsenek mikroakadozások a sok VRAM törlés miatt.
Szerinted a fenti dolgok mind lényegtelenek?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #170 üzenetére
Nem lényegtelen,nagyon is jó dolgok.De nem egységes a piac.Ahol nincs mantle api ott a legtöbbször a kaveri apu elvérzik.
Ha több lenne a mantle -t használó program a kaveri jobban terjedne,és ez fordítva is igaz.Ez amolyan ördögi kör.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
cskamacska
addikt
Mondjuk ez a lista eléggé random. Unity, meg a Watch Dogs szintű címeket eleve letagadna az nVidia is ha tehetné , MMO-kban nem oszt nem szoroz(Hawken/Planetside 2-ben eléggé látványos a PhysX, de a játékok megbuktak, a War Thunderben nem is tudtam hogy benne van az nVidia keze, és mégis jól teljesít), alsó lista mindent felsorol amit az utóbbi pár évben fel tudtak mutatni, ennyi erővel a csak szoftveres PhysX lista is lényegesebben hosszabb lenne.
Ha már mineképp kötekedni akarsz, nyugodtan hoz fel Abu saját pletykáját, miszerint az AMD maga hagyja ott a Mantli 1.0-t, ennél komolyabb kritikát nem tudsz a fejükhöz vágni.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
leviske
veterán
válasz cskamacska #172 üzenetére
Ne beszéljetek már butaságokat a Mantle otthagyásáról. Abu arról beszélt, hogy a fejlesztők nem kértek vissza kompatibilis API-t AZAZ egy-egy Mantle-re megírt effekt nem feltétlen kell, hogy lefusson az utódon. Ettől még hardveres oldalról támogatott lesz és nyilván aki akarja, az 2017-ben is kiad Mantle 1.0-val játékot.
Arról nem is beszélve, hogy attól, hogy egy fejlesztő nem igényli a kompatibilitást az előd kódsorokkal, még nem feltétlen dobják azt el.
-
Nirvanus
aktív tag
Én üdvözlöm a hírt és várom a frissített APU-kat.
[iTX-or-GtfO!]
-
martonx
veterán
Beema-n semmit nem fog mutatni a Mantle, mivel alapvető félreértés, hogy a Mantle gyorsítja az APU-n futtatott játékot. Ez csak akkor igaz, ha úgy fut a játék az APU-n, hogy van mellette diszkrét videókártya.
Szimplán egy szál APU-n a Mantle se fog észrevehetőt gyorsítani (talán bizonyos esetekben, pár százalékot).
Én kérek elnézést!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ez nagyban függ attól, hogy melyik játék. A Civ6-on az Athlon 5350 nagyon sokat gyorsul. Sokkal kevesebb időből fejezi be a gép a körét, mint DX11-ben, ha már előrehaladott állapotban van a játéktér meghódítása. Eléggé nem mindegy, hogy csak 1 percet vársz a gép lépésére, vagy 3-5-öt. Sajnos a DX11 alatt a gépi AI nincs többszálúsítva.
Nem véletlen, hogy az új Starship játéknak lesz iOS verziója, de nem lesz Android opció. Egyszerűen a Metállal is többszálúsítható az AI, így az iPaden is értékelhető időn belül léphet a gép.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
NBC szerint az R5 M230 támogatja a Mantle-t, szóval egy próbát megér, bár nem egy atomerőmű, sokat ne várj.
Features: App Acceleration, PowerPlay, PowerTune, ZeroCore, Enduro, Eyefinity, Mantle
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A benchmark az fps-t méri, és nem a late game során a körök közötti lépéshez szükséges időt. Az nem teljesen a játékmenet része, de nyilván nem mindegy, hogy mennyi idő alatt lép a gép. Próbáld ki nyugodtan. Minden gépen lesz némi előny, mert csak a DX11 módban van egy szálra kényszerítve a számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz AxBattler #183 üzenetére
Hmm, javítom magam! Nem is rossz az a kis Radeon: D3, SC2, mmo-k, néhány éves FPS-ek, F1 2014, indie címek tök jól futnak rajta 720p/medium-on, és driver támogatás sokkal tovább lesz hozzá, mint HD4600-ra, amivel kb. egy szinten van (ha az Intel IGP mellett dual channelben mennek a RAM-ok). UPP!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
martonx
veterán
Igaziból egyedül WOT-ot játszok, sajnos nincs már időm komolyabban játszani. Csak feltűnt, hogy anno mekkora hype vette körül a mantle-t, meg mindenki azt várta tőle, hogy majd az APU-k végre begyorsulnak, aztán mekkora pofára esés volt, hogy gyakorlatilag a kizárólag APU-s gépek szart se gyorsultak, és kiderült, hogy igaziból az APU-val CPU limites diszkrét VGA-s rendszerek gyorsulnak tőle, és még azok se háromszorost, hanem jó ha 50%-ost.
Én csak a fórumtársnak akartam mindezt nyomatékosítani, mert ezek szerint a fejekben még mindig a régi hype-olt tévhitek maradtak meg, a szakmai cikkek meg jó szokás szerint már kevesekig jutottak el.
Nyilván kb. ugyanez lesz érvényes a most sokak által csodaként várt DX12-re is. Szimpla APU ott se fog érdemben gyorsulni, maximum ahogy írtad néhány mellékes funkcióban, ahol előnyt tudnak kovácsolni a masszívabb többszálúsításból.Én kérek elnézést!
-
apatyas
Korrektor
-
félisten
Az új steppingre épül majd IGP nélküli Athlon X4 is?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
martonx
veterán
válasz Stirlitz #188 üzenetére
A 300%-os igéretekhez képest, igen pofára esés. Plusz azokhoz az ígéretekhez képest, hogy az APU-k mennyit fognak ettől gyorsulni, miközben a single APU-s konfigok semmit nem gyorsultak (az egy szál BF4 techdemót leszámítva). Ez is pofára esés.
Persze az ember örül minden elméleti plusz teljesítménynek, de akkor nem úgy kellett volna hype-olni, hogy milyen hihetetlen gyorsulások fognak jönni az APU-kon, és vegyétek, mert ha most nem is, de később ezek nagyon begyorsulnak. Ehhez képest a valóság kiábrándító. És vissza is érkeztünk a kiinduló hír témájához, miszerint jön egy újabb semmit nem érő ígéret, meg semmit nem érő feature.
Én kérek elnézést!
-
Prof
addikt
Lol milyen 300%-os igeretekrol beszelsz? Muti mar meg azt az AMD sajtokozlemenyt ami azt mondja a mantle-s jatekok 300% fpst hoznak.
Ne legyel mar ilyen korlatolt, szoftver nelkul egyik hardver se tobb egy vasdarabnal. Az intel elonye ott van hogy mindent a 30eves FPU-jukra irnak es intel compilerekkel forditanak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - ez egy márciusban bejelentésre kerülő játékhoz készült motor tesztjelenete. Egészen egyértelműen látszik, hogy a DX11 nem bírja a CGI filmekből lopott technikákat. Sokkal több van ebben, mint 300%. De fontos egyébként, hogy a Nitrous motor már nem úgy működik, mint egy átlag mai valós idejű játékhoz használt motor, inkább a Pixar animációs rendszerének nem valós időben alkalmazott technológiáit követi, csak éppen valós időbe ültetve. Abszolút lehetséges a mai hardverekkel, az API ami ezt megakadályozta. Persze majd a végleges Nitrous játékokban már nem lesz DX11 port, nem éri meg optimalizálni rá, mert nem menne senkinél sem 10 fps fölé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Nem az az 50% a kléveás,(ami persdze nincs is) hanem a honnan hova, miben 50%.?
Szerencsére a világot csak kis ideig lehet hülyíteni. A számok nem hazudnak:
http://www.anandtech.com/show/8913/amd-reports-q4-fy-2014-and-full-year-results[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.